Sztuczna inteligencja pomoże prowadzić biuro podróży
Funkcje sztucznej inteligencji w branży turystycznej zostaną wprowadzone na platformę technologiczną Sabre w celu personalizacji podróży. Pozwolą na wzrost przychodów i marży.
Firmy Sabre i Google opracowują pierwszą w branży podróżniczej platformę technologiczną opartą na sztucznej inteligencji (AI).
Technologia Sabre Travel AI, jest nasycona najnowocześniejszą formą sztucznej inteligencji Google i ma pomóc klientom w szybszym dostarczaniu trafnych i spersonalizowanych treści oraz materiałów, które lepiej spełniają wymagania współczesnego podróżnika i stworzą większe możliwości wzrostu przychodów i marży.
Firma integruje Sabre Travel AI z niektórymi produktami w swoim istniejącym portfolio, planując wprowadzić je na rynek na początku 2021 roku.
Sundar Narasimhan, prezes Sabre Labs, powiedział: „Sabre Travel AI zmienia zasady gry. Jesteśmy dumni, że współpracujemy z Google przy tworzeniu technologii, które będą starać się na nowo zdefiniować sposób prowadzenia działalności przez biura podróży i przekształcić wnioski z analiz w powtarzalne, skalowalne operacje.
Rozwój Sabre Travel AI to kamień milowy w naszej transformacji technologicznej i znaczący krok w kierunku realizacji wizji spersonalizowanej sprzedaży na rok 2025. Tworząc Sabre Travel AI, przebudowujemy naszą platformę na natywną dla chmury technologię opartą na danych, którą można zintegrować z istniejącymi i przyszłymi produktami Sabre. Łączymy infrastrukturę Google Cloud, sztuczną inteligencję i możliwości uczenia maszynowego z dogłębną wiedzą Sabre w dziedzinie podróżowania. Wszystko po to, aby tworzyć rozwiązania nie tylko następnej, ale także kolejnej generacji, które naszym zdaniem są inteligentniejsze, szybsze i bardziej opłacalne – jedyne w swoim rodzaju w podróży.”
Sabre Travel AI wykorzystuje rozwiązania Google Cloud AI i zautomatyzowane narzędzia do uczenia maszynowego, które wykrywają, analizują i przewidują zachowania konsumentów – wykorzystując informacje o zakupach w czasie rzeczywistym i zaawansowane statystyki biznesowe dotyczące podróży.
Ta innowacja ma umożliwić liniom lotniczym, agencjom, korporacjom, hotelarzom i innym partnerom turystycznym przeniesienie ich strategii sprzedaży detalicznej i cyfrowej obsługi klienta na wyższy poziom.
Dostarczając właściwą ofertę we właściwym czasie, we wszystkich odpowiednich kanałach, będą oni w stanie zapewnić podróżnym dostosowaną do ich potrzeb personalizację, która powinna zwiększyć współczynniki konwersji i budować lojalność podróżnych.
Oprócz sprzedaży detalicznej, klienci będą mogli realizować strategie dystrybucji we wszystkich kanałach przy użyciu tego samego, ujednoliconego podejścia. Ponadto, będą mogli wdrażać rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji podróży na lotniskach lub w aplikacjach mobilnych, aby lepiej służyć podróżnym.
Sabre Travel AI zapewni dostęp do opartych na chmurze, zaawansowanych narzędzi technologicznych, aby pomóc w przygotowywaniu i przechowywaniu zestawów danych, rozszerzaniu ich o własne bazy danych klientów lub bazy danych innych firm. Ponadto, umożliwi szybkie testowanie i uczenie się dzięki platformom eksperymentalnym, opracowywanie i wdrażanie własnych modeli uczenia maszynowego, zrozumienie wydajności modelu oraz szybkie optymalizowanie i wdrażanie nowych rozwiązania w skalowalnym środowisku.
Sabre Travel AI pomoże przyspieszyć cyfrową transformację organizacji poprzez opracowywanie krytycznych produktów i rozwiązań skoncentrowanych na obecnych i przyszłych potrzebach klientów. Firma oświadczyła również, że jej partnerzy strategiczni nie będą mieli prawa dostępu, ani możliwości korzystania z danych firmy oraz jej klientów. Dane znajdujące się w Google Cloud, są zarządzane przez firmę.
Rob Enslin, prezes Google Cloud, dodał: „Od początku naszej strategicznej relacji z firmą Sabre, jednym z naszych celów było połączenie talentu i technologii obu naszych firm, aby stworzyć przyszłość podróży. Sabre Travel AI doskonale odzwierciedla strategiczną wizję Google Cloud, polegającą na ścisłej współpracy z liderami branżowymi w celu wykorzystania innowacyjnych technologii Google Cloud do przekształcania i tworzenia nowatorskich rozwiązań w branży. Mamy nadzieję, że Sabre Travel AI będzie pierwszym z wielu pomysłów powstałych w wyniku naszej współpracy”.
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
Aleksandra Prędka nową dyrektorką regionalną IGHP w woj. łódzkim
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego ma nową przedstawicielkę w centralnej Polsce.…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
13. Dzień Turystyki bez Barier 5 marca na ITB
5 marca 2025 roku w City Cube na terenie Targów Berlińskich (Messe Berlin) odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Jan Wróblewski odznaczony za zasługi dla polskiej turystyki
Podczas Balu Hotelarza 11 stycznia 2025 r. organizowanego przez Fundację Polskie Hotele…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
Lodowi rzeźbiarze będą rywalizować na Hrebienku
Najlepsi lodowi rzeźbiarze spotkają się w Tatrach Wysokich. W weekend 18–19 stycznia 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Travelist.pl: grudzień rekordowym miesiącem rezerwacji
Koniec roku sprzyjał planowaniu, w tym także podróży. Jak pokazują dane portalu…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
1000 lat tradycji w jednym miejscu. Gniezno zaprasza turystów na obchody jubileuszu
W roku 2025 obchodzimy 1000. rocznicę koronacji Bolesława Chrobrego i Mieszka II na…
0 Komentarzy6 Minuty
[…] Sztuczna inteligencja pomoże prowadzić biuro podróży […]