Thales zapewni rozrywkę na pokładach PLL LOT

fot. materiały prasowe

Polskie Linie Lotnicze LOT i firma Thales przedłużyły na 9 lat umowę na obsługę techniczną systemów rozrywki pokładowej dla floty samolotów B787. W ramach porozumienia specjalny zespół Thales wesprze przewoźnika na lotnisku im. Fryderyka Chopina w Warszawie.

Polskie Linie Lotnicze LOT po raz kolejny powierzyły firmie Thales obsługę systemu rozrywki pokładowej na pokładach swoich samolotów typu Boeing Dreamliner. Dodatkowo w ramach umowy operator IFE zapewnia liniom lotniczym dostępność dedykowanego klientowi zespołu serwisowego. Thales jest jednym z liderów w branży lotniczej i kosmicznej i dzięki swojemu globalnemu zasięgowi zapewni wsparcie w Europie, na Bliskim Wschodzie, w rejonie Azji i Pacyfiku oraz w obu Amerykach. Główne warsztaty obsługujące PLL LOT znajdują się w Dubaju oraz w Abu Dhabi.

„Współpraca PLL LOT i firmy Thales to sprawdzone wieloletnie partnerstwo, którego początki sięgają roku 2007, kiedy przewoźnik wybrał nasze rozwiązania techniczne na pokładach B787. Cieszymy się, że po raz kolejny zaufał nam jeden z najszybciej rozwijających się operatorów europejskich linii lotniczych. Dowodzi to uznania dla jakości naszych usług i motywuje nas do ciągłego doskonalenia oraz dostarczania jeszcze lepszych usług pod klucz dla branży lotniczej” – powiedział Bertrand Drugeon, Dyrektor Generalny ds. Globalnego Serwisu Lotniczego Thales w Europie.

„Nasze działania z firmą Thales rozpoczęliśmy wiele lat temu i po raz kolejny okazały się one bardzo owocne. Wspólnie stawiamy czoła wyzwaniom, przed którymi obecnie stoi cała branża lotnicza, udało nam się uzgodnić nowy model współpracy i przedłużyć umowę o wsparciu floty Boeingów. Chciałbym podziękować naszym partnerom z firmy Thales za stałe wsparcie i zaufanie” – powiedział Maciej Wilk, COO PLL LOT.

Dzięki współpracy Thales z PLL LOT polscy pasażerowie nie tylko mają dostęp do nowoczesnego systemu IFE, który pozwala przyjemniej spędzić czas na dalekich trasach. Od lat na lotnisku w Warszawie pracuje specjalna stacja obsługi Warsaw OBS Station, która działa siedem dni w tygodniu po to, aby wszystkie rozwiązania i urządzenia pod opieką IFE znajdujące się na pokładzie działały bez zarzutu. Warto wspomnieć, że Warsaw OBS Station jest jedyną stacją Thales na świecie, która zapewnia obsługę foteli klasy biznes.

„Dzięki naszym technikom z lotniska na Okęciu pasażerowie podróżujący codziennie z Warszawy do takich miast jak Nowy Jork, Chicago, Toronto, Tokio, Seul czy Pekin mają w trakcie lotu dostęp do najnowszych filmów, muzyki, gier i wiadomości. Każdy pasażer może także na bieżąco sprawdzać status lotu i otrzymywać wszelkie instrukcje dotyczące bezpieczeństwa. Cieszymy się z kolejnego kroku w rozwoju naszego partnerstwa z PLL LOT. To duży zaszczyt i odpowiedzialność, której zamierzamy sprostać” – podkreśla Magdalena Nizik, prezes Thales w Polsce.

Lotnisko Chopina: w czerwcu obsłużyliśmy ponad 1,5 mln pasażerów