Sun & Snow wprowadza szybsze rezerwacje z nową usługą Click & Stay

Firma Sun & Snow wdraża nową usługę Click & Stay. Dzięki temu nowatorskiemu rozwiązaniu będzie można bezkontaktowo zarezerwować apartament, wypełnić dokumenty i w tej samej chwili uzyskać dostęp do lokalu, dzięki funkcjonalności check-in on-line.
Pierwsze apartamenty w systemie online check-in dostępne są już w ofercie zarządzanych przez Sun & Snow apartamentów w Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Świnoujściu, Kołobrzegu, Międzyzdrojach, Krakowie, Karpaczu, Świeradowie Zdroju, Polanicy Zdroju oraz Krynicy Zdroju.
Z poziomu smartfona i bez konieczności wizyty w lokalnym biurze, goście mogą dokonać tam rezerwacji 24 godziny na dobę. Zrobią to bez instalowania dodatkowej aplikacji. Kontakt z operatorem możliwy jest przez ogólnodostępne kanały, jak sms, e-mail, WhatsApp czy messenger.
Korzystając z zakwaterowania online, dzięki kilku kliknięciom goście przechodzą przez cały proces – od wyboru apartamentu, przez podpisanie niezbędnych dokumentów, opłatę, po odebranie instrukcji oraz kodu wejściowego.
„Wprowadzając usługę Click & Stay wyszliśmy naprzeciw potrzebom gości i zmieniającego się rynku turystycznego. Korzystając z wypoczynku, turyści nie lubią tracić czasu na formalności związane z wynajmem apartamentu, długim wypełnianiem dokumentów czy umawianiem się na przekazanie kluczy. Chcą załatwić to jak najszybciej i najsprawniej. Z nowej usługi chętnie korzystają szczególnie młodsze pokolenia, przyzwyczajone do tego, że większość spraw udaje się załatwić dzięki kilku kliknięciom w smartfona” – mówi Mariola Skorupa, dyrektor sprzedaży i marketingu w Sun & Snow.
Zdalne zameldowanie się gości w usłudze Click & Stay umożliwia elektroniczna nakładka do zamka. Dzięki niej turyści mogą przyjechać do apartamentu o dowolnej, dogodnej dla siebie porze, niezależnie od godzin pracy lokalnego biura. Podczas rezerwacji otrzymują specjalny kod, który po wystukaniu na klawiaturze telefonu, otwiera drzwi do apartamentu.
Podczas wymeldowania goście zamykają za sobą drzwi, a elektroniczna nakładka sama je blokuje. W trakcie pobytu w apartamentach z usługą Click & Stay, system online ułatwia również kontakt z lokalnym biurem Sun & Snow oraz zgłaszanie usterek, jak np. zapchany zlew czy przepalona żarówka.
Usługa Click & Stay to nie tylko wygoda i oszczędność czasu dla gości, ale również bezpieczne i wygodne rozwiązanie dla właścicieli apartamentów, którym nakładka do zamka dodatkowo umożliwia prowadzenie rejestracji – kiedy i przez kogo mieszkanie było otwierane. Automatyczne blokowanie drzwi to też dodatkowe zabezpieczenie i pewność, że drzwi zostały zamknięte po opuszczeniu lokalu przez gości lub serwis sprzątający. Co równie istotne, w razie potrzeby, nakładkę w każdej chwili można zdemontować.
„Analitycy rynku turystycznego już od wielu lat podkreślają, że nowe technologie podwyższają komfort podróżowania, a popularność mobilnych rezerwacji rośnie z roku na rok. System rezerwacji on-line zwiększa atrakcyjność oferty oraz liczbę rezerwacji, a możliwość sprawnego kontaktu z lokalnym biurem umożliwia szybszą reakcję i zaspokojenie potrzeb gości, co z kolei zwiększa ich zadowolenie z pobytu i powoduje lepsze oceny obiektu w serwisach rezerwacyjnych” – dodaje Mariola Skorupa.
Równolegle z wprowadzeniem usługi Click & Stay, Sun & Snow wdrożyło nowy system badania satysfakcji klientów. Do gości, którzy zakończyli pobyt w apartamentach zarządzanych przez firmę, przesyłane są ankiety, dotyczące zarówno oceny standardu i wyposażenia poszczególnych apartamentów jak i jakości obsługi.
POWIĄZANE WPISY
27 marca 2025
Kiwi.com: loty na Wielkanoc 2025 tańsze niż rok wcześniej
Według danych Kiwi.com liczba rezerwacji podróży na okres świąt wielkanocnych wzrosła o…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2025
Emirates uruchamia siedem nowych tras obsługiwanych przez Airbus A350
Linie Emirates ogłosiły uruchomienie siedmiu nowych tras obsługiwanych przez samoloty…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2025
Maciej Dziudzik i Robert Ludera powołani na prokurentów PLL LOT
Polskie Linie Lotnicze LOT ogłosiły powołanie Macieja Dziudzika oraz Roberta Ludery na…
0 Komentarzy2 Minuty
26 marca 2025
Łukasz Chaberski nowym prezesem PPL S.A.
Rada Nadzorcza Polskich Portów Lotniczych S.A. powołała Łukasza Chaberskiego na…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2025
Koniec swobodnego najmu krótkoterminowego w Hiszpanii? Nowe zasady od 3 kwietnia
Od 3 kwietnia 2025 roku w Hiszpanii wejdą w życie nowe regulacje dotyczące najmu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Anex Tour świętuje i zapowiada powrót marki Asteria
28 marca 2025 roku w warszawskim klubie Moxo odbyło się branżowe wydarzenie zorganizowane…
0 Komentarzy1 Minuty
7 kwietnia 2025
Paweł Piątkowski powołany na dyrektora operacyjnego PHH
Polski Holding Hotelowy powołał Pawła Piątkowskiego na stanowisko dyrektora operacyjnego.…
0 Komentarzy1 Minuty
2 kwietnia 2025
29 lotów tygodniowo z Polski do Paryża w letnim rozkładzie Air France
Air France zaprezentował strategię na sezon letni 2025, kontynuując rozwój swojej siatki…
0 Komentarzy3 Minuty
31 marca 2025
Nowy dyrektor Slovakia Travel
Narodowa organizacja promocji turystyki Slovakia Travel ma nowy zarząd. Dyrektorem…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2025
Kiwi.com: loty na Wielkanoc 2025 tańsze niż rok wcześniej
Według danych Kiwi.com liczba rezerwacji podróży na okres świąt wielkanocnych wzrosła o…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2025
Emirates uruchamia siedem nowych tras obsługiwanych przez Airbus A350
Linie Emirates ogłosiły uruchomienie siedmiu nowych tras obsługiwanych przez samoloty…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2025
Maciej Dziudzik i Robert Ludera powołani na prokurentów PLL LOT
Polskie Linie Lotnicze LOT ogłosiły powołanie Macieja Dziudzika oraz Roberta Ludery na…
0 Komentarzy2 Minuty
26 marca 2025
Łukasz Chaberski nowym prezesem PPL S.A.
Rada Nadzorcza Polskich Portów Lotniczych S.A. powołała Łukasza Chaberskiego na…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2025
Koniec swobodnego najmu krótkoterminowego w Hiszpanii? Nowe zasady od 3 kwietnia
Od 3 kwietnia 2025 roku w Hiszpanii wejdą w życie nowe regulacje dotyczące najmu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 kwietnia 2025
Anex Tour świętuje i zapowiada powrót marki Asteria
28 marca 2025 roku w warszawskim klubie Moxo odbyło się branżowe wydarzenie zorganizowane…
0 Komentarzy1 Minuty
7 kwietnia 2025
Paweł Piątkowski powołany na dyrektora operacyjnego PHH
Polski Holding Hotelowy powołał Pawła Piątkowskiego na stanowisko dyrektora operacyjnego.…
0 Komentarzy1 Minuty
2 kwietnia 2025
29 lotów tygodniowo z Polski do Paryża w letnim rozkładzie Air France
Air France zaprezentował strategię na sezon letni 2025, kontynuując rozwój swojej siatki…
0 Komentarzy3 Minuty
31 marca 2025
Nowy dyrektor Slovakia Travel
Narodowa organizacja promocji turystyki Slovakia Travel ma nowy zarząd. Dyrektorem…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2025
Kiwi.com: loty na Wielkanoc 2025 tańsze niż rok wcześniej
Według danych Kiwi.com liczba rezerwacji podróży na okres świąt wielkanocnych wzrosła o…
0 Komentarzy1 Minuty