Sun&Fun: zwiększyliśmy liczbę klientów. W 2022 obsłużyliśmy ich ponad 65 tys.
Biuro Sun & Fun zaprezentowało swoim agentom ofertę na przyszłe lato. Znalazły się w niej obiekty z Egiptu, Turcji, Cypru, Tunezji, Bułgarii oraz grecka wyspa Samos. Ten ostatni kierunek wciąż jest wakacyjnym bestsellerem touroperatora.
Pierwsza prezentacja odbyła się w Katowicach i uczestniczyło w niej ponad 200 osób. W drugiej prezentacji w Warszawie udział wzięło około 80 osób.
Miniony sezon był udany dla biura podróży – zwiększyli liczbę i klientów i obsłużyli ponad 65 tysięcy osób.
W 2023 roku w ofercie touroperatora znajdzie się 15 klubów z animacjami dla dzieci Croco Club oraz 15 Blue Club z programem aktywności dla całej rodziny.
„Naszą nowością jest katalog hoteli klubowych. Od początku istnienia Sun & Fun stawiał na polskie animacje. W katalogu klienci znajdą wszystkie nasze obiekty klubowe, zarówno Blue Club czyli z animacjami dla całej rodziny i Croco Club oferujące atrakcje i zabawę dla najmłodszych” – powiedziała Magdalena Plutecka, rzeczniczka Sun & Fun.
Bułgaria i grecka wyspa Samos – wakacyjne hity
Bułgaria jest jednym z najpopularniejszych kierunków w Sun & Fun. Kraj ten cieszy się dużym zainteresowaniem wśród rodzin z dziećmi oraz wśród młodych ludzi. Niewątpliwym atutem jest około dwugodzinny lot oraz różnorodna i stale poszerzająca się oferta od hoteli trzygwiazdkowym po obiekty luksusowe.
Natomiast bestsellerem Sun & Fun od zeszłego roku jest grecka wyspa Samos. Wakacje w rytmie slow na najbardziej zielonej greckiej wyspie okazała się strzałem w dziesiątkę. Zachęca również fakt, że jest to wciąż nie do końca odkryty kierunek. Jest to również najbardziej konkurencyjna oferta na polskim rynku m.in. dzięki temu, że touroperator posiada na Samos dwa własne czterogwiazdkowe hotele: Sirenes Beach i Blue Style Resort.
Kolejnym miejscem często wybieranym przez klientów Sun & Fun jest okupowane terytorium Cypru. Touroperator posiada w swojej ofercie trzy hotele na wyłączność: Kaya Artemis, Concorde Luxury Resort oraz Noah’s Ark Deluxe Hotel & Spa. Dodatkowo do oferty dołączyły dwa nowe obiekty Salamis i Limak.
Na wszystkich kierunkach Sun & Fun oferuje elastyczną długość pobytu: 7, 10, 11 lub 14 dni.
Przeloty na wakacje będą możliwe z czterech polskich lotnisk: Warszawy, Poznania, Katowic i Wrocławia.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Certyfikaty POT: najlepsze produkty turystyczne 2024 roku
Złoty Certyfikat POT dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego, Morskie Centrum Nauki…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
Już cztery polskie regiony zostały wyróżnione przez Przewodnik Michelin
Zakończyła się selekcja lokali wyróżnionych przez znany i ceniony na świecie Przewodnik…
0 Komentarzy5 Minuty
20 grudnia 2024
Weekend w Krakowie z Tomaszem Karolakiem od Fly.pl. Oprowadzanie po Krakowie dziennym i nocnym z noclegiem w hotelu pięciogwiazdkowym będzie do wylicytowania na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Boom na Polskę. Jak przyciągnąć turystów z Bliskiego Wschodu
W ostatnim czasie obserwujemy zwiększone zainteresowanie turystów arabskich szeroko…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Warszawa w oczach zagranicznych dziennikarzy
Wizyty prasowe dla mediów zagranicznych stanowią doskonałą okazję do pokazania atrakcji…
0 Komentarzy4 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty