Thomas Cook pod wspólnym logo
Od 1 października 2013 r. zmieniło się logo najstarszego i jednego z największych koncernów turystycznych na świecie Thomas Cook Group. Miejsce znanego turystom globu zajmuje Słoneczne Serce. Będzie ono towarzyszyło także turystom z Polski, którzy wybiorą się na wakacje z Neckermannem.
Serce to ponadczasowy i uniwersalny symbol wyrażający ciepło, zaangażowanie i dobre emocje, również te które przynoszą wakacje. Nowe logo jest jednak przede wszystkim znakiem transformacji jaką przechodzi Thomas Cook a unifikacja jest istotnym elementem ogłoszonej w marcu tego roku przez Thomas Cook Group strategii rentownego wzrostu „High tech, high touch” oraz obietnicą bycia dla klienta zawsze, wszędzie i w każdej sytuacji. W portfolio grupy znajdziemy wiele wiodących marek turystycznych, jak np. Neckermann w Europie, Ving w Szwecji czy linia lotnicza Condor w Niemczech. Słoneczne Serce będzie elementem identyfikacji wizualnej większości marek wchodzących w skład Thomas Cook Group. Jak podkreślił Krzysztof Piątek, prezes Neckermann Polska: „Dla naszych polskich klientów, którzy podróżują z Neckermannem Słoneczne Serce będzie przede wszystkim potwierdzeniem, że są w rękach godnego zaufania, światowego lidera turystyki –. – Symbol będzie towarzyszył klientom na każdym etapie podróży podkreślając siłę grupy, mającą swoje odzwierciedlenie w różnorodności i innowacyjności produktów, jakości a także bezpieczeństwie i opiece, które gwarantuje”.
Słoneczne Serce pojawi się zarówno na stronach internetowych, jak i w nowych katalogach i w hotelach. Do 2014 r. stary glob Thomasa Cooka zniknie z należących do koncernu samolotów. Proces rebrandingu będzie przebiegał stopniowo. Słoneczne Serce jako element identyfikacji wizualnej Neckermann Polska pojawiło się także na witrynach 20 własnych i 45 franczyzowych. Do końca października będzie widoczne także w około 800 punktach agencyjnych.
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta