Sun & Fun Holidays – start sprzedaży oferty Lato 2021

Sun & Fun Holidays startuje ze sprzedażą oferty Lato 2021. W przedsprzedaży, biuro podróży umożliwia rezerwację flagowych obiektów ze zniżkami sięgającymi 35 proc., a także z pakietem dodatkowych korzyści.
W sprzedaży dostępne są już pierwsze oferty jakie biuro podróży Sun & Fun Holidays przygotowało na nowy sezon obejmujący wyloty w terminie 1 maja do 31 października 2021 roku.
W okresie tzw. przedsprzedaży, której pierwszy etap potrwa do 15.11.2020 można zarezerwować miejsca w najchętniej wybieranych hotelach na najpopularniejszych wakacyjnych kierunkach tj.: w Tunezji Kontynentalnej, na Djerbie, w Bułgarii (przeloty do Warny i Burgas), na Riwierze Tureckiej, a także w Egipcie w regionach: Hurghada i Marsa Alam. To przede wszystkim obiekty oferowane na wyłączność, dostępne tylko w ofercie Sun & Fun Holidays jak np. znane sieci hotelowe: Sunrise w Egipcie czy Caribbean w Tunezji.
Sukcesywnie touroperator będzie wprowadzał do sprzedaży kolejne obiekty a pełna oferta Lato 2021 będzie dostępna w listopadzie. W sezonie Lato 2021 biuro podróży zapewni bezpośrednie połączenia czarterowe z Katowic, Warszawy, Wrocławia i z Poznania.
Podobnie jak w poprzednich sezonach, wizytówką Sun & Fun Holidays będą kluby z polskimi animatorami dla dzieci i dorosłych: Croco Club i Blue Club, które touroperator zaoferuje na wszystkich kierunkach.
Obok benefitów cenowych, priorytetem dla touroperatora przy tworzeniu „pakietu First Call”, było zapewnienie Klientom elastycznych warunków rezerwacji oferty, a także jak największego komfortu podczas podróży i wypoczynku.
Semir Hamouda, dyrektor generalny Sun & Fun Holidays, powiedział: „Polacy pragną podróżować i nie chcą rezygnować z wakacji za granicą z powodu panującej pandemii. Ci, którzy zdecydowali się na wyjazd w tym sezonie, wrócili zadowoleni i zaskoczeni dbałością o procedury sanitarne i bezpieczeństwa, które w takich krajach jak Egipt czy Tunezja są bardzo przestrzegane. Zdajemy sobie jednak sprawę, że w obecnej sytuacji planowanie podróży może być utrudnione, stąd też tak wiele udogodnień w rezerwacji naszej oferty, które mają zapewnić Klientom spokojny wyjazd, a także pełną ochronę na wypadek konieczności zmiany planów.”
Dlaczego warto zdecydować się na przedsprzedaż?
Po pierwsze: aż do 30 dni przed wylotem bezkosztowo i wielokrotnie klienci będą mogli zmieniać swoją rezerwację. Biuro podróży nie wyznacza ograniczenia liczby takich zmian – można zmienić termin wylotu, kraj czy hotel.
Po drugie, każdemu Klientowi biuro podróży zapewnia rozszerzone ubezpieczenie MAX zawierające m.in. ochronę Covid-19: pokrycie kosztów leczenia i transportu powstałych na skutek pandemii choroby zakaźnej. Promocja Sun & Fun Holidays uwzględnia także okoliczności, kiedy klient nie zostanie dopuszczony do wylotu z powodu objawów COVID-19 (ostatecznie diagnoza zarażenia Covid-19) lub zostanie poddany obowiązkowej kwarantannie przed jej rozpoczęciem, co ostatecznie uniemożliwi jej realizację. W takim przypadku zarówno on, jak i towarzyszące mu osoby będą mogły zmienić termin wyjazdu.
Po trzecie: dogodne warunki płatności za imprezę – zaliczka wynosi jedynie 10 proc. i jest jedną z najniższych na rynku, reszta kwoty może zostać uregulowana aż do 30 dni przed wylotem. Co istotne, w przypadku rezygnacji z wycieczki do miesiąca przed wylotem, klient traci wyłącznie zaliczkę. Warto także podkreślić, że oferty nie zwierają żadnych dodatkowych, ukrytych kosztów. Pozostałe bonusy First Call to m.in. gwarancja niezmienności ceny, a także rabaty dla grup i stałych klientów.
POWIĄZANE WPISY
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
8 kwietnia 2025
Itaka nagrodziła w Turcji swoich liderów sprzedaży
Zakończyła się kolejna edycja programu Itaka Lider, jednej z inicjatyw motywacyjnych…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
PPL, CPK i PAA podpisały strategiczne porozumienie o kształceniu kadr
Polskie Porty Lotnicze, Centralny Port Komunikacyjny oraz Polish Airports Academy…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Ryanair obsłużył 15 mln pasażerów w marcu 2025
2 kwietnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za marzec 2025. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuta
7 kwietnia 2025
Travelplanet.pl: Turcja, Grecja i Egipt na topie. Polacy planują wakacje z wyprzedzeniem
Dane rezerwacyjne Travelplanet.pl wskazują, że liczba zarezerwowanych wyjazdów do końca…
0 Komentarzy3 Minuty
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wakacje.pl z nagrodą Mobile Trends Awards
Aplikacja mobilna Wakacje.pl zadebiutowała w konkursie Mobile Trends Awards i od razu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Wizz Air inwestuje 14 mld euro w transformację. „Liczy się pasażer”
Wizz Air wprowadza nowy plan transformacji operacyjnej pod nazwą „Customer First – klient…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Baltona zmodernizowała przestrzeń handlowo-gastronomiczną na lotnisku Poznań-Ławica
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. zakończyło kompleksową modernizację…
0 Komentarzy3 Minuty
4 kwietnia 2025
Polska gościnność w praktyce. Gromada stawia na turystykę przyjazdową
Polska firma turystyczna Gromada nawiązała współpracę z Oddziałem Turystyki Przyjazdowej…
0 Komentarzy5 Minuty
8 kwietnia 2025
Itaka nagrodziła w Turcji swoich liderów sprzedaży
Zakończyła się kolejna edycja programu Itaka Lider, jednej z inicjatyw motywacyjnych…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
PPL, CPK i PAA podpisały strategiczne porozumienie o kształceniu kadr
Polskie Porty Lotnicze, Centralny Port Komunikacyjny oraz Polish Airports Academy…
0 Komentarzy3 Minuty
8 kwietnia 2025
Ryanair obsłużył 15 mln pasażerów w marcu 2025
2 kwietnia Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za marzec 2025. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuta
7 kwietnia 2025
Travelplanet.pl: Turcja, Grecja i Egipt na topie. Polacy planują wakacje z wyprzedzeniem
Dane rezerwacyjne Travelplanet.pl wskazują, że liczba zarezerwowanych wyjazdów do końca…
0 Komentarzy3 Minuty
7 kwietnia 2025
Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz…
0 Komentarzy2 Minuty