Singapurska Izba Turystyki startuje z globalną kampanią „Made in Singapore”
Singapurska Izba Turystyki (STB) przedstawiła swoją najnowszą globalną kampanię „Made in Singapore”, której głównym celem jest zainspirowanie podróżnych do wyboru Singapuru jako miejsca wypoczynku. Nowa inicjatywa kładzie nacisk na przekształcanie zwyczajnych rzeczy w wyjątkowe doświadczenia, prezentując różnorodne atrakcje dostępne w tym kraju.
Kampania nadaje nowy wymiar marce „Passion Made Possible” i zwraca uwagę na kwintesencję doświadczeń Singapuru, od kultowych atrakcji po te ukryte.
„Kampania Made in Singapore opiera się na naszej marce Passion Made Possible, która odzwierciedla singapurskiego ducha realizacji indywidualnych pasji i tworzenia nowych możliwości. Poprzez tę kampanię chcielibyśmy wzmocnić wizerunek Singapuru jako kierunku turystycznego, który przemienia wyobraźnię w rzeczywistość. Naszym celem jest pokazanie, jak codzienne, zwyczajne chwile stają się niezwykłe i niezapomniane, dzięki przeżywaniu ich tylko w Singapurze – aby zachęcić turystów do podróży tutaj” – powiedział Kenneth Lim, Assistant Chief Executive (Marketing Group) w STB.
Singapur – miejsce pełne inspiracji
Badanie przeprowadzone w listopadzie 2021 roku z udziałem ponad 3 tys. respondentów na 10 rynkach zagranicznych wykazało, że ponad 60 proc. osób szuka podróży bardziej świadomych, a blisko 80 proc. osób planujących podróże szuka miejsc, które ich inspirują.
Celem kampanii Made in Singapore jest utrzymanie Singapuru w centrum uwagi i dotarcie do różnych osób podróżujących poprzez prezentację kluczowych walorów kraju: inspirującego miasta otoczonego przyrodą, które nie tylko tętni życiem i jest kosmopolityczne, ale także zakorzenione w silnym wielokulturowym dziedzictwie.
Aby zbudować więź emocjonalną i zainspirować do podróży do Singapuru, kampania przyjmuje śmiały i zabawny ton, oddający ducha miasta: poprzez pokazanie w nowym świetle tego, co znane, otrzymujemy wakacje pełne przeżyć. Od „kąpieli w lesie” w nieoczekiwanym otoczeniu kaskad deszczu wodospadu Rain Vortex na lotnisku Jewel Changi, po posiłek w tradycyjnym centrum street food Lau Pa Sat i podziwianie kolorowego „pokazu lotniczego” w zupełnie nowym Ptasim Raju Mandai – Singapur zamienia wyobraźnię w prawdziwe doświadczenia dla podróżników.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Podczas konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Tajlandia numerem jeden na zimowe wakacje. Rezerwacje wzrosły o ponad 43 proc.
W tym roku, według Kiwi.com, kierunki w Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
15 listopada 2024
Marcin Siudy nowym dyrektorem finansowym PHH
Marcin Siudy 4 listopada objął stanowisko dyrektora finansowego Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
Odkryj uroki Korei Południowej. Co warto zobaczyć w Incheon i Gangwon?
Korea Południowa to kraj, który łączy nowoczesność z głęboką historią, oferując zarówno…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty
13 listopada 2024
Malta stawia na turystykę militarną
Maltańska Organizacja Turystyczna, we współpracy z Heritage Malta oraz Commonwealth War…
0 Komentarzy2 Minuty