SITE Poland i TT-Line promują odpowiedzialne podróże
SITE Poland, stowarzyszenie branży turystyki biznesowej zorganizowało pierwsze powakacyjne spotkanie. Wydarzenie we współpracy z TT-Line poświęcono odpowiedzialnej turystyce w regionie Bałtyku i Skandynawii.
To kolejne wydarzenie SITE Poland organizowane w duchu odpowiedzialnego podróżowania, poświęcone wzmacnianiu praktyk zrównoważonej turystyki w biznesie Incentive. Tym razem w centrum uwagi stowarzyszenia znalazł się Bałtyk oraz możliwości realizowania odpowiedzialnej turystyki w regionie bałtyckim i Skandynawii.
Biznesowe śniadanie z członkami SITE oraz organizatorami wyjazdów Incentive odbyło się w restauracji First Floor Restaurant na warszawskiej Woli. Gościem specjalnym wydarzenia był dr inż. Mikołaj Troczyński, biolog środowiskowy, specjalista ds. OZE w Zespole Zrównoważonego Rozwoju Fundacji WWF Polska. Spotkanie, moderowane przez Beatę Koziarską, Prezeskę EMOVEO GROUP, Vice Prezeskę Stowarzyszenia SITE Poland, rozpoczęło się autorską prezentacją dr Troczyńskiego „Czy Bałtyk będzie drugim Morzem Śródziemnym – jak zmienia się nasze morze”.
W dalszej części spotkania skupiono się na morskich eko-podróżach i ofercie promowej, partnera wydarzenia operatora TT-Line. Tę część poprowadziła Edyta Zamelska, dyrektor sprzedaży TT-Line, prezentując zielone promy Green Ships – najbardziej przyjazne dla natury promy do Szwecji. Oferta promów to nie tylko przewóz pasażerów, ale także szerokie możliwości organizacji eko-konferencji i wydarzeń incentive na ich pokładach.
Agnieszka Blandzi, specjalistka od Skandynawii, wieloletnia szefowa VisitDenamrk i VisitSeweden w Polsce, a obecnie marketing consultant w TT-Line przedstawiła ofertę wyjazdów do Danii i Szwecji, dla różnych grup docelowych w prezentacji „Wyjazdy studyjne do Skandynawii. Ekologiczne know-how krajów nordyckich w kontekście organizacji wyjazdów dla firm”.
Agnieszka Blandzi przekazała uczestnikom agencjom MICE i organizatorom podróży, że warto dotrzeć do nowych klientów poprzez przedstawienie możliwości organizacji wyjazdów edukacyjnych skierowanych do wszystkich podmiotów w Polsce, zobowiązanych realizować założenia „Zielonego Ładu”. To również dobra oferta dla szkół, uczelni, organizacji NGO i samorządów.
Dyskusja, moderowana przez Grażynę Grot-Duziak, MICE Expert, doradcę zarzadu SITE Poland, na koniec spotkania przyniosła kilka wniosków: Skandynawia nie musi być droga; program oparty na elementach eko może stać się wyróżnikiem oferty i pierwszym wyborem klienta; firmy coraz częściej będą pytać o propozycje przygotowane w duchu zrównoważonego rozwoju, a Skandynawia ma wiele gotowych i sprawdzonych eko-programów studyjnych.
POWIĄZANE WPISY
30 grudnia 2024
Skok z Powerem do wylicytowania podczas IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
Certyfikaty POT: najlepsze produkty turystyczne 2024 roku
Złoty Certyfikat POT dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego, Morskie Centrum Nauki…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
Już cztery polskie regiony zostały wyróżnione przez Przewodnik Michelin
Zakończyła się selekcja lokali wyróżnionych przez znany i ceniony na świecie Przewodnik…
0 Komentarzy5 Minuty
20 grudnia 2024
Weekend w Krakowie z Tomaszem Karolakiem od Fly.pl. Oprowadzanie po Krakowie dziennym i nocnym z noclegiem w hotelu pięciogwiazdkowym będzie do wylicytowania na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Boom na Polskę. Jak przyciągnąć turystów z Bliskiego Wschodu
W ostatnim czasie obserwujemy zwiększone zainteresowanie turystów arabskich szeroko…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Warszawa w oczach zagranicznych dziennikarzy
Wizyty prasowe dla mediów zagranicznych stanowią doskonałą okazję do pokazania atrakcji…
0 Komentarzy4 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2024
Kolacja z Robertem Makłowiczem będzie do wylicytowania podczas IV Gali Waszej Turystyki
Podczas IV Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 10 stycznia 2025 roku w warszawskim…
0 Komentarzy1 Minuty