Skyscanner zyskał nowych partnerów biznesowych
Wyszukiwarka Skyscanner poinformowała, że pięciu nowych partnerów biznesowych – Artemis, Baillie Gifford, Khazanah, Vitruvian Partners oraz Yahoo! JAPAN – zainwestuje w firmę i jej dalszy rozwój łącznie około 192 mln dolarów. Transakcja uwzględnia inwestycje pierwotne i wtórne, a także nabycie pakietu akcji.
Zainwestowane środki zostaną wykorzystane na wsparcie realizacji strategii firmy, a także przyspieszą jej dalszy wzrost na internetowym rynku usług turystycznych, którego wartość już dziś szacuje się na 500 mld dolarów. Dodatkowo Skyscanner uzyska jeszcze większy dostęp nie tylko do eksperckiej wiedzy, ale również wirtualnych i geograficznych rynków na całym świecie.
Gareth Williams, CEO w Skyscanner, powiedział: „Skyscanner cieszy się wysokim, dwucyfrowym tempem wzrostu już od kilku lat, a od 2009 roku zaczął przynosić zyski. Ten sukces zawdzięczamy ponad 1200 partnerom biznesowym na całym świecie, 50 milionom podróżnych korzystających z naszych usług każdego miesiąca, innowacyjnym technologiom, a także nieustannym staraniom naszego zespołu o najwyższą jakość usług. Finansowanie, które otrzymaliśmy, a także poszerzenie zespołu o nowych pracowników umożliwia nam tworzenie nowych narzędzi i rozwiązań dla podróżujących. Chciałbym wyrazić podziękowanie dla firmy Scottish Equity Partners i Sequoia za ich niezłomną wiarę w Skyscanner, a także powitać w zespole nowych partnerów biznesowych. Razem mamy znacznie więcej do zrobienia – czeka nas niezwykle ekscytujący czas.”
Artemis to globalna spółka zarządzająca funduszami o wartości około 33 mld USD
Baillie Gifford to niezależna spółka inwestycyjna z siedzibą w Edynburgu, realizująca inwestycje w imieniu swoich klientów na całym świecie
Khazanah Nasional Berhad to strategiczny fundusz inwestycyjny należący do rządu Malezji, oferujący szeroki dostęp do rynków w całym regionie Azji i Pacyfiku.
Vitruvian Partners to jeden z wiodących inwestorów w Europie, specjalizujący się we wspieraniu firm wysokiego szybkiego, posiadający doświadczenie na rynku usług internetowych.
Yahoo! JAPAN znajduje się już wśród partnerów Skyscanner w Japonii. Inwestycja firmy dodatkowo umacnia relacje między firmami.
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta