Thomas Cook pod wspólnym logo
Od 1 października 2013 r. zmieniło się logo najstarszego i jednego z największych koncernów turystycznych na świecie Thomas Cook Group. Miejsce znanego turystom globu zajmuje Słoneczne Serce. Będzie ono towarzyszyło także turystom z Polski, którzy wybiorą się na wakacje z Neckermannem.
Serce to ponadczasowy i uniwersalny symbol wyrażający ciepło, zaangażowanie i dobre emocje, również te które przynoszą wakacje. Nowe logo jest jednak przede wszystkim znakiem transformacji jaką przechodzi Thomas Cook a unifikacja jest istotnym elementem ogłoszonej w marcu tego roku przez Thomas Cook Group strategii rentownego wzrostu „High tech, high touch” oraz obietnicą bycia dla klienta zawsze, wszędzie i w każdej sytuacji. W portfolio grupy znajdziemy wiele wiodących marek turystycznych, jak np. Neckermann w Europie, Ving w Szwecji czy linia lotnicza Condor w Niemczech. Słoneczne Serce będzie elementem identyfikacji wizualnej większości marek wchodzących w skład Thomas Cook Group. Jak podkreślił Krzysztof Piątek, prezes Neckermann Polska: „Dla naszych polskich klientów, którzy podróżują z Neckermannem Słoneczne Serce będzie przede wszystkim potwierdzeniem, że są w rękach godnego zaufania, światowego lidera turystyki –. – Symbol będzie towarzyszył klientom na każdym etapie podróży podkreślając siłę grupy, mającą swoje odzwierciedlenie w różnorodności i innowacyjności produktów, jakości a także bezpieczeństwie i opiece, które gwarantuje”.
Słoneczne Serce pojawi się zarówno na stronach internetowych, jak i w nowych katalogach i w hotelach. Do 2014 r. stary glob Thomasa Cooka zniknie z należących do koncernu samolotów. Proces rebrandingu będzie przebiegał stopniowo. Słoneczne Serce jako element identyfikacji wizualnej Neckermann Polska pojawiło się także na witrynach 20 własnych i 45 franczyzowych. Do końca października będzie widoczne także w około 800 punktach agencyjnych.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty