Seniorzy zadowoleni z Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej
Baza rehabilitacyjno-zabiegowa, odnowa biologiczna, strefy relaksu, wypożyczalnie kijków do nordic walkingu i rowerów, a wieczorami zabawy przy muzyce tanecznej. To wszystko znalazło się w najnowszym katalogu dedykowanym seniorom, przygotowanym na sezon 2019/2020 przez sieć NAT.
Lucjan Karasiewicz, prezes zarządu Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej Sp. z o.o., właściciela sieci NAT, powiedział: „Jako polska sieć hoteli i ośrodków wypoczynkowych jesteśmy liderem i pionierem w przygotowywaniu dedykowanej, kompleksowej oferty katalogowej dla seniorów. Jednym z filarów naszej działalności jest polityka senioralna, wdrożona i konsekwentnie realizowana od kilku lat. Grupa seniorów, choć rosnąca z roku na rok, jest niestety wciąż jeszcze często bagatelizowana przez rynek. My doceniamy jej istotę, dlatego tworząc katalog dla starszych gości, kierujemy się bezpośrednio ich potrzebami.”
Tegoroczny katalog to oferta turnusowego wypoczynku w 17 lokalizacjach NAT, obejmująca w niektórych wariantach zabiegi rehabilitacyjne, a także transport.
Prezes Lucjan Karasiewicz dodał: „Organizacja pobytów wypoczynkowych z transportem dla grupy 55+ zdecydowanie ułatwia podjęcie decyzji o wyjeździe zarówno seniorom, jak i ich rodzinom. Decyzja o wyjeździe jest jednak najczęściej warunkowana kosztami, z czym również się zmierzyliśmy. Dzięki odpowiednio skalkulowanej ofercie, jesteśmy w stanie zaoferować seniorom tygodniowe jesienne wczasy nad morzem, z wyżywieniem i atrakcjami, już od 750 zł.”
Podczas tworzenia oferty i przygotowywania turnusów dla grup senioralnych, NAT kieruje się badaniem potrzeb gości oraz analizą danych o poziomie ich zadowolenia. Smaczne i urozmaicone wyżywienie, życzliwa obsługa oraz zaplecze rekreacyjne są dla gości obiektów NAT najważniejsze. Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych w minionym roku na grupie 1800 gości, aż 95 proc. z nich deklaruje, że wyżywienie oferowane przez NAT w pełni zaspokoiło ich oczekiwania, a dla 86 proc. obsługa personelu zasługuje na najwyższą ocenę.
Lucjan Karasiewicz podkreślił: „Najbardziej cieszy nas wysoki poziom zadowolenia ogólnego- 88 proc. gości deklaruje chęć ponownego wypoczynku w naszych ośrodkach lub gotowość do polecenia naszej sieci swoim najbliższym.”
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty