Świętokrzyskie planuje kampanię postpandemiczną
Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego chce przeprowadzić wielką kampanię promocyjną w telewizji, radio, internecie, prasie, na bilbordach.
W ramach planowanych działań, zostaną zamieszczone różne formy reklamy w internecie, wyemitowane spoty telewizyjne, wyprodukowane i wyemitowane felietony w najbardziej oglądanych telewizjach śniadaniowych, wyprodukowane i wyemitowane spoty w ogólnopolskich stacjach radiowych. ROT chce także wybrać ambasadora marki, przygotować nowe wydawnictwa, a przy najbardziej ruchliwych polskich drogach znów postawić wielkie billboardy promocyjne. Kampania będzie pełna innowacyjnych i zaskakujących pomysłów.
ROT planuje na przykład nagrać piosenkę, już nazwaną hymnem turystycznym województwa, która w sposób zabawny ma zachęcać do jego odwiedzin. Organizacja liczy, że piosenka stanie się internetowym hitem i zostanie nagrana przez artystów pochodzących z naszego regionu.
Marcin Piętak, prezes Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa świętokrzyskiego, powiedział: „Jesteśmy zdeterminowani przeprowadzić taką kampanię promocyjną. Chcemy aplikować o 3 miliony z Regionalnego Programu Operacyjnego, żeby dzięki tym pieniądzom, przekierować strumień turystów do naszego regionu. To dla nas historyczna szansa. Wiele osób nie zdecyduje się na wyjazd zagranicę. Będzie on utrudniony i być może bardzo drogi, biorąc pod uwagę choćby rygory wprowadzone przez linie lotnicze. Czas masowej turystyki, skupionej wokół krajów basenu Morza Śródziemnego przynajmniej w tym sezonie raczej się skończył. Już widać nowe trendy w turystyce. To chęć kontaktu z naturą, z dala od wielkich zurbanizowanych przestrzeni z dala od molochów turystycznych. Rozkwit przeżyje turystyka aktywna, atrakcje trochę mnie znane, odkrywane na nowo. I to jest dla naszego regionu prawdziwa szansa.
Jesteśmy na te wszystkie wyzwania przygotowani. Co więcej, bez specjalnego przystosowywania, spełniamy niemal wszystkie kryteria nowych trendów. Trzeba tylko poinformować potencjalnego turystę, że czekamy i zapraszamy – dodaje prezes Piętak, który podkreśla, że świętokrzyska ROT jako pierwsza przygotowała projekt profesjonalnej kampanii promocyjnej o wartości 3 milionów złotych, skierowanej do turystów z Polski. Ma ona poinformować potencjalnych turystów o tym, iż wypoczynek w województwie świętokrzyskim jest bezpieczny i mimo gasnącej dopiero pandemii już możliwy. Nastąpi również poszerzenie oferty turystycznej.
Oczywiście nie zapominamy o higienie i bezpieczeństwie. Dlatego w ramach kampanii, o ile uda się na nią pozyskać pieniądze unijne, zostaną przygotowane także pakiety ANTY – COVID, składające się z obrandowanych maseczek oraz również obrandowanych stojaków na płyny dezynfekcyjne, które przekażemy członkom ROT.
W planowanej kampanii promocyjnej istotną rolę będzie odgrywać stolica regionu, czyli Kielce, które już rozpoczęły akcję „Weekend pozytywnych emocji”, jaką zaplanowano dniach 11- 14 czerwca. Miasto dołączyło także do akcji #citywillwait.
Piętak dodał: „Liczymy, że to dobry prognostyk do dalszych wspólnych działań z miastem Kielce, które jest jednym z najbardziej znaczących członków naszej organizacji. Oczywiście w ramach kampanii promocyjnej będziemy także promować stolicę regionu, bo jest ona swego rodzaju bramą do innych atrakcji. Kielce z powodzeniem realizują politykę miejsca przyjaznego do uprawiania aktywnej turystyki, mają doskonała bazę noclegową, będą więc stanowić jeden z filarów naszych działań.”
Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego na razie walczy o pieniądze. Do realizacji unijnego projektu będzie potrzebna także wkład własny. Według ROT, tu przyda się finansowa pomoc w postaci zwiększonej składki z Urzędu Marszałkowskiego oraz Urzędu Miasta, dla którego ROT WŚ prowadzi także Regionalne Centrum Informacji Turystycznej przy placu Artystów.
Przedstawiciele ROT WŚ przez wiele ostatnich tygodni konsultowali swoje plany promocji z samorządami oraz przedsiębiorcami działającymi w branży turystycznej. Wszyscy zgodzili się na taką kampanię i teraz już od komisji oceniającej oraz chęci zwiększenia składki dla ROT przez marszałka województwa oraz prezydenta Kielc będzie zależeć powodzenie całego przedsięwzięcia.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Na konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2024
Kulturalne Mazowsze – co warto zobaczyć jesienią
Jesienna aura nie zawsze sprzyja wędrówkom na świeżym powietrzu i eksplorowaniu uroków…
0 Komentarzy8 Minuty
19 listopada 2024
Tajlandia numerem jeden na zimowe wakacje. Rezerwacje wzrosły o ponad 43 proc.
W tym roku, według Kiwi.com, kierunki w Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
Z Gniezna do Warszawy. Nowa wystawa „1025. Narodziny Królestwa” już otwarta
W nowoczesnym gmachu Muzeum Historii Polski w Warszawie 14 listopada odbył się uroczysty…
0 Komentarzy1 Minuta
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
15 listopada 2024
Marcin Siudy nowym dyrektorem finansowym PHH
Marcin Siudy 4 listopada objął stanowisko dyrektora finansowego Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
Prywatny koncert Marzeny Markowskiej do wylicytowania na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty