Sieć Mercure ma już ponad tysiąc hoteli. W planach kolejne 200 obiektów
Mercure sieć hotelowa należąca do grupy Accor, która niedawno obchodziła 50. lat działalności, w swoim portfolio ma już ponad 1000 hoteli. Tylko w 2024 roku marka otworzyła 30 nowych obiektów w Chinach i 11 w Japonii. Uruchomiła także największy hotel Mercure na świecie – liczący 989 pokoi Mercure ICON Singapore City Centre czerpiący inspirację z singapurskiego Chinatown.
Na polskim rynku w tej sieci hotelowej działa 26 obiektów a najnowszym jest Mercure Szczyrk Resort, otwarty na początku września 2024 roku. Od swojego powstania w latach 70. i dołączenia do grupy Accor w 1975 roku, marka Mercure szybko ugruntowała swoją pozycję na rynku. Do najważniejszych zdarzeń w jej historii należało uruchomienie pierwszego międzynarodowego hotelu w Lizbonie w roku 1983 oraz ekspansja w rejonie Bliskiego Wschodu, Azji Południowo-Wschodniej i Australii.
„Jesteśmy niezwykle dumni z tego, jak sieć rozwijała się na przestrzeni lat, zarówno przez nowe inwestycje, jak i dołączanie istniejących już obiektów. Nie możemy się doczekać tego, co marka osiągnie w ciągu kolejnych pięćdziesięciu lat” – podkreśla Jean-Jacques Morin, group deputy ceo and premium, midscale & economy division ceo, Accor.
Rok 2024 to czas wzrostu sieci w Chinach i Japonii, co pozwoliło marce Mercure przekroczyć liczbę tysiąca obiektów w 68 krajach. Najnowsze otwarcia obejmują takie hotele, jak: Mercure London Earls Court (Wielka Brytania), Mercure Chandigarh Tribune Chowk (Indie), Mercure Fukuoka Munakata Resort & Spa (Japonia), Mercure Marival Emotions Resort (Meksyk), Mercure Nantong Renmin Road (Chiny) i Mercure Dubai Deira (ZEA). Do 2028 Mercure planuje otworzyć ponad 200 kolejnych hoteli, kontynuując jeden z najbardziej ambitnych planów rozwoju w historii portfolio Accor.
„Współpraca i partnerstwo z właścicielami hoteli Mercure niezmiennie cieszy i motywuje do dalszego działania.Mercure to marka niezwykle atrakcyjna, zapewniająca świetną rozpoznawalność i zróżnicowaną sieć hoteli, a także inspirowaną lokalnie ofertę, co doceniają nasi partnerzy” – zauważa Camil Yazbeck, global chief development officer, premium, midscale & economy division, Accor.
POWIĄZANE WPISY
15 października 2024
Ryanair ogłosił zimowy rozkład lotów z Poznania – nowe trasy i więcej połączeń
Ryanair ogłosił zimowy rozkład połączeń dla lotniska w Poznaniu. Przewoźnik powiększył…
0 Komentarzy4 Minuty
14 października 2024
Hiszpania stawia na zrównoważony rozwój turystyki
Turespaña uruchomiła nową mikrowitrynę w serwisie Spain.info, której celem jest…
0 Komentarzy2 Minuty
14 października 2024
Lotnisko CPK ma już gotowy projekt budowlany
Konsorcjum architektoniczne odpowiedzialne za projektowanie Centralnego Portu…
0 Komentarzy5 Minuty
11 października 2024
KLM świętuje 105. urodziny z nowym Delft Blue House
KLM, najstarsza linia lotnicza na świecie, która od 1919 roku nieprzerwanie działa pod tą…
0 Komentarzy3 Minuty
11 października 2024
Rekordowy wrzesień na lotnisku Rzeszów-Jasionka. Port obsłużył ponad 127 tys. pasażerów
Lotnisko Rzeszów – Jasionka obsłużyło we wrześniu ponad 127 tysięcy pasażerów. To…
0 Komentarzy1 Minuty
10 października 2024
TMR zyskało wsparcie europejskich banków w ramach dokapitalizowania spółki
Tatry Mountain Resorts podpisała kompleksowy pakiet finansowania, obejmujący kredyt…
0 Komentarzy1 Minuty
10 października 2024
Członkowie SITE Poland poznali ofertę Marriott International
W warszawskim hotelu Verte odbyło się spotkanie promocyjne sieci Marriott International,…
0 Komentarzy2 Minuty
10 października 2024
Bahrajn i emirat Ras Al Khaimah w zimowej ofercie Exim Tours
Biuro podróży Exim tours wprowadza nowe, bezpośrednie loty z Katowic i Warszawy do…
0 Komentarzy3 Minuty
9 października 2024
PLL LOT stawia na polski design. Sztućce Gerlach debiutują na pokładach samolotów
Polskie Linie Lotnicze LOT nawiązały współpracę z marką Gerlach. Na pokłady samolotów…
0 Komentarzy2 Minuty