Sieć partnerska Fostertravel.pl zaprasza do współpracy
Sieć Fostertravel.pl stale się rozwija. Swoim partnerom firma gwarantuje pełne wsparcie merytoryczne, marketingowe i techniczne na każdym etapie prowadzenia biura.
Fostertravel.pl swym klientom oferuje wyjazdy wakacyjne, rezerwację hoteli, bilety lotnicze oraz wiele innych usług, takich jak kupno ubezpieczenia czy wynajęcie samochodu. Firma współpracuje z wszystkimi kluczowymi touroperatorami na polskim rynku, stale poszerzając swą ofertę.
Obecnie Fostertravel.pl współpracuje z ponad 40 salonami franczyzowymi w całej Polsce, a w planach ma dalszy dynamiczny rozwój sieci – co warto podkreślić, zarówno ilościowy, jak i jakościowy. Jako że salony partnerskie są wizytówką sieci, głównym celem firmy – obok aspektu sprzedażowego – jest zwiększenie widoczności i świadomości marki, co nie jest możliwe bez stale rozwijającej się sieci biur.
Czego mogą oczekiwać partnerzy?
Fostertravel.pl oferuje współpracę zarówno osobom z doświadczeniem w branży turystycznej, jak i bez doświadczenia, ale z zamiłowaniem do podróży. W ten sposób współpraca z Fostertravel.pl to rozwiązanie dla osób, które marzą o własnym biurze podróży.
Jako że jakość usług jest priorytetem Fostertravel.pl, partnerzy sieci mają do dyspozycji permanentne szkolenia produktowe i sprzedażowe. Mogą także liczyć na wsparcie merytoryczne i finansowe w działaniach marketingowych, np. dzięki dofinansowaniu lokalnych kampanii medialnych i wizerunkowych. Partnerzy sieci otrzymują pomoc na wszystkich etapach prowadzenia aktywności marketingowych poprzez projektowanie grafik, na współfinansowaniu i kreowaniu kampanii outdoorowej kończąc.
Nowością w ofercie Fostertravel.pl skierowaną do osób z doświadczeniem w branży turystycznej przystępujących do sieci jest dofinansowanie wyposażenia lokalu w meble i sprzęt biurowy.
„Przez wiele lat pracowałam na etacie w branży turystycznej, stale poszerzałam swoją wiedzę i któregoś dnia zamarzyłam o niezależności, choć obawiałam się całej pozasprzedażowej otoczki związanej z otwarciem i prowadzeniem biura” – mówi Eliza Dzięciołowska, kierownik salonu sprzedaży Fostertravel.pl w podwarszawskich Ząbkach. „Skontaktowałam się z przedstawicielem Fostertravel.pl, który pomógł mi przejść przez wszystkie etapy otwarcia mojego upragnionego, własnego salonu. Długo szukaliśmy optymalnego lokalu, takiego, który przyciągnie klienta, a jednocześnie pozwoli uzyskać zgody czołowych touroperatorów na sprzedaż ich oferty. Następnie Fostertravel.pl pomógł mi stworzyć skuteczny biznes plan i przeprowadzić szereg analiz, które pozwoliły mi uzyskać zewnętrzne dofinasowanie wyposażenia salonu. Firma okazała mi wsparcie w działaniach marketingowych (zarówno online, jak i tradycyjnych), dzięki którym skutecznie udało mi się wejść na lokalny rynek. Dzięki wspomnianemu wsparciu, przyjaznej atmosferze i partnerskiemu podejściu przejście każdego odcinka drogi prowadzącej mnie do miejsca, w którym teraz jestem, było dużo łatwiejsze niżeli działanie w pojedynkę”.
Szczegółowe informacje: https://www.fostertravel.pl/franczyza/
Artykuł sponsorowany
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
29 listopada 2024
Członkowie zarządu LOT odwołani. Michał Fijoł pozostaje na stanowisku prezesa?
PLL LOT oficjalnie poinformował o zmianach w zarządzie i radzie nadzorczej spółki.…
1 Komentarz2 Minuty