SeePlaces.com wprowadza możliwość dodawania opinii na platformie
Wchodząca w skład Itaka Holdings platforma SeePlaces została utworzona w 2019 roku. Od tego czasu pomaga ona w wyszukiwaniu i rezerwowaniu wycieczek lokalnych oraz różnego rodzaju atrakcji dla turystów z całego świata. Z platformy mogą korzystać jednakowo klienci firm turystycznych będących afiliantami SeePlaces.com, biur podróży oraz osoby podróżujące na własną rękę.
Potrzeby turystów zmieniają się, a rozwiązania powinny ewoluować wraz z nimi. Platforma pozwala im w pełni doświadczać odwiedzanych miejsc, a oferującym wycieczki i aktywności – zwiększać sprzedaż i docierać do szerokiego grona odbiorców bez inwestycji w kosztowne kampanie reklamowe.
Wprowadzając na rynek platformę w 2019 roku, twórcy skupili się na intuicyjności procesu rezerwacyjnego i interfejsu, skalowalności architektury oraz różnorodności usług, aby zapewnić komfort użytkowania obu stronom. Twórcy stale ulepszają platformę, posiłkując się feedbackiem użytkowników.
O SeePlaces
SeePlaces to platforma, na której klienci mogą rezerwować wycieczki i aktywności oferowane w danej lokalizacji bezpośrednio u ich dostawców. Stworzona została specjalna przestrzeń do sprzedaży i wymiany informacji, w której biura podróży, przewodnicy i dostawcy usług turystycznych mogą spotkać się z podróżującymi.
Twórcy platformy specjalizują się w kurortach wakacyjnych, dlatego też platforma pomaga dostawcom usług turystycznych dotrzeć do precyzyjnie targetowanej grupy odbiorców.
Współpracują z operatorami wycieczek, platformami rezerwacyjnymi, agencjami, lotniskami, liniami lotniczymi oraz blogerami i influencerami. Do sieci afiliantów należą powszechnie rozpoznawalne marki (Itaka, Wakacje.pl, LOT Polish Airlines, Gdańsk Airport, MerlinX, eSky, Cedok, Ecco Holiday, Wakacyjni Piraci), jak i mniejsze, niezależne agencje.
Klienci ufają platformom rezerwacyjnym i chętnie z nich korzystają, zamiast polegać na własnym wyszukiwaniu, co potwierdza rynkowa hegemonia portali rezerwacyjnych w sektorze noclegów. Podobna rewolucja zachodzi obecnie w sektorze wycieczek.
Czego oczekuje klient, i w jaki sposób platforma spełnia te oczekiwania?
1. Fokus na doświadczenia
W ostatnich latach, w siłę rośnie tzw. turystyka doświadczeń. W dobie powszechności podróży, uczestnicy wyjazdów szukają niepowtarzalnych doznań, którymi mogą podzielić się ze światem. Również miłośnicy kurortowych wakacji chcą przeżywać na miejscu przygody i odkrywać na miejscu prawdziwe “perełki”. Zmieniają się oczekiwania turystów wobec wycieczek – ich formy, prezentacji oraz sposobu ich sprzedaży. Platforma na nie reaguje i pozwala podróżującym doświadczać danej destynacji, zanim jeszcze dotrą na miejsce.
2. Łatwy dostęp do wycieczek i rezerwacja online
Wymuszona przez pandemię digitalizacja szybko stała się standardem. Klienci przyzwyczaili się, że mogą łatwo rezerwować i załatwiać sprawy związane z wyjazdami turystycznymi online i teraz oczekują takiej możliwości od dostawców wycieczek i aktywności. Im krótszy i bardziej intuicyjny jest proces zakupowy, tym większa szansa, że klient go sfinalizuje. Jednocześnie, podróżujemy częściej, ale wybieramy krótsze wyjazdy, a dzięki bezproblemowej rezerwacji online możemy w pełni wykorzystać ograniczony czas na miejscu.
3. Niezależność
Pandemia umocniła tendencje od dawna widoczne w branży turystycznej. Podróżującym coraz bardziej zależy na niezależności i dostępie do intuicyjnych rozwiązań webowych i mobilnych oraz wielokanałowej obsłudze. Jest to szczególnie widoczne wśród reprezentantów generacji Z. Młodsi turyści są świadomi tego, co chcą zobaczyć i zrobić i chcą mieć autonomię w kwestii organizacji własnego czasu, co umożliwia im platforma.
