Saudi Tourism Authority mocno stawia na rozwój turystyki i szkoli przedsiębiorców z całego świata
Arabia Saudyjska od kilku lat podejmuje działania, które są ukierunkowane na silny rozwój turystyki. Jedną z ich aktywności promocyjnych są zorganizowane przez Saudi Tourism Authority wirtualne warsztaty „Journeys Through Saudi”.
„Podróże przez Arabię Saudyjską” są serią starannie zaprojektowanych wirtualnych wydarzeń dla branży turystycznej. Szczególnie dla tych, którzy chcą poznać, zrozumieć i zainspirować się arabskim produktem turystycznym. Oprócz prezentacji zaplanowane zostały też specjalistyczne indywidualne spotkania.
Spotkania on-line odbyły się już w Indiach, Europie Zachodniej i Bliskim Wschodzie. W ostatnim czasie warsztaty przeprowadzone zostały dla branży turystycznej z Europy Centralnej i Środkowej. W pierwszym dniu można było zapoznać się z prezentacjami dotyczącymi turystycznego potencjału Arabii Saudyjskiej. Przede wszystkim zaznaczono, że jest to właściwie kierunek dla każdego turysty. Odnajdzie się tam każdy kto lubi aktywny wypoczynek oraz amatorzy historii i sztuki. Podane zostały także praktyczne informacje o kraju od pogody, aż po zasady ubioru. Po zakończeniu prezentacji odbyły się spotkania z saudyjskimi hotelarzami.
W drugim dniu zespół Saudi Tourism Authority opowiedział o podróżach po Arabii. Zaprezentowany został również projekt Vision 2030. Celem tego projektu jest przede wszystkim wzmocnienie sektora prywatnego, aby stworzyć tętniące życiem społeczeństwo i zbudować dobrze prosperującą gospodarkę poprzez dywersyfikację oraz inwestowanie w sposoby przygotowania Arabii Saudyjskiej do globalnego handlu. Turystyka ma być kluczem do realizacji wielu z tych wizji. Uczestnicy mieli możliwość zapoznania się z tą jeszcze mało popularną pod kątem turystycznym destynacją, ich kulturą i gościnnością. Przedstawiono oferty i wyjaśniono w jaki sposób STA może pomóc touroperatorom w tworzeniu kompleksowych ofert podróży do Arabii Saudyjskiej. Następnie kontynuowane były indywidualne spotkania branżowe.
Roadshows odbywają się na 12 kluczowych rynkach źródłowych na całym świecie i pozwalają na zapoznanie się z możliwościami, jakie ma do zaoferowania dana destynacja. Ich zadaniem jest stworzenie popytu na Arabię Saudyjską i jej produkty, a w efekcie ma przyczynić się do zwiększenia liczby odwiedzin w całym kraju.
Arabia Saudyjska rozpoczyna długą drogę do zbudowania swojej pozycji jako wiodącej destynacji turystycznej na świecie. Sposób zaangażowania międzynarodowej branży turystycznej może okazać się pomocnym i kluczowym czynnikiem, który zwiększy świadomość na temat samej destynacji jak i długoterminowego planu oraz strategii STA.
POWIĄZANE WPISY
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
9 października 2024
Rekordowy wzrost zainteresowania Austrią wśród polskich turystów
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty
3 października 2024
Hiszpańskie nowości Rainbow: Costa Blanca i Costa Dorada
Na lato 2025 Rainbow przygotował kilka nowych kierunków w sprawdzonych już przez Polaków…
0 Komentarzy8 Minuty
26 września 2024
Malta – raj dla wielbicieli historii, sportów wodnych i plażowania
Wśród kierunków oferowanych przez Rainbow na sezon letni 2025 wyróżnia się Malta –…
0 Komentarzy5 Minuty
25 września 2024
Ibiza – nowość w ofercie Rainbow na lato 2025
Małe zatoczki otoczone z turkusową wodą i stromymi klifami, niekończące się imprezowe…
0 Komentarzy6 Minuty
19 września 2024
Bułgaria w pierwszej piątce krajów UE o najwyższym wzroście liczby noclegów w drugim kwartale 2024
Według najnowszych danych Eurostatu, Bułgaria znalazła się wśród pięciu wiodących krajów…
0 Komentarzy1 Minuty