Spanish Event – wielkie święto hiszpańskiej turystyki już za tydzień
16 silnych hiszpańskich marek, dwa dni workshopów, 250 profesjonalistów z branży i ogrom wiedzy produktowej – już za tydzień rusza Spanish Event organizowany przez Nekera. To największa tego typu impreza w Polsce! Warto zaznaczyć, że Hiszpania znajduje także niezwykle ważne miejsce w portfolio touroperatora. Co przygotowano dla uczestników?
Nowości w Nekera
Spanish Event to wyjątkowa okazja do zapoznania się z produktowymi nowościami Nekera – a tych nie brakuje. Na wakacje 2023 Nekera stawia (obok pakietowania dynamicznego) na oferty oparte o przeloty czarterowe. Pierwsi Klienci polecą czarterem do Hiszpanii już pod koniec kwietnia – to idealna propozycja dla tych, którzy chcą spędzić majówkę za granicą.
„Nekera rozpędza się na polskim rynku turystycznym. Wszystkie z naszych zaplanowanych na sezon letni lotów czarterowych odbędą się – także te do Turcji, Bułgarii, na Rodos i Kretę. Pierwsze samoloty na Majorkę z Katowic i Warszawy wylecą 30.04” – powiedział Maciej Nykiel, prezes Biura Podróży Nekera.
Touroperator świetnie nadąża za zmianami na rynku. W portfolio Nekera można znaleźć zarówno oferty dla wymagających, jak i budżetowe propozycje, które wpisują się w aktualny trend. Spanish Event będzie świetną okazją do wymiany wiedzy i spostrzeżeń.
„Rynek turystyczny po pandemii przechodzi dynamiczne zmiany. Szczególnie widać to w krajach-receptorach, gdzie hotelarze z jednej strony walczą z odrabianiem strat po pandemii, z drugiej z olbrzymimi podwyżkami cen żywności i energii. Widzimy wiele przejęć na rynku, międzynarodowe koncerny stale kupują lub biorą w zarządzanie nowe obiekty w Europie, np. kilka dni temu ogłoszono informacje, o sprzedaży doskonale znanego na polskim rynku hotelu Be Live La Niña na Teneryfie. Majorkański Globales, który tylko na Balearach ma 36 obiektów, szuka inwestora, który wziąłby w zarządzanie wszystkie ich nieruchomości” – wyjaśnia Nykiel.
„Z drugiej strony wyraźnie widzimy trend, że doskonale nam znane marki wprowadzają wiele nowych zmian i udogodnień dla turystów, aby podnieść swoją konkurencyjność. Na przykład lubiany przez naszych klientów Landmar wprowadził formułe All Inclusive 24h. Ważne jest, aby swoją wiedzę stale aktualizować, aby nadążać za zmianami na rynku. Spanish event, którego pierwsza edycja zaplanowana jest na 27.03-30.03 jest świetną okazją dla naszych agentów do zapoznania się z bieżącymi informacjami” – powiedział nam Prezes Nekery.
Spotkaj się z branżą turystyczną Hiszpanii
Według Nekery warsztaty sprzedażowo-produktowe mają sens tylko wtedy, gdy uczestnicy mogą osobiście spotkać się ze specjalistami z branży. To najlepszy sposób na wymianę wiedzy i doświadczeń. Spanish Event przyciągnął największe i najważniejsze firmy hiszpańskie. Uczestnicy wydarzenia będą mogli osobiście porozmawiać z przedstawicielami:
- RIU, jednej z największych hiszpańskich sieci hotelowych. RIU posiada 100 hoteli w 19 krajach świata. To przedsiębiorstwo z ponad 60 letnim doświadczeniem w hotelarstwie. Pierwszy hotel RIU (San Francisco) został założony w 1953 roku w Playa de Palma na Majorce. Sieć posiada 4 własne brandy: Plaza by RIU (hotele miejskie), Palace by RIU, Adults Only by RIU oraz All Incluisive by RIU.
- IBEROSTAR – to część konglomeratu turystycznego Iberostar Group, na który składają się marki: World2Meet (touroperator), Iberoservice (incoming), World2Fly (linia lotnicza). Mimo że jest jednym z największych przedsiębiorstw turystycznych świata, firma zachowała rodzinny charakter. Zarządzana jest przez Miguela Fluxa Ressello i jego córkę Sabinę (oboje mieszkają w majorkańskiej Valldemossie).
- H10 – katalońska sieć założona została przez Josepa Espelta, który otworzył swój pierwszy hotel na Costa Dorada w 1980 roku. Obecnie przedsiębiorstwo posiada 63 hotele w 22 krajach, z czego aż 51 w Hiszpanii. Hotele należące do sieci można znaleźć pod markami: H10, Ocean by H10 hotels i The One by H10 hotels.
- Bahia Principe – sieć hotelowa należąca do Grupo Piñero, przedsiębiorstwa turystycznego z siedzibą na Majorce, które swój początek w 1995 roku wzięło od touroperatora Soltur. Dzisiaj liczy 29 hoteli (Hiszpania, Dominikana, Meksyk, Jamajka), do grupy należy również firma incomingowa Coming2.
- Vibra Hotels – znana przede wszystkim z Ibizy i Majorki sieć hotelowa, do której należy 36 turystycznych obiektów (zarówno hoteli, jak i apartamentów). W ostatnich latach przeszła dynamiczne zmiany dotyczące zarówno rebrandingu, jak i zakupu nowych nieruchomości na Balearach.
- Landmar – do sieci należą dwa uwielbiane przez rynek polski hotele Landmar Costa Los Gigantes i Landmar Playa la Arena, położone w Puerto Santiago na Teneryfie. Obiekty te systematycznie zwiększają swoją atrakcyjność. W ostatnich latach zbudowany został basen infinity ze strefą adults only w Landmar Playa la Arena. Kilka miesięcy temu wprowadzono również formułę All Incluisve 24 i dodano kilka restauracji a’la carte.
- Cala Marsal – jeden z niewielu hoteli na Majorce, który pozostaje w rękach prywatnych i jest zarządzany przez rodzinę Catala. Jego wyróżnikiem jest położenie nad zatoką Cala Marsal i ogromny nacisk na wysoki poziom obsługi klientów. Hotel pielęgnuje tradycje katalońskie i majorkańskie, co widoczne jest, np. w tradycyjnej kuchni regionalnej serwowanej gościom. Po latach wraca na polski rynek i ma nadzieję ponownie zauroczyć klientów z Polski.
- Jardin Tecina – najbardziej znany hotel na La Gomerze. Kładzie ogromny nacisk na ekologię i produkty lokalne. Resort ma powierzchnię 70 tys. metrów kwadratowych, na obszarze których znajdziemy: czterogwiazdkowy hotel, pole golfowe, 5 basenów, 7 restauracji i kilkanaście boisk multi sportowych. Unikalne położenie resortu na klifie gwarantuje wyjątkowe doświadczenia.
- Costa Blanca & Visit Benindorm – doskonale znane na polskim rynku wybrzeże, którego linia brzegowa ma długość 244 km. Najbardziej znanym kurortem jest Benindorm. Stolica regionu to Alicante. Co roku przyciąga miliony turystów z całego świata, dzięki swojemu unikalnemu klimatowi i bardzo rozwiniętej infrastrukturze turystycznej.
- Introducing Castellón – agenda rządowa zajmująca się promocją wybrzeża Costa de Azahar. Jest to mało znany region Hiszpanii, który wyróżnia się dbałością o lokalne tradycje i kulturę. Ceny tutaj są znacznie niższe niż w innych częściach Hiszpanii, a atrakcji nie brakuje. Największe z nich to stare miasto w Peñiscola, miasteczko Morella (wpisane na listę najpiękniejszych miasteczek Hiszpanii), jaskinie św. Józefa z najdłuższą podziemną rzeką w Europie i inne.
- Gran Canaria – ta popularna Wyspa Kanaryjska staje się obiektem coraz większego zainteresowania polskich turystów. To kierunek dla turystów świadomych, ciekawych kultury lokalnej i zainteresowanych lokalną kuchnią. Warto wiedzieć, że Gran Canaria to nie tylko resorty All Inclusive, ale również piękne krajobrazy, doskonałe miejsce do uprawiania turystyki górskiej, urokliwe miasteczka i wieczna fiesta.
- Turespaña – organizacja podlegająca pod Ministerstwo Przemysłu, Handlu i Turystyki Hiszpanii, zajmująca się promocją kraju na świecie. Organizuje wydarzenia kulturalne, spotkania branżowe oraz wspiera współpracę między regionami Hiszpanii i polskimi firmami turystycznymi.
- Avoris, Welcome Incomiong Service, Welcomebeds (Barceló Group) – jedno z największych przedsiębiorstw turystycznych, do którego należy 30 marek zajmujących się zarówno zarządzaniem hotelami, jak i sprzedażą agencyjną, i incomingiem. Firma posiada swoją linię lotniczą Iberojet. Jest również jednym z największych touroperatorów działających na rynku narodowym. Jest Partnerem Nekery w Hiszpanii.
Turespaña: chcemy podnosić kwalifikacje agentów biur podróży
POWIĄZANE WPISY
5 listopada 2024
Innowacje, zrównoważony rozwój, AI – za nami Lubelskie Forum Turystyki
W Lubelskim Centrum Konferencyjnym w Lublinie odbyło się IV Lubelskie Forum Turystyki.…
0 Komentarzy4 Minuty
31 października 2024
Festiwal GEOGRAFICA – dwa dni rozmów o podróżach
Już 23–24 listopada 2024 w Auditorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie…
0 Komentarzy1 Minuty
31 października 2024
Esky.pl: Malta najchętniej wybierana na listopadowe city breaki
Malta stała się najpopularniejszym kierunkiem listopadowych city breaków, wyprzedzając…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Itaka nagradza medalistów olimpijskich bonami wakacyjnymi
Biuro podróży Itaka nagrodziło polskich medalistów i ich trenerów za sukcesy osiągnięte…
0 Komentarzy1 Minuta
30 października 2024
Itaka podsumowuje sezon 2023/2024 i prezentuje ofertę lato 2025
Itaka podsumowała sezon 2023/2024 i zaprezentowała plany na Lato 2025 podczas cyklu…
0 Komentarzy5 Minuty
28 października 2024
Konkurs wiedzy i umiejętności turystycznych dla uczniów szkół średnich
Społeczna Akademia Nauk (SAN) we współpracy z Kadryturystyki.pl oraz Green Officer Agata…
0 Komentarzy3 Minuty
27 października 2024
Lato 2025 – ceny na wyjazdy w sierpniu dalej spadają
Analiza Instytutu Badań Rynku Turystycznego TravelDATA wskazuje, że w ubiegłym tygodniu…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
OSAT zaprezentował agentom egzotyczną ofertę Mauritiusa
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) wraz z Mauritius Tourism (MTPA)…
0 Komentarzy2 Minuty
25 października 2024
Ecco Travel organizuje study tour do Chin. Agenci przygotowują się na rosnące zainteresowanie kierunkiem
Ecco Travel organizuje pierwszy, po dłuższej przerwie polski study tour do Chin, który…
0 Komentarzy1 Minuty