Sieć Mercure ma już ponad tysiąc hoteli. W planach kolejne 200 obiektów
Mercure sieć hotelowa należąca do grupy Accor, która niedawno obchodziła 50. lat działalności, w swoim portfolio ma już ponad 1000 hoteli. Tylko w 2024 roku marka otworzyła 30 nowych obiektów w Chinach i 11 w Japonii. Uruchomiła także największy hotel Mercure na świecie – liczący 989 pokoi Mercure ICON Singapore City Centre czerpiący inspirację z singapurskiego Chinatown.
Na polskim rynku w tej sieci hotelowej działa 26 obiektów a najnowszym jest Mercure Szczyrk Resort, otwarty na początku września 2024 roku. Od swojego powstania w latach 70. i dołączenia do grupy Accor w 1975 roku, marka Mercure szybko ugruntowała swoją pozycję na rynku. Do najważniejszych zdarzeń w jej historii należało uruchomienie pierwszego międzynarodowego hotelu w Lizbonie w roku 1983 oraz ekspansja w rejonie Bliskiego Wschodu, Azji Południowo-Wschodniej i Australii.
„Jesteśmy niezwykle dumni z tego, jak sieć rozwijała się na przestrzeni lat, zarówno przez nowe inwestycje, jak i dołączanie istniejących już obiektów. Nie możemy się doczekać tego, co marka osiągnie w ciągu kolejnych pięćdziesięciu lat” – podkreśla Jean-Jacques Morin, group deputy ceo and premium, midscale & economy division ceo, Accor.
Rok 2024 to czas wzrostu sieci w Chinach i Japonii, co pozwoliło marce Mercure przekroczyć liczbę tysiąca obiektów w 68 krajach. Najnowsze otwarcia obejmują takie hotele, jak: Mercure London Earls Court (Wielka Brytania), Mercure Chandigarh Tribune Chowk (Indie), Mercure Fukuoka Munakata Resort & Spa (Japonia), Mercure Marival Emotions Resort (Meksyk), Mercure Nantong Renmin Road (Chiny) i Mercure Dubai Deira (ZEA). Do 2028 Mercure planuje otworzyć ponad 200 kolejnych hoteli, kontynuując jeden z najbardziej ambitnych planów rozwoju w historii portfolio Accor.
„Współpraca i partnerstwo z właścicielami hoteli Mercure niezmiennie cieszy i motywuje do dalszego działania.Mercure to marka niezwykle atrakcyjna, zapewniająca świetną rozpoznawalność i zróżnicowaną sieć hoteli, a także inspirowaną lokalnie ofertę, co doceniają nasi partnerzy” – zauważa Camil Yazbeck, global chief development officer, premium, midscale & economy division, Accor.
POWIĄZANE WPISY
22 stycznia 2025
Polska magnesem dla inwestorów branży hotelarskiej
Spadki z poprzednich lat zostały wyrównane – polski sektor hotelowy powraca do dawnego…
0 Komentarzy4 Minuty
21 stycznia 2025
B&B Hotels Polska podsumowuje rok 2024 i zapowiada dalszy rozwój
Sieć B&B Hotels realizuje założenia strategii dla polskiego rynku, mówiącej o…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
OLX: Zakopane liderem wśród ulubionych kierunków Polaków
Podczas ferii zimowych 2025 większość Polaków wybierze wypoczynek w górach. Tak wynika z…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
a&o Hostels otwierają drugi obiekt w Belgii
Europejska sieć hosteli otworzyła swój 42. obiekt, znajdujący się w stolicy Belgii.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 stycznia 2025
All: w 2025 więcej wellness, kultury i ekologicznych rozwiązań
Rok 2024 był punktem zwrotnym w globalnej turystyce. Wrócono niemal całkowicie do…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
Chorwacja: Polacy na czwartym miejscu wśród turystów w 2024 roku
Według danych systemu eVisitor od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 roku, do Chorwacji…
0 Komentarzy5 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty
16 stycznia 2025
Ferie 2025: coraz mniej wolnych miejsc, a ceny rosną
Do rozpoczęcia ferii zimowych w Polsce pozostało kilka dni. Jako pierwsi, swój zimowy…
0 Komentarzy4 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty