Thomas Cook wspólnie z Expedią, Inc.
Thomas Cook, do którego należy Neckermann Podróże, ogłosił strategiczne partnerstwo z Expedią Inc., jedną z wiodących na świecie firm turystycznych.
W ramach porozumienia, Expedia będzie preferowanym dostawcą hoteli dla Thomasa Cooka w portfolio uzupełniającym w segmencie pobytów z dojazdem własnym i wypadów do miast (city breaks). Expedia udostępni także nowoczesną platformę do sprzedaży tej oferty przez wszystkie kanały dystrybucji wykorzystywane przez grupę Thomas Cook w Europie.
Długoterminowe porozumienie umożliwi klientom Thomasa Cooka wybór oferty z dojazdem własnym oraz city breaks spośród ponad 60 000 dodatkowych hoteli. Wszystkie obiekty spełniają najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa Thomasa Cooka. Partnerstwo pozwoli firmie Thomas Cook znacząco zredukować koszty oraz zapewni kompleksowość w obszarze podróży miejskich (city breaks) oraz rezerwacji samych hoteli. Swoją wiodącą na rynku technologię Expedia zastosuje dla rezerwacji online przez główne strony Thomasa Cooka oraz poprzez wszystkie inne kanały sprzedaży. Dotyczy to zarówno rezerwacji pojedynczych świadczeń, jak i pakietów. Z kolei Thomas Cook będzie mógł sprzedawać na portalach, których właścicielem jest Expedia, wycieczki zorganizowane typu „sun&beach”.
Peter Fankhauser, CEO Thomas Cook Group, powiedział: „Połączenie oferty hotelowej Expedii i najlepszej dostępnej obecnie technologii do dystrybucji online, ulepszy ofertę Thomasa Cooka w zakresie podróży do miast oraz rezerwacji samych hoteli. Jednocześnie pomoże naszej firmie zrobić ważny krok naprzód w realizacji strategii wzrostu. Połączenie sił z firmą o globalnym zasięgu i takim ekspertem jak Ekspedia pomogą nam uprościć pracę i skoncentrować się na własnych markach hotelowych i wybranych obiektach partnerskich na kierunkach „sun&beach”, ponieważ w tym właśnie obszarze możemy zaoferować klientom produkt odróżniający nas od konkurencji. Jestem przekonany, że jest to początek długofalowej współpracy, z której korzyści czerpać będą obie strony.”
Aman Bhutani, prezydent marki Expedia, dodał: „Zawsze patrzyliśmy na markę Thomasa Cook z wielkim szacunkiem. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca pozwoli jeszcze większej liczbie osób podróżować i odkrywać świat, a dzięki partnerstwu obie firmy wzmocnią swoje pozycje na rynku europejskim. Jednostka Global Partner Solutions Expedii pozwala wykorzystać siłę naszej technologii i wzmocnić działalność operacyjną naszych partnerów. Global Partner Solutions wspiera wiodące marki poprzez własne systemy rezerwacyjne, narzędzia dystrybucji, usługi internetowe oraz czynności operacyjne dla wszystkich produktów.”
Decyzja o nawiązaniu partnerstwa z Expedią jest kolejnym krokiem w strategii transformacji Thomasa Cooka. Wcześniej koncern podjął współpracę z Webjet Limited, firmą, która odpowiedzialna jest za zakup łóżek hotelowych dla Grupy stanowiących uzupełnienie programu do kierunków typowo wakacyjnych. Kończąc drugi etap reorganizacji swojego uzupełniającego portfolio, Thomas Cook będzie mógł skoncentrować się na głównym obszarze działania – wzmocnieniu oferty „sun&beach”, jednocześnie zapewniając klientom szerszy wybór hoteli i możliwości rezerwacji wyjazdów.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty