Sieć Zdrojowa Hotels wzmacnia zespół sprzedaży MICE
Zdrojowa Hotels wkrótce wzbogaci swoją ofertę dla klientów biznesowych o 2 duże sale konferencyjne. Nowe możliwości organizacji wydarzeń w obiektach sieci niosą za sobą potrzebę rozwoju działu sprzedaży. Agnieszka Lipska objęła stanowisko Kierownika ds. Rozwoju Rynku, a Maciej Kulpa awansował na pozycję Regionalnego Kierownika Sprzedaży Konferencji.
W pierwszym kwartale przyszłego roku zostanie oddana do użytku największa w Kołobrzegu, mieszcząca 750 osób, sala Elegance w Diune Hotel***** & Resort. Natomiast w wakacje 2017 r. otworzy się pierwszy pięciogwiazdkowy hotel w Świnoujściu – Radisson Blu Resort, oferujący powierzchnię konferencyjną na 1 200 osób. Poza nowymi inwestycjami sieć Zdrojowa dysponuje nowoczesnymi przestrzeniami konferencyjnymi w kołobrzeskich Marine Hotel***** oraz Sand Hotel****.
Agnieszka Lipska zajmująca nowo utworzone stanowisko Kierownika ds. Rozwoju Rynku w Zdrojowa Hotels może pochwalić się 13-letnim doświadczeniem w hotelarstwie. Pracę rozpoczęła w Holiday Inn Warsaw Hotel, następnie kontynuowała karierę w prestiżowych obiektach marki Hilton, a także uczestniczyła w pracach podczas EURO 2012. W Zdrojowej Agnieszka Lipska odpowiada za sprzedaż konferencji, wsparcie procesu otwarcia Radisson Blu Resort, Świnoujście oraz utrzymanie standardów sieciowych związanych z MICE. Biegle posługuje się językiem angielskim. Prywatnie interesuje się fotografią, literaturą i kinem.
Maciej Kulpa w wyniku awansu wewnętrznego objął pozycję Regionalnego Kierownika Sprzedaży Konferencji. Związany z siecią Zdrojowa Hotels od 2010 roku, nadzoruje pracę kilkuosobowego zespołu sprzedaży, odpowiada za realizację budżetu oraz utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami biznesowymi. Maciej Kulpa może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w hotelarstwie, w zakresie obsługi klienta, sprzedaży i marketingu. Płynnie włada językiem niemieckim i angielskim. Prywatnie spędza wolny czas z rodziną, a także poświęca się podróżom oraz interesuje się kinem.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty