Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej

Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada. Touroperator ma w planach stworzenie sieci 20 punktów w całej Polsce w ciągu najbliższych kilku lat.
Sun&Fun, touroperator z 20-letnim doświadczeniem na rynku, otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w Centrum Handlowym Promenada w Warszawie. Nowy punkt, zlokalizowany na parterze galerii, oferuje pełną gamę wyjazdów z portfolio marki, w tym popularne kierunki i hotele na wyłączność, a także produkty innych touroperatorów, takich jak Grecos. W planach jest rozszerzenie oferty o wyjazdy od Anex Tour i Best Reisen, co ma jeszcze bardziej uatrakcyjnić propozycję dla klientów.
Salon w CH Promenada jest pierwszym krokiem w realizacji strategii Sun&Fun zakładającej budowę sieci własnych punktów sprzedaży, zlokalizowanych głównie w galeriach handlowych. Kolejny punkt zostanie otwarty w Centrum Handlowym Focus w Rybniku, a w ciągu najbliższych czterech lat firma planuje uruchomić 20 salonów w całej Polsce.
Za rozwój nowej sieci odpowiada Piotr Kupczyk, który ma doświadczenie w zarządzaniu projektami sieciowymi, zdobyte m.in. przy zakładaniu salonów sieci Biedronka.

Nowoczesne lokalizacje kluczem do sukcesu
Magdalena Plutecka, PR & marketing manager Sun&Fun, podkreśla, że wybór lokalizacji nie jest przypadkowy: „CH Promenada, mimo że jest jedną z najstarszych galerii w Warszawie, po niedawnej renowacji stała się jednym z najnowocześniejszych centrów handlowych w stolicy. Wybór tej lokalizacji wpisuje się w strategię Sun&Fun, która zakłada obecność w miejscach o wysokiej odwiedzalności”.
„Koncentrujemy się na miejscach, gdzie są lotniska, z których latają nasi klienci, i nie kolidujemy z biurami agencyjnymi. Chodzi o budowanie rozpoznawalności marki i jej wiarygodności – żeby klienci wiedzieli, że jest miejsce stacjonarne i czuli się komfortowo kupując u nas” – dodaje Magdalena Plutecka.
Wzrost liczby klientów o 24 proc. w porównaniu do ubiegłego roku
Sun&Fun stale rozwija swoją działalność, co znajduje odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. W 2024 roku firma obsłużyła 98 tys. klientów, notując wzrost o 24 proc. w porównaniu do poprzedniego roku. Plany na 2025 rok są jeszcze ambitniejsze – touroperator zakłada obsługę 120 tys. klientów. Firma odpowiada również na zmieniające się potrzeby rynku, wprowadzając nowe, egzotyczne kierunki.
POWIĄZANE WPISY
7 marca 2025
Africa Showcase Roadshow po raz trzeci w Polsce
Africa Showcase Roadshow odbył się w zeszłym tygodniu w Polsce, Czechach oraz - po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
6 marca 2025
Urlop.pl – dlaczego warto współpracować z marką
Urlop.pl znany dotąd jako Fostertravel.pl to dynamicznie rozwijająca się sieć biur…
0 Komentarzy6 Minuty
5 marca 2025
Join UP! Polska podpisuje umowę gwarancyjną z Euroins AD
Join UP! Polska podpisało umowę z Euroins AD na udzielenie gwarancji ubezpieczeniowej.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 marca 2025
Rego-Bis rozpoczyna serię Rego Workshops 2025
Rego-Bis rozpoczęło serię spotkań z agentami w ramach Rego Workshops 2025. Wydarzenia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 marca 2025
Travelist.pl: poza sezonem, ale w trendzie. Polacy wybierają urlop w marcu
Wiosna w powietrzu, brak tłumów i najważniejsze – niższe ceny. To między innymi dlatego…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Nekera i Turespaña zapraszają na spanish event: największe hiszpańskie wydarzenie branżowe w 2025 roku
Wkrótce odbędzie się kolejna edycja Spanish Event, prestiżowego corocznego wydarzenia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty
7 marca 2025
Africa Showcase Roadshow po raz trzeci w Polsce
Africa Showcase Roadshow odbył się w zeszłym tygodniu w Polsce, Czechach oraz - po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
6 marca 2025
Urlop.pl – dlaczego warto współpracować z marką
Urlop.pl znany dotąd jako Fostertravel.pl to dynamicznie rozwijająca się sieć biur…
0 Komentarzy6 Minuty
5 marca 2025
Join UP! Polska podpisuje umowę gwarancyjną z Euroins AD
Join UP! Polska podpisało umowę z Euroins AD na udzielenie gwarancji ubezpieczeniowej.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 marca 2025
Rego-Bis rozpoczyna serię Rego Workshops 2025
Rego-Bis rozpoczęło serię spotkań z agentami w ramach Rego Workshops 2025. Wydarzenia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 marca 2025
Travelist.pl: poza sezonem, ale w trendzie. Polacy wybierają urlop w marcu
Wiosna w powietrzu, brak tłumów i najważniejsze – niższe ceny. To między innymi dlatego…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Nekera i Turespaña zapraszają na spanish event: największe hiszpańskie wydarzenie branżowe w 2025 roku
Wkrótce odbędzie się kolejna edycja Spanish Event, prestiżowego corocznego wydarzenia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty
7 marca 2025
Africa Showcase Roadshow po raz trzeci w Polsce
Africa Showcase Roadshow odbył się w zeszłym tygodniu w Polsce, Czechach oraz - po raz…
0 Komentarzy2 Minuty