Tomasz Przygocki i Maciej Żentkowski nowymi managerami w Wakacje.pl

Maciej Żentkowski i Tomasz Przygocki/ fot. archiwum Wakacje.pl

Wakacje.pl wzmacniają struktury odpowiedzialne za współpracę franczyzową. Do zespołu największego multiagenta turystycznego w Polsce dołączyło dwóch nowych managerów regionalnych – Tomasz Przygocki i Maciej Żentkowski.

Wraz z początkiem 2023 roku w Departamencie Sprzedaży i Sieci Stacjonarnej Wakacje.pl nastąpiły kolejne wzmocnienia. Do zespołu Wioletty Zarzyckiej dołączyło dwóch doświadczonych managerów regionalnych: Tomasz Przygocki i Maciej Żentkowski. Pierwszy z nich będzie odpowiadał za zarządzanie siecią franczyzową dwóch marek multiagenta: Wakacje.pl i Wakacyjnego Świata w regionie północnym, drugi obejmie pieczę nad regionem centralno-wschodnim.

„Serdecznie witam Tomasza i Macieja w moim zespole. Jestem przekonana, że dzięki ich ogromnej wiedzy i doświadczeniu w kształtowaniu sieci sprzedaży nasze relacje z franczyzobiorcami będą się dalej świetnie rozwijać, a założone dla regionów cele zostaną w pełni zrealizowane”  – mówi Wioletta Zarzycka, dyrektor sprzedaży i rozwoju sieci stacjonarnej w Wakacje.pl.

Filip Janecki i Marek Grotowski, którzy do tej pory odpowiadali za współpracę z siecią franczyzową multiagenta w tych regionach Polski, zyskali nowe wyzwania, obejmując stanowiska managerów rozwoju. Zajmą się rozwojem sieci Wakacje.pl i jej odbudową po pandemii koronawirusa.

Tomasz Przygocki to absolwent Akademii Morskiej w Gdyni, z branżą turystyczną związany od 18. roku życia. Swoją karierę zawodową rozpoczął od bycia rezydentem i opiekunem kolonijnym. Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu biura podróży i sprzedaży ofert turystycznych, a także jako manager regionalny. Przez 5 lat pracował na tym stanowisku dla Net Holiday w regionie północnym i centralnym.

Maciej Żentkowski skończył kierunek ekonomia na Uniwersytecie Gdańskim. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w agencjach eventowych i promocyjnych, a przez ostatnich sześć lat zajmował się rozwojem sprzedaży w kanałach: sieciowym, franczyzowym i detalicznym w branży retail.

Wakacje.pl numerem jeden w polskim internecie. Stronę odwiedzono prawie 49 mln razy