Korzyści dla klientów
Z poziomu platformy klienci mogą: rezerwować wycieczki z wyprzedzeniem w kilku prostych krokach, otrzymując niezwłocznie potwierdzenie rezerwacji, pozyskać szczegółowe informacje na temat wycieczek, zarządzać swoimi rezerwacjami z poziomu intuicyjnej platformy i zyskują w ten sposób maksymalną niezależność, mogąc w każdej chwili zmienić lub odwołać rezerwację.
Platforma zapewnia klientom kompletny przegląd dostępnych na miejscu produktów opatrzonych wszystkimi niezbędnymi informacjami w języku użytkownika. Dzięki temu mogą zaplanować całą wycieczkę jeszcze przed przyjazdem na miejsce, oszczędzając czas, który można wykorzystać na zwiedzanie. Wkrótce na SeePlaces pojawią się opinie, dzięki którym klienci będą mogli uzyskać dodatkowe informacji o wycieczkach, pochodzące od klientów, którzy już z wycieczki korzystali.
Intuicyjny interfejs ułatwia rezerwację, a szeroki przekrój filtrów i kategorii pozwala klientom szybko dotrzeć do atrakcji zgodnych z ich preferencjami i zainteresowaniami. Dzięki rezerwacjom z wyprzedzeniem klienci mają pewność pojechania na wymarzoną wycieczkę, szczególnie jeżeli kierunek jest popularny wśród turystów. Dodatkowo — rezerwując wcześniej, klienci mogą liczyć na atrakcyjne zniżki.
Korzyści dla oferujących wycieczki i aktywności
Dostawcy usług turystycznych mogą w atrakcyjny i przystępny sposób zaprezentować swoje produkty na platformie, dostarczając potencjalnym klientom wszystkie niezbędne informacje przed wyjazdem. Utrzymują dzięki niej przewagę nad konkurencją, zyskując łatwy dostęp do potencjalnych klientów (kilkanaście milionów podróżujących miesięcznie).
Aktualizacja cen i dostępności odbywa się automatycznie, co pozwala dostawcom wycieczek oszczędzić sporo czasu i uniknąć błędów w szacunkach, mogących skutkować overbookingiem.
Przy zakupie atrakcji przez platformę, obie strony są chronione jasnymi warunkami rezerwacji, określonymi przez dostawcę. Korzystając z niej, usługodawcy mogą sfinalizować całą transakcję, z wyprzedzeniem, co ułatwia im planowanie i optymalizację swojej działalności.
Korzyści dla afiliantów
W ramach programów, afilianci mogą pomnażać swój dochód, korzystając z szerokiego przekroju metod integracji (linki afiliacyjne, widgety, white label, API).
Afiliant może: poprawić customer experience – Twoi odbiorcy mogą łatwiej pozyskiwać informacje i rezerwować szybciej, monetyzować swoje zasięgi – uzyskać dodatkowy dochód ze sprzedaży dodatkowych usług do swoich klientów, maksymalizować zwrot z kosztu pozyskania klientów – linki afiliacyjne generują pasywny dochód bez żadnych wydatków.
Każdy może dołączyć do sieci afliantów i dostawców – wystarczy spełnić kilka prostych wymogów formalnych. Twórcy zachęcają do odwiedzenia platformy, aby zobaczyć, jak funkcjonuje lub bezpośredniego kontaktu celem uzyskania bardziej szczegółowych informacji.
POWIĄZANE WPISY
15 listopada 2024
Marcin Siudy nowym dyrektorem finansowym PHH
Marcin Siudy 4 listopada objął stanowisko dyrektora finansowego Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty
13 listopada 2024
Malta stawia na turystykę militarną
Maltańska Organizacja Turystyczna, we współpracy z Heritage Malta oraz Commonwealth War…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2024
Fundacja Happy Kids i Rainbow wysyłają mamy zastępcze na wakacje
Pracują 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Bez urlopów, bez L4, bez wolnych…
0 Komentarzy3 Minuty