Sztuczna inteligencja pomoże prowadzić biuro podróży
Funkcje sztucznej inteligencji w branży turystycznej zostaną wprowadzone na platformę technologiczną Sabre w celu personalizacji podróży. Pozwolą na wzrost przychodów i marży.
Firmy Sabre i Google opracowują pierwszą w branży podróżniczej platformę technologiczną opartą na sztucznej inteligencji (AI).
Technologia Sabre Travel AI, jest nasycona najnowocześniejszą formą sztucznej inteligencji Google i ma pomóc klientom w szybszym dostarczaniu trafnych i spersonalizowanych treści oraz materiałów, które lepiej spełniają wymagania współczesnego podróżnika i stworzą większe możliwości wzrostu przychodów i marży.
Firma integruje Sabre Travel AI z niektórymi produktami w swoim istniejącym portfolio, planując wprowadzić je na rynek na początku 2021 roku.
Sundar Narasimhan, prezes Sabre Labs, powiedział: „Sabre Travel AI zmienia zasady gry. Jesteśmy dumni, że współpracujemy z Google przy tworzeniu technologii, które będą starać się na nowo zdefiniować sposób prowadzenia działalności przez biura podróży i przekształcić wnioski z analiz w powtarzalne, skalowalne operacje.
Rozwój Sabre Travel AI to kamień milowy w naszej transformacji technologicznej i znaczący krok w kierunku realizacji wizji spersonalizowanej sprzedaży na rok 2025. Tworząc Sabre Travel AI, przebudowujemy naszą platformę na natywną dla chmury technologię opartą na danych, którą można zintegrować z istniejącymi i przyszłymi produktami Sabre. Łączymy infrastrukturę Google Cloud, sztuczną inteligencję i możliwości uczenia maszynowego z dogłębną wiedzą Sabre w dziedzinie podróżowania. Wszystko po to, aby tworzyć rozwiązania nie tylko następnej, ale także kolejnej generacji, które naszym zdaniem są inteligentniejsze, szybsze i bardziej opłacalne – jedyne w swoim rodzaju w podróży.”
Sabre Travel AI wykorzystuje rozwiązania Google Cloud AI i zautomatyzowane narzędzia do uczenia maszynowego, które wykrywają, analizują i przewidują zachowania konsumentów – wykorzystując informacje o zakupach w czasie rzeczywistym i zaawansowane statystyki biznesowe dotyczące podróży.
Ta innowacja ma umożliwić liniom lotniczym, agencjom, korporacjom, hotelarzom i innym partnerom turystycznym przeniesienie ich strategii sprzedaży detalicznej i cyfrowej obsługi klienta na wyższy poziom.
Dostarczając właściwą ofertę we właściwym czasie, we wszystkich odpowiednich kanałach, będą oni w stanie zapewnić podróżnym dostosowaną do ich potrzeb personalizację, która powinna zwiększyć współczynniki konwersji i budować lojalność podróżnych.
Oprócz sprzedaży detalicznej, klienci będą mogli realizować strategie dystrybucji we wszystkich kanałach przy użyciu tego samego, ujednoliconego podejścia. Ponadto, będą mogli wdrażać rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji podróży na lotniskach lub w aplikacjach mobilnych, aby lepiej służyć podróżnym.
Sabre Travel AI zapewni dostęp do opartych na chmurze, zaawansowanych narzędzi technologicznych, aby pomóc w przygotowywaniu i przechowywaniu zestawów danych, rozszerzaniu ich o własne bazy danych klientów lub bazy danych innych firm. Ponadto, umożliwi szybkie testowanie i uczenie się dzięki platformom eksperymentalnym, opracowywanie i wdrażanie własnych modeli uczenia maszynowego, zrozumienie wydajności modelu oraz szybkie optymalizowanie i wdrażanie nowych rozwiązania w skalowalnym środowisku.
Sabre Travel AI pomoże przyspieszyć cyfrową transformację organizacji poprzez opracowywanie krytycznych produktów i rozwiązań skoncentrowanych na obecnych i przyszłych potrzebach klientów. Firma oświadczyła również, że jej partnerzy strategiczni nie będą mieli prawa dostępu, ani możliwości korzystania z danych firmy oraz jej klientów. Dane znajdujące się w Google Cloud, są zarządzane przez firmę.
Rob Enslin, prezes Google Cloud, dodał: „Od początku naszej strategicznej relacji z firmą Sabre, jednym z naszych celów było połączenie talentu i technologii obu naszych firm, aby stworzyć przyszłość podróży. Sabre Travel AI doskonale odzwierciedla strategiczną wizję Google Cloud, polegającą na ścisłej współpracy z liderami branżowymi w celu wykorzystania innowacyjnych technologii Google Cloud do przekształcania i tworzenia nowatorskich rozwiązań w branży. Mamy nadzieję, że Sabre Travel AI będzie pierwszym z wielu pomysłów powstałych w wyniku naszej współpracy”.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
SOIT wesprze dzieci w Sudanie Południowym. Zebrano ponad 58 tys. zł
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel podczas tegorocznej gali Incentive Day…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2024
13 mln pasażerów Ryanair w listopadzie
Ryanair poinformował o wynikach za listopad 2024. Z siatki połączeń skorzystało 13 mln…
0 Komentarzy1 Minuta
11 grudnia 2024
Zmodernizowany Novotel Warszawa Centrum świętuje 50-lecie
Novotel Warszawa Centrum zakończył kompleksową modernizację obejmującą 364 pokoje,…
0 Komentarzy1 Minuty
11 grudnia 2024
48-godzinna promocja w Ryanair – bilety tańsze o 20 proc.
Ryanair wprowadził 48-godzinną promocję, oferując 20 proc. zniżki na podróże w styczniu i…
0 Komentarzy1 Minuty
9 grudnia 2024
PLL LOT: codzienne loty do Salonik w letnim rozkładzie
Od 17 czerwca 2025 roku Polskie Linie Lotnicze LOT uruchamiają nowe połączenie z Warszawy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
[…] Sztuczna inteligencja pomoże prowadzić biuro podróży […]