Singapore Airlines i Amadeus pracują nad udoskonaleniem narzędzi sprzedaży detalicznej
Linie lotnicze Singapore Airlines (SIA) wdrożyły system Amadeus Altéa NDC i rozwiązanie Amadeus Anytime Merchandising (AAM), aby przyspieszyć transformację cyfrową, zoptymalizować swoje narzędzia sprzedaży detalicznej i móc dzięki temu oferować pasażerom wyjątkową obsługę. Dzięki tym rozwiązaniom przewoźnik będzie w stanie dotrzeć do swoich klientów z właściwą ofertą w dowolnej chwili, na każdym urządzeniu i za pośrednictwem wszystkich kanałów sprzedaży.
Wymienione produkty są wdrażane od czerwca 2018 roku, a linie SIA uczestniczą w prowadzonym przez firmę Amadeus programie NDC-X od czasu wprowadzenia systemu Altéa NDC w 2017 r.
Campbell Wilson, wiceprezes linii lotniczych Singapore Airlines ds. sprzedaży i marketingu, powiedział: „Z przyjemnością współpracujemy z firmą Amadeus przy wdrażaniu rozwiązania Amadeus Anytime Merchandising (AAM). Rozwiązanie to stanowi jeden z wielu komponentów tworzących nasz system personalizacji i umożliwia zastosowanie reguł biznesowych i sztucznej inteligencji do dostosowywania cen biletów i dodatkowych usług do konkretnej osoby i okoliczności. W połączeniu z programem Amadeus NDC-X, w którym aktywnie uczestniczymy, AAM jest kluczowym filarem naszej strategii ukierunkowanej na personalizację oferty i lepszego pozycjonowania zalet naszych usług we wszystkich miejscach, w których spotykamy naszych klientów”.
Amadeus Altéa NDC to kompletne rozwiązanie do zarządzania ofertami i zamówieniami, oparte na kompletnych procesach dokonywania zakupu, rezerwacji i obsługi, które są zgodne ze standardem NDC. Systemumożliwia przewoźnikom dystrybucję ofert i ich spójność zarówno w kanałach pośrednich, jak i bezpośrednich.
Amadeus Anytime Merchandising pomaga natomiast liniom lotniczym zwiększać przychody przez generowanie odpowiednich, spersonalizowanych ofert turystycznych, obejmujących dodatkowe usługi związane z przelotem i nie tylko, np. noclegi hotelowe, wypożyczenie samochodu i ubezpieczenia. Przewoźnik może przedstawiać te oferty podróżnym w kanałach bezpośrednich i pośrednich, wykorzystując w tym drugim przypadku funkcje NDC.
Rozwiązania Amadeus Altéa NDC i AAM zostaną w pełni zintegrowane z dotychczasowym pakietem Altéa. Dzięki połączeniu tych technologii linie SIA mogą wprowadzić narzędzia zorientowane na klienta i będą w stanie utrzymać pełną kontrolę nad swoimi ofertami we wszystkich kanałach.
Cyril Tetaz, wiceprezes firmy Amadeus ds. linii lotniczych w regionie Azja-Pacyfik, dodał: „Realizowany przez firmę Amadeus program NDC-X udostępnia branży wielokanałowe, skalowalne i wydajne rozwiązania. Cieszymy się bardzo, że linie lotnicze Singapore Airlines pomyślnie zakończyły integrację systemu Amadeus Altéa NDC i rozwiązania Amadeus Anytime Merchandising ze swoim środowiskiem. Dzięki współpracy naszych firm możemy wspólnie dbać o zapewnienie przewoźnikowi wszystkich systemów niezbędnych do kompleksowego zarządzania ofertami. Zmieni to sposób tworzenia ofert, sprzedaży produktów i usług oraz obsługi we wszystkich kanałach, a liniom Singapore Airlines pozwoli utrzymać pozycję pioniera w obszarze sprzedaży detalicznej i merchandisingu ukierunkowanego na klienta”.
Prowadzony przez firmę Amadeus program NDC-X łączy wszystkie działania związane ze standardem NDC, funkcjonując przy tym zarówno jako agregator, jak i dostawca usług informatycznych. Amadeus aktywnie pracuje nad integracją treści NDC z platformą usług turystycznych Amadeus Travel Platform, aby udostępnić biurom podróży z całego świata dostęp do treści NDC obok dotychczasowych zasobów, a tym samym umożliwić im prostą, szybką i precyzyjną obsługę podróżnych.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty