Thomas Cook promuje swoje hotele na samolotach
Reklamy Sentido i Cook’s Club, marek hotelowych należących do koncernu Thomas Cook pojawiły się na jego samolotach.
Od maja na jednym z airbusów Airbus A321 znalazła się marka Sentido Hotels & Resorts. Sentido jest jedną z ośmiu marek hotelowych należących do grupy Thomas Cook, oferujących hotele 4- i 5-gwiazdkowe dla wymagających turystów. Marka Sentido jest znana także polskim klientom. W letniej ofercie należącego do grupy biura Neckermann Podróże znalazło się 46 tego typu hoteli.
Z kolei inna maszyna typu Airbus A321 będzie promować nową markę hotelową Cook’s Club, którą grupa wprowadziła na rynek w kwietniu tego roku. Pierwszy obiekt tej sieci zostanie otwarty na Krecie w Hersonissos w czerwcu i już mogą go rezerwować polscy klienci. Jest to koncept skierowany do osób, które chcą wypoczywać na plaży w miejskim stylu. Do następnego lata touroperator planuje uruchomić kolejnych 15 hoteli pod marką Cook’s Club.
„Obie wersje wyglądają fantastycznie i cieszymy się, że w ten sposób możemy promować nasze marki” – powiedział Christoph Debus, dyrektor ds. linii lotniczych w Thomas Cook Group. „W ramach intensywnego programu letniego będziemy latać do wielu nowych miejsc m.in. do Seattle i Phoenix, do Dubrownika, Salonik i na Maderę.”
„Naszą strategią jest poprawa jakości marek hotelowych, których obecnie mamy osiem. Kluczowy jest także rozwój linii lotniczych. W tym sezonie zwiększyliśmy liczbę miejsc w naszych samolotach o 10 proc. Nasi nowi, „latający ambasadorzy” to świetny sposób na połączenie dwóch kluczowych filarów rozwoju naszej grupy” – powiedział Ingo Burmester, dyrektor generalny Hotels & Resorts.
Samolot z marką SENTIDO będzie latał z Niemiec z bazy w Dusseldorfie, natomiast reklamujący Cook’s Club z Wielkiej Brytanii, z bazy w Manchesterze i pojawi się w basenie Morza Śródziemnego.
POWIĄZANE WPISY
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy5 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty
26 listopada 2024
Travelplanet.pl: Egipt i Turcja liderami świątecznych wyjazdów Polaków
Wyjazdy świąteczne i sylwestrowe organizowane przez biura podróży cieszą się coraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty