Świadomy Turysta – nowy wspólny projekt Turystycznej Organizacji Otwartej i Stowarzyszenia People for People
Dla Turystycznej Organizacji Otwartej bardzo ważne jest aby jej członkowie – organizatorzy i agenci mieli wsparcie nie tylko w sprawach wewnętrznych branży, ale także aby współpraca na linii organizator – agent – klient odbywała się wzorcowo. Stąd też powstał pomysł na utworzenie nowej akcji informacyjnej dla całej branży turystycznej o nazwie „Świadomy Turysta”.
Przedstawiciele TOO podkreślają, że ich organizacja dba o pozytywny wizerunek branży turystycznej i wspiera swoich członków w budowaniu jak najlepszych relacji z klientami, na każdym etapie ich działalności. Aby ta współpraca była trwała i oparta na wzajemnym zaufaniu obie strony umowy muszą się wspierać.
We wspólnym interesie jest, aby turysta decydował się na wybór oferty w sprzedaży first minute – co daje mu wymierną korzyść w postaci dużo większej możliwości wyboru obiektów hotelowych oraz kierunków. Wielokrotnie organizator zostaje postawiony w sytuacji niekomfortowej, gdy klient – szczególnie rodzinny wyraża swoje niezadowolenie ze względu na brak odpowiednich pokoi na dwa tygodnie przed wylotem.
Doinformowanie klienta jest istotne i należy do roli sprzedawcy. Kolejnym ważnym elementem jest ubezpieczenie. Mimo iż, od wielu lat kładzie się nacisk na politykę ubezpieczeniową w sprzedaży, często zarówno sprzedawcy jak i klienci bagatelizują ten temat.
Akcja informacyjna dla całej branży turystycznej
Wspólnie ze Stowarzyszeniem People for People, które zajmuje się między innymi ochroną praw konsumenta TOO stworzył projekt „Świadomy Turysta”. Jego głównym celem jest zwiększenie świadomości konsumentów imprez turystycznych w zakresie funkcjonowania branży turystycznej, najważniejszych kwestii związanych z wakacyjnym wyjazdem, ich praw i obowiązków jakie wynikają z umowy i przepisów prawnych.
Akcja informacyjna prowadzona będzie zarówno w mediach społecznościowych, w biurach agencyjnych, prasie branżowej oraz innych kanałach. Chcąc dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców przygotowane zostaną łatwe do udostępniania plakaty, filmiki oraz posty.
Akcja przebiegać będzie z podziałem na cykliczne bloki tematyczne. Organizatorzy zapraszają do współpracy wszystkie organizacje turystyczne.
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
Plany promocyjne Warszawy na 2025 rok
W nadchodzącym roku promocja Warszawy będzie skoncentrowana przede wszystkim na…
0 Komentarzy5 Minuty
16 stycznia 2025
Co drugi Polak wyjedzie na ferie – ceny rosną, ale chętnych nie brakuje
Rozpoczynające się ferie zimowe będą dla Polaków czasem nie tylko wypoczynku, ale także…
0 Komentarzy8 Minuty
15 stycznia 2025
Anastazja Szerkus nową prezeską Site Poland
Tradycyjne noworoczne spotkanie członków stowarzyszenia, które odbyło się w hotelu Grand…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
1000 lat tradycji w jednym miejscu. Gniezno zaprasza turystów na obchody jubileuszu
W roku 2025 obchodzimy 1000. rocznicę koronacji Bolesława Chrobrego i Mieszka II na…
0 Komentarzy6 Minuty
13 stycznia 2025
W poszukiwaniu świątecznych tradycji Mazowsza
Świąteczny czas na Mazowszu z początku XX wieku, to czas licznych wróżb i obyczajów,…
0 Komentarzy7 Minuty
10 stycznia 2025
Zarząd TOO w nowym składzie
9 stycznia 2025 roku odbyło się Nadzwyczajne Walne Zebranie członków Turystycznej…
0 Komentarzy1 Minuty
10 stycznia 2025
W trakcie IV Gali Waszej Turystyki wylicytujemy 16 przedmiotów
Skok ze spadochronem, koszulka z autografem Roberta Lewandowskiego i innych zawodników…
0 Komentarzy2 Minuty
10 stycznia 2025
Trzy noclegi w wiosce Hobbitów – Olympos Village w Turcji będą do wylicytowania w trakcie IV Gali Waszej Turystyki
10 stycznia odbędzie się czwarta edycja Gali Waszej Turystyki, podczas której…
0 Komentarzy1 Minuty
9 stycznia 2025
MerlinX Partnerem IV Gali Waszej Turystyki
W trakcie IV Gali Waszej Turystyki, podczas której zostaną wręczone nagrody dla 100…
0 Komentarzy1 Minuty