Thomas Cook tworzy brand hotelowy
Grupa Thomas Cook – do której w Polsce należy Neckermann – ogłasza powstanie nowego hotelowego brandu. Casa Cook jest pierwszym produktem „lifestyle” w segmencie wakacyjnym i doskonale uzupełnia już pięć istniejących w grupie marek – SENTIDO, smartline, SunConnect, Sunwing i Sunprime.
Produkt Casa Cook jest konceptem uwzględniającym potrzeby nowej grupy klientów. Adresowany jest do mieszkańców ośrodków miejskich, zainteresowanych modą, designem i zachowaniem równowagi między pracą a życiem osobistym. Pierwszy hotel Casa Cook zostanie otwarty w maju 2016 r. w kurorcie Kolymbia na wyspie Rodos. Dwa lub trzy kolejne tego typu obiekty grupa Thomas Cook zamierza uruchomić do sezonu letniego 2017.
Nazwa CASA (z jęz. włoskiego i hiszpańskiego: „dom”) wyjaśnia koncepcję marki: każdy hotel będzie miał swój indywidualny charakter dzięki atmosferze, meblom vintage czy starannie dobranym dodatkom.
Granica między restauracją, barem i basenem będzie celowo zatarta, tak aby stworzyć wspólną przestrzeń dla gości. Takie elementy wyposażania jak długie stoły, siedziska, wygodne sofy czy hamaki – wspomogą łatwą komunikację. Każdy gość będzie mógł wypoczywać we własnym rytmie, nie będzie ograniczony godzinami posiłków. Przez cały dzień goście będą mogli delektować się zdrową kuchnią przyrządzaną z wyselekcjonowanych składników lokalnych i regionalnych.
Casa Cook będzie częścią środowiska lokalnego. Koncept skierowany jest do klientów szukających autentycznych doświadczeń, którzy nie chcą być ograniczeni wyłącznie do hotelu np. chcą odwiedzać lokalne restauracje. Jednocześnie w restauracjach Casa Cook mile widziani będą goście spoza hotelu. Pracownicy Casa Cook będą ambasadorami integrującymi gości i lokalnych mieszkańców. Wszystkie hotele Casa Cook będą oferować modne rowery, którymi będzie można przemieszczać się po okolicy.
Pierwszy hotel Casa Cook zostanie otwarty w maju 2016 roku w kurorcie Kolymbia na greckiej wyspie Rodos. Obecnie obiekt jest hotelem koncepcyjnym marki Sunprime (Sunprime Resort White Pearl). Zimą będzie przekształcony w pierwszy hotel Casa Cook Rhodes z 90 pokojami. Poprzez takie zajęcia i atrakcje jak np. yoga, pilates, masaże czy dostęp do super nowoczesnej siłowni, będzie promowany tam zdrowy tryb życia.
Peter Fankhauser, CEO Thomas Cook Group powiedział: “Stworzenie własnego produktu i nowej marki koncepcyjnej jest ważnym krokiem w realizacji naszej strategii rentownego wzrostu. Dzięki Casa Cook wnosimy nową koncepcję na rynek Sun &Beach, który jest bardzo popularny. Obecnie z sześcioma już hotelowymi brandami, kierowanymi do różnych grup klientów jesteśmy przygotowani do tego, aby zwiększyć nasze portfolio i oferować klientom coraz więcej hoteli wysokiej jakości”.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty
bardzo ciekawe.
Ich oferty już można znaleźć na http://www.traviboo.com