To był rok udanych akcji promocyjnych [PODCAST #40]
Chcemy kontynuować działania promujące turystykę aktywną w Polsce. Nasze szlaki rowerowe czy kajakowe należą do najpiękniejszych w Europie – mówi Marcin Różycki, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Kampania „Poland. More than You expected” cieszyła się nie tylko wielkim powodzenie za granią, ale poza bardzo dobrymi statystykami dotyczącymi odsłon i „kliknięć”, liczy się, że otrzymała bardzo wysokie oceny i opinie.
Bardzo ważnym elementem naszych działań jest promocja turystyki wśród dzieci i młodzieży. Temu służyła tegoroczny projekt Mobilne Centrum Edukacji Turystyczna Szkoła oraz propagowanie Polskiego Bonu Turystycznego. Ważną rolę w promowaniu Polski w najmłodszych grupach wiekowych odgrywają social media, stąd nasza obecność w najważniejszych z. ich i wchodzenie w inne, modne wśród młodzieży. Stąd też waga jaką przywiązujemy do Turystycznych Mistrzostw Blogerów.
Certyfikaty POT powodują coraz większe zaangażowanie ROT-ów i LOT-ów, samorządów, przedsiębiorców. Z roku na rok rośnie poziom prezentacji, ale i poziom oferowanych usług. Przyszłość należy do ponadregionalnych atrakcji.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
29 listopada 2024
Członkowie zarządu LOT odwołani. Michał Fijoł pozostaje na stanowisku prezesa?
PLL LOT oficjalnie poinformował o zmianach w zarządzie i radzie nadzorczej spółki.…
1 Komentarz2 Minuty
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
7 października 2024
Łukasz Habaj: kupując Thomasa Cooka nabyliśmy rozpoznawalność marki. Konkurujemy z touroperatorami o tego samego klienta
Kupując Thomasa Cooka po atrakcyjnej cenie eSky nabył rozpoznawalność na rynkach Europy…
0 Komentarzy24 Minuty
5 października 2024
Afera dziennikarza BBC. Brak wózków pokładowych dotyczy większości przewoźników
Frank Gardner, dziennikarz BBC podróżując z Warszawy do Londynu spotkał się z brakiem…
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty