Strona demonstracyjna Travelport Universal API
Firma Travelport wprowadziła innowacyjną stronę prezentującą możliwości Universal API. Narzędzie to umożliwia zarówno osobom odpowiedzialnym za decyzje handlowe w biurach podróży, jak i programistom pełne poznanie treści i funkcjonalności dostępnych na platformie Travelport przed podjęciem decyzji o opracowaniu swoich własnych produktów. Strona demonstracyjna, uruchomiona na początku stycznia 2015 roku, udostępnia programistom w biurach podróży narzędzia i dane umożliwiające oferowanie klientom bardziej szczegółowych informacji. Natomiast firma Travelport może dzięki temu pomóc liniom lotniczym i innym dostawcom korzystającym z jej platformy prowadzić bardziej efektywną sprzedaż i udostępniać podróżnym najlepsze oferty.
Początkowo strona udostępniała tylko podstawowe funkcje zakupu biletów lotniczych i usług hotelowych. Obecnie oferta została wzbogacona o nowe możliwości, między innymi airline branded fares – jednakowy dostęp do informacji o taryfach jak na stronie przewoźników, a także zakup usług dodatkowych, także tanich linii lotniczych oraz interaktywne mapy miejsc w samolotach. W przyszłości firma Travelport zamierza poszerzyć ofertę o usługi wynajmu samochodów i pokazać, jak łatwo można wykorzystać stronę Universal API do sprzedaży tej oferty, a także uzupełnić rozwiązanie o dane z bazy Hotel Content Plus, aby zapewnić szerszy wachlarz usług hotelowych.
Alvydas Vitkauskas, dyrektor generalny grupy UAB „Interneto Partneris” zarządzający internetowymi biurami podróży FlyHi, FlySiesta, HotFlug i Greitai, powiedział: „Opracowanie nowego produktu jak wyszukiwarka na stronę internetową czy narzędzie do rezerwacji podróży służbowych wiąże się z dużym ryzykiem. Im lepiej firma rozumie i kontroluje to ryzyko, tym trafniejsze będą jej decyzje biznesowe. Dzięki nowej platformie Travelport Universal API przedsiębiorstwa mogą poznać pełny wachlarz treści i korzystać z dostępnych informacji przed uruchomieniem swojego własnego projektu, co stanowi nieocenioną pomoc”.
Roberto Ramos, dyrektor generalny Atrapalo Travel, dodał: „Jesteśmy obecnie w trakcie migracji naszego rozwiązania rezerwacji biletów lotniczych do platformy Travelport Universal API. Początkowo szacowaliśmy, że proces ten zajmie sześć miesięcy, ale dzięki symulacji i przetestowaniu oferowanych funkcji za pomocą strony demonstracyjnej Travelport Universal API skróciliśmy założony czas opracowywania rozwiązania o połowę”.
Jan-Paul Ephithite, menedżer produktu w firmie Travelport, skomentował: „Z zadowoleniem prezentujemy niezwykle szeroką ofertę produktów dostępnych za pośrednictwem Travelport Universal API, w tym branded fares, usługi dodatkowe linii lotniczych czy interaktywne mapy miejsc. Ciężko pracowaliśmy by przedstawić Travelport Universal API w innowacyjny sposób, odwiedziliśmy przy tym wiele innych stron, zanim zdecydowaliśmy się na ostateczny projekt naszej strony. Chcieliśmy zbudować platformę, na której klient uzyska kompleksowy przegląd informacji, żeby móc podejmować trafniejsze decyzje dotyczące prezentowania opcji podróży. Mamy nadzieję, że nasza nowa platforma zainspiruje firmy, które chcą wyróżnić się w branży turystycznej”.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty