Sieć partnerska Fostertravel.pl zaprasza do współpracy
Sieć Fostertravel.pl stale się rozwija. Swoim partnerom firma gwarantuje pełne wsparcie merytoryczne, marketingowe i techniczne na każdym etapie prowadzenia biura.
Fostertravel.pl swym klientom oferuje wyjazdy wakacyjne, rezerwację hoteli, bilety lotnicze oraz wiele innych usług, takich jak kupno ubezpieczenia czy wynajęcie samochodu. Firma współpracuje z wszystkimi kluczowymi touroperatorami na polskim rynku, stale poszerzając swą ofertę.
Obecnie Fostertravel.pl współpracuje z ponad 40 salonami franczyzowymi w całej Polsce, a w planach ma dalszy dynamiczny rozwój sieci – co warto podkreślić, zarówno ilościowy, jak i jakościowy. Jako że salony partnerskie są wizytówką sieci, głównym celem firmy – obok aspektu sprzedażowego – jest zwiększenie widoczności i świadomości marki, co nie jest możliwe bez stale rozwijającej się sieci biur.
Czego mogą oczekiwać partnerzy?
Fostertravel.pl oferuje współpracę zarówno osobom z doświadczeniem w branży turystycznej, jak i bez doświadczenia, ale z zamiłowaniem do podróży. W ten sposób współpraca z Fostertravel.pl to rozwiązanie dla osób, które marzą o własnym biurze podróży.
Jako że jakość usług jest priorytetem Fostertravel.pl, partnerzy sieci mają do dyspozycji permanentne szkolenia produktowe i sprzedażowe. Mogą także liczyć na wsparcie merytoryczne i finansowe w działaniach marketingowych, np. dzięki dofinansowaniu lokalnych kampanii medialnych i wizerunkowych. Partnerzy sieci otrzymują pomoc na wszystkich etapach prowadzenia aktywności marketingowych poprzez projektowanie grafik, na współfinansowaniu i kreowaniu kampanii outdoorowej kończąc.
Nowością w ofercie Fostertravel.pl skierowaną do osób z doświadczeniem w branży turystycznej przystępujących do sieci jest dofinansowanie wyposażenia lokalu w meble i sprzęt biurowy.
„Przez wiele lat pracowałam na etacie w branży turystycznej, stale poszerzałam swoją wiedzę i któregoś dnia zamarzyłam o niezależności, choć obawiałam się całej pozasprzedażowej otoczki związanej z otwarciem i prowadzeniem biura” – mówi Eliza Dzięciołowska, kierownik salonu sprzedaży Fostertravel.pl w podwarszawskich Ząbkach. „Skontaktowałam się z przedstawicielem Fostertravel.pl, który pomógł mi przejść przez wszystkie etapy otwarcia mojego upragnionego, własnego salonu. Długo szukaliśmy optymalnego lokalu, takiego, który przyciągnie klienta, a jednocześnie pozwoli uzyskać zgody czołowych touroperatorów na sprzedaż ich oferty. Następnie Fostertravel.pl pomógł mi stworzyć skuteczny biznes plan i przeprowadzić szereg analiz, które pozwoliły mi uzyskać zewnętrzne dofinasowanie wyposażenia salonu. Firma okazała mi wsparcie w działaniach marketingowych (zarówno online, jak i tradycyjnych), dzięki którym skutecznie udało mi się wejść na lokalny rynek. Dzięki wspomnianemu wsparciu, przyjaznej atmosferze i partnerskiemu podejściu przejście każdego odcinka drogi prowadzącej mnie do miejsca, w którym teraz jestem, było dużo łatwiejsze niżeli działanie w pojedynkę”.
Szczegółowe informacje: https://www.fostertravel.pl/franczyza/
Artykuł sponsorowany
POWIĄZANE WPISY
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty