Świadomy Turysta – nowy wspólny projekt Turystycznej Organizacji Otwartej i Stowarzyszenia People for People
Dla Turystycznej Organizacji Otwartej bardzo ważne jest aby jej członkowie – organizatorzy i agenci mieli wsparcie nie tylko w sprawach wewnętrznych branży, ale także aby współpraca na linii organizator – agent – klient odbywała się wzorcowo. Stąd też powstał pomysł na utworzenie nowej akcji informacyjnej dla całej branży turystycznej o nazwie „Świadomy Turysta”.
Przedstawiciele TOO podkreślają, że ich organizacja dba o pozytywny wizerunek branży turystycznej i wspiera swoich członków w budowaniu jak najlepszych relacji z klientami, na każdym etapie ich działalności. Aby ta współpraca była trwała i oparta na wzajemnym zaufaniu obie strony umowy muszą się wspierać.
We wspólnym interesie jest, aby turysta decydował się na wybór oferty w sprzedaży first minute – co daje mu wymierną korzyść w postaci dużo większej możliwości wyboru obiektów hotelowych oraz kierunków. Wielokrotnie organizator zostaje postawiony w sytuacji niekomfortowej, gdy klient – szczególnie rodzinny wyraża swoje niezadowolenie ze względu na brak odpowiednich pokoi na dwa tygodnie przed wylotem.
Doinformowanie klienta jest istotne i należy do roli sprzedawcy. Kolejnym ważnym elementem jest ubezpieczenie. Mimo iż, od wielu lat kładzie się nacisk na politykę ubezpieczeniową w sprzedaży, często zarówno sprzedawcy jak i klienci bagatelizują ten temat.
Akcja informacyjna dla całej branży turystycznej
Wspólnie ze Stowarzyszeniem People for People, które zajmuje się między innymi ochroną praw konsumenta TOO stworzył projekt „Świadomy Turysta”. Jego głównym celem jest zwiększenie świadomości konsumentów imprez turystycznych w zakresie funkcjonowania branży turystycznej, najważniejszych kwestii związanych z wakacyjnym wyjazdem, ich praw i obowiązków jakie wynikają z umowy i przepisów prawnych.
Akcja informacyjna prowadzona będzie zarówno w mediach społecznościowych, w biurach agencyjnych, prasie branżowej oraz innych kanałach. Chcąc dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców przygotowane zostaną łatwe do udostępniania plakaty, filmiki oraz posty.
Akcja przebiegać będzie z podziałem na cykliczne bloki tematyczne. Organizatorzy zapraszają do współpracy wszystkie organizacje turystyczne.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Certyfikaty POT: najlepsze produkty turystyczne 2024 roku
Złoty Certyfikat POT dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego, Morskie Centrum Nauki…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
Już cztery polskie regiony zostały wyróżnione przez Przewodnik Michelin
Zakończyła się selekcja lokali wyróżnionych przez znany i ceniony na świecie Przewodnik…
0 Komentarzy5 Minuty
20 grudnia 2024
Weekend w Krakowie z Tomaszem Karolakiem od Fly.pl. Oprowadzanie po Krakowie dziennym i nocnym z noclegiem w hotelu pięciogwiazdkowym będzie do wylicytowania na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Boom na Polskę. Jak przyciągnąć turystów z Bliskiego Wschodu
W ostatnim czasie obserwujemy zwiększone zainteresowanie turystów arabskich szeroko…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Warszawa w oczach zagranicznych dziennikarzy
Wizyty prasowe dla mediów zagranicznych stanowią doskonałą okazję do pokazania atrakcji…
0 Komentarzy4 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2024
Kolacja z Robertem Makłowiczem będzie do wylicytowania podczas IV Gali Waszej Turystyki
Podczas IV Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 10 stycznia 2025 roku w warszawskim…
0 Komentarzy1 Minuty
12 grudnia 2024
Video Podcast Waszej Turystyki: Mazowsze – region, który zaskakuje na każdym kroku
W trakcie XV Forum Promocji Turystycznej, Izabela Stelmańska, zastępczyni dyrektora…
0 Komentarzy1 Minuty