Tajlandia prezentuje nowości agentom. Qatar Airways i Sabre wspierają TAT
Turystyka do Tajlandii odrodzi się już tej zimy. Nowy koncept Phuket +7 to jeszcze bardziej atrakcyjna propozycja otwarcia kraju na turystów.
Tajlandia koniecznie chce wrócić na turystyczny rynek, zeszła zima była dla niej stracona. Przepracowano jednak ją dobrze, przygotowując koncept, który ma pozwolić na sukces w sezonie 2021/2. O tym właśnie chcą opowiedzieć polskim agentom prelegenci podczas najbliższych, zaplanowanych na następny tydzień spotkań.
TAT Qatar Airways i Sabre łączą siły, by razem promować Tajlandię
Co ciekawe na potrzeby najbliższych prezentacji Tajską Organizacje Turystyczną wspierają mocni partnerzy. Lotniczym partnerem akcji jest Qatar Airways, przewoźnik który od lat jest liderem w zakresie lotów do Tajlandii. Oferując nie tylko produkt do Bangkoku, ale też szereg innych destynacji, w tym Phuket, który to ma być osią odrodzenia tajskiej turystyki.
Drugim partnerem jest Sabre, ten wiodący światowy GDS od lat inwestuje w Polsce. Na przestrzeni kilku sezonów udało mu się też mocno podkopać hegemonię Amadeusa na naszym rynku. Pozyskał do współpracy licznych agentów, w tym liderów, jak Why Not Travel, którzy obecnie mocno eksplorują turystyczny rynek biletowy.
Wybór partnerów dla tajskiej organizacji turystycznej wydaje się, więc optymalny.
Nowy koncept oparty o Phuket ma być osią odrodzenia tajskiej turystyki
Powrót do turystycznej normalności już od jakiegoś czasu był budowany na koncepcie Phuket. Ta wyspa ma wszelkie dane ku temu, by skutecznie odbudować utracony ruch. Wyspiarskie położenie pozwala lepiej kontrolować ewentualne turbulencje związane z Covid-em. Linie lotnicze bardzo pozytywnie zareagowały na ten koncept, otwierając liczne połączenia do tej destynacji. Potrzebują one wszak produktu turystycznego jak nigdy dotąd.
Nowe rozwiązania Phuket + inne destynacje
Podczas prezentacji posłuchamy o najnowszym koncepcie, który ma jeszcze bardziej uatrakcyjnić produkt oparty o Phuket. Jest to tzw. koncept 7+7, pozwala on na rozszerzenie pobytu o wybrane destynacje, skraca też obowiązkowy pobyt na Phuket z 14 do 7 dni.
Dodatkowe destynacje objęte programem to Krabi, Phang– Nga i Surat Thani (Ko-Samui). Dokładnie określono też dozwolony sposób transportu do tych destynacji, tak by lepiej kontrolować przepływ turystów.
Z pewnością nowy koncept istotnie zwiększa atrakcyjność turystycznego produktu Tajlandii na zimę 2021/2, być może czekają nas jeszcze jakieś dodatkowe pozytywne niespodzianki.
Spotkania z agentami Gdańsk Kraków i Warszawa
Mini road show dla agentów odbędzie się już w następnym tygodniu. Zaczynamy w poniedziałek od Gdańska , następne spotkanie odbędzie się w Krakowie, kończymy serię spotkaniem w stolicy
Wciąż można się jeszcze zarejestrować. Z pewnością warto uczestniczyć w spotkaniach, obok solidnej i najbardziej aktualnej wiedzy o tym, co dzieje się w destynacji, dostaniemy też szanse wygrania atrakcyjnych nagród.
Czy będą dodatkowe zachęty na loty z Qatar Airways do Tajlandii
Mocniejsze zaangażowanie się Qatar Airways w projekt wspólnej promocji Tajlandii może być zapowiedzią jeszcze ciekawszej współpracy. Pisaliśmy już w przeszłości o ciekawym koncepcie, jakim są programy kodów zniżkowych na loty, ten koncept w przypadku hoteli zastosowała Malta.
Agresywne zniżki kodowe mógłby być sponsorowane przez organizacje turystyczną, ich zalety są bardzo szerokie. Potencjał marketingowy, jaki generują jest też nie do przecenienia. Być może TAT zadziała w ten sposób, subwencjonując zniżki kodowe na loty na Phuket mógłby zamieszać na rynku zimowych egzotycznych podróży. Z pewnością konieczne są agresywne działania by walczyć z liderami, Malediwy, Zanzibar a przede wszystkim Dubaj to wymagający „przeciwnicy”.
Zniżki i kody upustowe dla turystów, to będzie nowa super broń organizacji turystycznych
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
Podróżuj teraz, zapłać później. LOT wprowadza płatności odroczone z PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą…
0 Komentarzy3 Minuty
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty