Tajlandia prezentuje nowości agentom. Qatar Airways i Sabre wspierają TAT
Turystyka do Tajlandii odrodzi się już tej zimy. Nowy koncept Phuket +7 to jeszcze bardziej atrakcyjna propozycja otwarcia kraju na turystów.
Tajlandia koniecznie chce wrócić na turystyczny rynek, zeszła zima była dla niej stracona. Przepracowano jednak ją dobrze, przygotowując koncept, który ma pozwolić na sukces w sezonie 2021/2. O tym właśnie chcą opowiedzieć polskim agentom prelegenci podczas najbliższych, zaplanowanych na następny tydzień spotkań.
TAT Qatar Airways i Sabre łączą siły, by razem promować Tajlandię
Co ciekawe na potrzeby najbliższych prezentacji Tajską Organizacje Turystyczną wspierają mocni partnerzy. Lotniczym partnerem akcji jest Qatar Airways, przewoźnik który od lat jest liderem w zakresie lotów do Tajlandii. Oferując nie tylko produkt do Bangkoku, ale też szereg innych destynacji, w tym Phuket, który to ma być osią odrodzenia tajskiej turystyki.
Drugim partnerem jest Sabre, ten wiodący światowy GDS od lat inwestuje w Polsce. Na przestrzeni kilku sezonów udało mu się też mocno podkopać hegemonię Amadeusa na naszym rynku. Pozyskał do współpracy licznych agentów, w tym liderów, jak Why Not Travel, którzy obecnie mocno eksplorują turystyczny rynek biletowy.
Wybór partnerów dla tajskiej organizacji turystycznej wydaje się, więc optymalny.
Nowy koncept oparty o Phuket ma być osią odrodzenia tajskiej turystyki
Powrót do turystycznej normalności już od jakiegoś czasu był budowany na koncepcie Phuket. Ta wyspa ma wszelkie dane ku temu, by skutecznie odbudować utracony ruch. Wyspiarskie położenie pozwala lepiej kontrolować ewentualne turbulencje związane z Covid-em. Linie lotnicze bardzo pozytywnie zareagowały na ten koncept, otwierając liczne połączenia do tej destynacji. Potrzebują one wszak produktu turystycznego jak nigdy dotąd.
Nowe rozwiązania Phuket + inne destynacje
Podczas prezentacji posłuchamy o najnowszym koncepcie, który ma jeszcze bardziej uatrakcyjnić produkt oparty o Phuket. Jest to tzw. koncept 7+7, pozwala on na rozszerzenie pobytu o wybrane destynacje, skraca też obowiązkowy pobyt na Phuket z 14 do 7 dni.
Dodatkowe destynacje objęte programem to Krabi, Phang– Nga i Surat Thani (Ko-Samui). Dokładnie określono też dozwolony sposób transportu do tych destynacji, tak by lepiej kontrolować przepływ turystów.
Z pewnością nowy koncept istotnie zwiększa atrakcyjność turystycznego produktu Tajlandii na zimę 2021/2, być może czekają nas jeszcze jakieś dodatkowe pozytywne niespodzianki.
Spotkania z agentami Gdańsk Kraków i Warszawa
Mini road show dla agentów odbędzie się już w następnym tygodniu. Zaczynamy w poniedziałek od Gdańska , następne spotkanie odbędzie się w Krakowie, kończymy serię spotkaniem w stolicy
Wciąż można się jeszcze zarejestrować. Z pewnością warto uczestniczyć w spotkaniach, obok solidnej i najbardziej aktualnej wiedzy o tym, co dzieje się w destynacji, dostaniemy też szanse wygrania atrakcyjnych nagród.
Czy będą dodatkowe zachęty na loty z Qatar Airways do Tajlandii
Mocniejsze zaangażowanie się Qatar Airways w projekt wspólnej promocji Tajlandii może być zapowiedzią jeszcze ciekawszej współpracy. Pisaliśmy już w przeszłości o ciekawym koncepcie, jakim są programy kodów zniżkowych na loty, ten koncept w przypadku hoteli zastosowała Malta.
Agresywne zniżki kodowe mógłby być sponsorowane przez organizacje turystyczną, ich zalety są bardzo szerokie. Potencjał marketingowy, jaki generują jest też nie do przecenienia. Być może TAT zadziała w ten sposób, subwencjonując zniżki kodowe na loty na Phuket mógłby zamieszać na rynku zimowych egzotycznych podróży. Z pewnością konieczne są agresywne działania by walczyć z liderami, Malediwy, Zanzibar a przede wszystkim Dubaj to wymagający „przeciwnicy”.
Zniżki i kody upustowe dla turystów, to będzie nowa super broń organizacji turystycznych
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty