Sieć Campanile ponownie partnerem Runmageddonu
Już po raz drugi z rzędu międzynarodowa sieć hoteli Campanile została oficjalnym partnerem strefy hospitality ekstremalnego biegu Runmageddon 2019. Oznacza to, że uczestnicy biegu będą mogli skorzystać z gościnności marki Campanile na specjalnie przygotowanych stoiskach.
Na trasie Runmageddonu w różnych miastach, Campanile przygotuje strefy chillout, gdzie będzie można odpocząć czy pokibicować ulubionym zawodnikom. W strefach Campanile znajdzie się także miejsce dla najmłodszych gości ze specjalnie przygotowanymi dla nich atrakcjami.
„Wystartowaliśmy z naszą strefą we Wrocławiu, gdzie w połowie kwietnia odbył się pierwszy Runmageddon w edycji 2019. Ubiegły rok pokazał, że nasza strefa cieszyła się dużą popularnością, więc i tym razem postawiliśmy na zainteresowanie fanów tego ekstremalnego wydarzenia” – mówi Danuta Marcinkowska, marketing & PR coordinator Louvre Hotels Group. „Zapraszamy wszystkich ze szczególnym uśmiechem, skierowanym do dzieci, na które czekają specjalnie przygotowane gadżety i naklejki, a także nie lada wyzwania.”
W wyścigu startują też pracownicy Campanile
Dwie silne ekipy #CampanileHero, składające się z pracowników hoteli aktywnie przygotowywały się do udziału w biegu. Jedna z drużyn wzięła już czynny udział w morderczym wyścigu na ekstremalnym torze przeszkód Runmageddon 2019, który odbył się w ostatni weekend nad Zalewem Kryspinów.
Jeden z uczestników wyścigu, jednocześnie pracownik krakowskiego hotelu Campanile, Jacek Feliksiak, powiedział: „Na samym końcu, kiedy przekroczyliśmy metę, zapytałem wszystkich, jak wam się podobał pomysł wzięcia udziału w tego typu zawodach? Cała ekipa jednogłośnie stwierdziła, że jest to naprawdę wspaniała przygoda, gdzie zgrana drużyna potrafi motywować do działania. Tutaj liczyła się najbardziej wspólna pomoc i wsparcie, a założony cel został osiągnięty.”
Stoiska z namiotami Campanile pojawią się jeszcze między innymi w Warszawie, Poznaniu, Szczecinie, Łodzi i we Wrocławiu.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty