Sun & Snow: w 2022 zwiększymy liczbę apartamentów
Firma Sun & Snow, która zarządza wynajmem ponad 2 tys. apartamentów w Polsce zapowiedziała, że jej celem na 2022 rok jest zwiększenie liczby obsługiwanych apartamentów. Pomóc w tym mają również udogodnienia dla właścicieli apartamentów.
W bieżącym roku Sun & Snow konsekwentnie zamierza inwestować w promocję oferty, własny system rezerwacyjny i panel obsługi właścicieli apartamentów. Liczy też na zwiększenie liczby wynajmowanych lokali.
Bartłomiej Majdak – dyrektor ds. kluczowych klientów w Sun & Snow, powiedział: „Osiągamy dla właścicieli bardzo dobre wyniki i dzięki temu zapewniamy wysoką rentowność obsługiwanych apartamentów. Ponad 60 proc. rezerwacji wypracowujemy samodzielnie poprzez nasz system rezerwacyjny, a blisko 75 proc. pochodzi z naszych własnych kanałów sprzedaży. Dzięki autorskiemu systemowi rezerwacyjnemu, w który stale inwestujemy, działaniom biur lokalnych i intensywnym akcjom marketingowym, skierowanym zarówno do klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych chcemy jeszcze ten wskaźnik poprawić. Ma to duże znaczenie dla właścicieli, gdyż bazowanie tylko na współpracy z portalami rezerwacyjnymi może być niewystarczające, a i ich skuteczność, jeśli chodzi o zapewnienie pełnego obłożenia apartamentu, nie zawsze jest satysfakcjonująca. Dodatkowo nasze biura lokalne zapewniają bieżącą obsługę gości, którzy w sytuacjach nagłych mogą liczyć na 24-godzinny telefon awaryjny.”
Firma stale pracuje nad rozwijaniem korzyści dla właścicieli. Jedną z nich jest „Klub Właściciela”, dzięki któremu mogą oni wymieniać się tzw. „pobytami właścicielskimi”. Członek klubu może przez 10 dni w roku nieodpłatnie korzystać z apartamentów, które znajdują się w klubie, zlokalizowanych w 36 kurortach w Polsce. Obecnie w ramach klubu zrzeszonych jest blisko 700 apartamentów.
Bartłomiej Majdak podkreślił: „Rozwijając kolejne udogodnienia dla właścicieli, wprowadziliśmy m.in. elastyczność we współpracy z wybranymi pośrednikami i możliwość wyłączenia niektórych z nich – co ma przełożenie na koszty ponoszone przez poszczególne apartamenty. Właściciele mogą też ustalić minimalną cenę za wynajem swojego apartamentu lub zrezygnować z akcji promocyjnych. Dzięki temu mają realny wpływ na osiągane dochody. Stale udoskonalamy nasz panel obsługi, który oferuje nie tylko raporty dotyczące dochodów, ale też wiele szczegółowych statystyk. W ostatnim czasie wprowadziliśmy ułatwienia w fakturowaniu, które może się odbywać nawet bez udziału właściciela, tzw. samofakturowanie. W kolejnych miesiącach będziemy wprowadzali kolejne funkcjonalności, które powinny zostać odebrane bardzo pozytywnie.”
W styczniu firma podpisała umowy dotyczące obsługi ponad 30 nowych apartamentów i prowadzi rozmowy z kilkunastoma właścicielami zainteresowanymi dołączeniem do największej niezależnej sieci apartamentów w Polsce.
POWIĄZANE WPISY
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
28 października 2024
Polskie miasta łączą siły na rzecz rozwoju turystyki miejskiej
Siedem organizacji turystycznych z największych polskich metropolii – Gdańska, Krakowa,…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
23 października 2024
W Sofii odbędzie się spotkanie ECTAA
Spotkanie Europejskiej Organizacji Związków Agentów Turystycznych i Biur Podróży Unii…
0 Komentarzy2 Minuty
22 października 2024
Niemcy podsumowują sezon letni: liczba zagranicznych turystów wyższa o 8,1 proc. niż w 2023
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) podsumowała sezon letni 2024, wskazując na silne…
0 Komentarzy3 Minuty