Strona Eurolotu po liftingu

Eurolot zaprezentował dzisiaj nową odsłonę eurolot.com, która została zaprojektowana w myśl zasady „user friendly”, co oznacza, że poruszanie się po niej jest wygodne, proste i przede wszystkim intuicyjne dla użytkowników.

Jest to możliwe dzięki m.in. łatwiejszej i precyzyjnej nawigacji oraz pogrupowaniu informacji, dotyczących planowania podróży, w konkretne bloki tematyczne: „Moja podróż”, „O Eurolot”, „Destynacje” i „Dla firm i agentów”.
Ponadto uwzględnione zostały potrzeby podróżnych niedowidzących. Strona – poprzez przełączenie na zwiększony kontrast – jest specjalnie dostosowana do osób ze słabym wzrokiem, tak aby mogli łatwiej korzystać z serwisu.

Agnieszka Łuczak, dyrektor marketingu Eurolot SA powiedziała: „Prace nad nową, funkcjonalną stroną internetową Eurolotu były dla nas priorytetem. Zdajemy sobie sprawę, że nasi pasażerowie oczekują nowoczesnej, przyjaznej i czytelnej strony, która w precyzyjny sposób zaprezentuje ofertę naszej firmy oraz szybko przeprowadzi ich przez rezerwację, kupno biletu czy innych dodatkowych usług. Projektując tę stronę chcieliśmy, aby była przede wszystkim wizytówką Eurolotu – to na niej de facto rozpoczyna się podróż i powstaje pierwsze dobre wrażenie o przewoźniku.”

Kolejnym ułatwieniem dla podróżnych jest rozbudowana zakładka „Destynacje”, wzbogacona o „mini przewodnik” czyli praktyczne informacje na temat miast do których operuje Eurolot. Znajdują się w niej m.in. ciekawostki o atrakcjach turystycznych danego miasta, a także użyteczne informacje o transporcie, zwłaszcza z i do lotniska.