Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej

fot. MM

Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada. Touroperator ma w planach stworzenie sieci 20 punktów w całej Polsce w ciągu najbliższych kilku lat.

Sun&Fun, touroperator z 20-letnim doświadczeniem na rynku, otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w Centrum Handlowym Promenada w Warszawie. Nowy punkt, zlokalizowany na parterze galerii, oferuje pełną gamę wyjazdów z portfolio marki, w tym popularne kierunki i hotele na wyłączność, a także produkty innych touroperatorów, takich jak Grecos. W planach jest rozszerzenie oferty o wyjazdy od Anex Tour i Best Reisen, co ma jeszcze bardziej uatrakcyjnić propozycję dla klientów.

Salon w CH Promenada jest pierwszym krokiem w realizacji strategii Sun&Fun zakładającej budowę sieci własnych punktów sprzedaży, zlokalizowanych głównie w galeriach handlowych. Kolejny punkt zostanie otwarty w Centrum Handlowym Focus w Rybniku, a w ciągu najbliższych czterech lat firma planuje uruchomić 20 salonów w całej Polsce.

Za rozwój nowej sieci odpowiada Piotr Kupczyk, który ma doświadczenie w zarządzaniu projektami sieciowymi, zdobyte m.in. przy zakładaniu salonów sieci Biedronka.

fot. MM

Nowoczesne lokalizacje kluczem do sukcesu

Magdalena Plutecka, PR & marketing manager Sun&Fun, podkreśla, że wybór lokalizacji nie jest przypadkowy: „CH Promenada, mimo że jest jedną z najstarszych galerii w Warszawie, po niedawnej renowacji stała się jednym z najnowocześniejszych centrów handlowych w stolicy. Wybór tej lokalizacji wpisuje się w strategię Sun&Fun, która zakłada obecność w miejscach o wysokiej odwiedzalności”.

„Koncentrujemy się na miejscach, gdzie są lotniska, z których latają nasi klienci, i nie kolidujemy z biurami agencyjnymi. Chodzi o budowanie rozpoznawalności marki i jej wiarygodności – żeby klienci wiedzieli, że jest miejsce stacjonarne i czuli się komfortowo kupując u nas” – dodaje Magdalena Plutecka.

Wzrost liczby klientów o 24 proc. w porównaniu do ubiegłego roku

Sun&Fun stale rozwija swoją działalność, co znajduje odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych. W 2024 roku firma obsłużyła 98 tys. klientów, notując wzrost o 24 proc. w porównaniu do poprzedniego roku. Plany na 2025 rok są jeszcze ambitniejsze – touroperator zakłada obsługę 120 tys. klientów. Firma odpowiada również na zmieniające się potrzeby rynku, wprowadzając nowe, egzotyczne kierunki.