Serwis Musement wszedł na rynek polski
W ofercie serwisu specjalizującego się w wyszukiwaniu i rezerwowaniu biletów do największych atrakcji turystycznych na całym świecie, można znaleźć ponad 1000 atrakcji dostępnych w 70 krajach. Musement jest częścią niemieckiej grupy TUI, pozostając niezależną firmą w dziale TUI Destination Experiences (TUI DX).
Platforma została stworzona, aby pomóc podróżnikom odkrywać nowe miejsca i rezerwować bilety bez konieczności stania w kolejce. Ma
w swojej ofercie ponad 1000 różnych atrakcji w 70 krajach, obejmujących m.in. wydarzenia i zajęcia sportowe, ekskluzywne wycieczki kulinarne, degustacje jedzenia i wina, życie nocne, sztukę, aktywny wypoczynek i wiele innych.
Łatwiejsze planowanie
Na szeroki zakres oferty Musement składają się zarówno wycieczki grupowe z przewodnikiem, jak i karty wstępu dla indywidualnego odbiorcy. Dzięki biletom skip-the-line serwis pozwala zaoszczędzić czas unikając czekania przy wejściach. Musement służy także pomocą na etapie planowania podróży, dostarczając sugestie dotyczące miejsc do odwiedzenia. 65 proc. wszystkich biletów można pobrać w wersji elektronicznej.
Ponad pół miliona użytkowników
Serwis jest dostępny w 8 językach za pośrednictwem kilku platform: strony internetowej, aplikacji Musement i Triposo oraz platformy dla biur podróży. Przeprowadzono również integracje technologiczne z niezliczoną liczbą partnerów dystrybucyjnych online – od Google po hotels.com. Miesięcznie z usług serwisu korzysta ponad pół miliona użytkowników.
Firma częścią grupy TUI
Platforma została założona w 2013 roku. Od 2018 roku Musement jest częścią niemieckiej grupy TUI, największego zintegrowanego operatora turystyki na świecie. Po przejęciu Musement pozostaje niezależną firmą w dziale TUI Destination Experiences (TUI DX). Funkcję dyrektora generalnego serwisu pełni Alessandro Petazzi.
Główna siedziba firmy znajduje się w Mediolanie. Biura zlokalizowane są w Hamburgu, Amsterdamie, Barcelonie, Dubaju, Londynie, Monachium, Nowym Jorku, Orlando i Paryżu.
Serwis był do tej pory znany klientom m.in. we Francji, Hiszpanii, Niemczech, Włoszech, Brazylii czy Portugalii.
POWIĄZANE WPISY
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty
12 listopada 2024
Fundacja Happy Kids i Rainbow wysyłają mamy zastępcze na wakacje
Pracują 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Bez urlopów, bez L4, bez wolnych…
0 Komentarzy3 Minuty
12 listopada 2024
Biura podróży – powolny spadek cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
8 listopada 2024
Mauritius powitał pierwszych polskich turystów w sezonie zimowym 2024/2025. Czarterowe loty wystartowały z Warszawy
7 listopada 2024 roku na międzynarodowym lotnisku Sir Seewoosagur Ramgoolam wylądował…
0 Komentarzy1 Minuty
8 listopada 2024
Rainbow: pierwszy bezpośredni lot z Polski do Kolumbii – start już 9 listopada
W sobotę, 9 listopada, wyruszy pierwszy bezpośredni lot z Polski do Kolumbii. Samolot…
0 Komentarzy2 Minuty