Sun & Snow wprowadza nowości do wakacyjnej oferty
Firma Sun & Snow zarządzająca wynajmem ponad 2,7 tys. apartamentów, w ponad 50 miejscowościach wypoczynkowych oraz miastach w Polsce, przygotowała ofertę wakacyjną. Po okresie tzw. first minut firma skupia się na opracowaniu rabatów na wybrane kierunki oraz pakietów – co stanowi nowość w ofercie operatora.
Tegoroczna oferta letnia, która opracowało Sun & Snow, będzie pierwszą w historii, która w całości obejmie program lojalnościowy, w którym na turystów czekają dodatkowe rabaty czy system poleceń. Rabat w wysokości 5 proc., będzie naliczany już od pierwszego pobytu, zaś wraz ze zgromadzonymi punktami będzie on rósł nawet do 10 proc. Część programu stanowić będzie również system poleceń wśród klientów, gdzie po wygenerowania kodu polecającego i przekazaniu go osobie, która nie jest jeszcze klientem Sun & Snow, uczestnik programu otrzyma również zniżkę dla siebie.
„Tegoroczne lato będzie bardzo intensywne dla branży turystycznej. Widzimy rosnące zainteresowanie naszą ofertą, ale także działania konkurencji, która również szykuje wiele atrakcji. W tym roku – po sukcesie akcji first minut promujemy nasze resorty, gdzie co tydzień pojawiają się ciekawe zniżki na wybrane miasta oraz gdzie po raz pierwszy oferujemy ciekawe pakiety, np.” Dzieci wypoczywają taniej” czy „W góry nad wodę” – mówi Mariola Skorupa, dyrektor sprzedaży i marketingu Sun & Snow.
Spośród atrakcyjnych kierunków wypoczynku w tegoroczne wakacje, Sun & Snow, szczególnie poleca resort w Białce Tatrzańskiej, Zakopane Lipki Park, Resort Szklarska Poręba, Czarna Góra Resort, Kołobrzeg czy Jastrzębia Góra Residence. Ofertę tą wspiera w czerwcu akcja „Upoluj swoje miasto z rabatem 200 zł”, gdzie co tydzień czeka na turystów nowa oferta, a dzięki usłudze PayPo można zapłać za rezerwację, nawet po 30 dniach. Dodatkowo w czerwcu Sun & Snow przygotowało ofertę, w której do każdego dwudniowego pobytu, można dobrać jedną dobę gratis czy zabrać pupila za darmo.
„W tym roku wiele obiecujemy sobie, po wprowadzeniu do oferty pakietów, które dodatkowo oferują nie tylko śniadania, ale szereg atrakcji, takich jak animacje dla dzieci, kino plenerowe czy wspólne grillowanie. Na razie w ramach testów wprowadziliśmy takie usługi w Białce Tatrzańskiej i Czarna Góra Resort, jednak liczymy, że takich miejsc na mapie obsługiwanych przez nas będzie coraz więcej” – dodaje Mariola Skorupa z Marketingu Sun & Snow.
Jak zauważa Sun & Snow obecnie większość pobytów jest rezerwowanych znacznie wcześniej niż w latach ubiegłych. Do tej pory istotnym trendem było wstrzymywanie się turystów z rezerwacjami do ostatniej chwili, co wynikało zarówno z obaw dotyczących pogody, ale także świeżych wspomnień związanych z zakazami wyjazdów w okresie pandemii czy obaw dotyczących wzrostu cen. Obecnie wg. danych Sun & Snow, większość atrakcyjnych ofert jest rezerwowana minimum na 2-4 tygodnie przed datą przyjazdu.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty