TOP Touristik: dynamiczne pakietowanie ratuje sytuację
W dzisiejszych czasach dynamiczne pakietowanie ratuje sytuację – twierdzi prezes TOP Touristik Daniel Esavandi. Touroperator twierdzi, że klienci chcą podróżować, nie narzeka na sprzedaż ofert last minute na sezon 2020 i oferuje już lato 2021.
Po miesiącach epidemii i kwarantanny TOP Touristik zauważa dużą chęć podróżowania wśród klientów.
„90 proc. naszych sprzedanych imprez turystycznych stanowią wyjazdy last minute do śródziemnomorskich kurortów europejskich. Nasz system codziennie otrzymuje aktualizacje cen i ofert na hotele i przeloty. Możemy więc zaproponować dobry produkt last minute. Łączymy ofertę pobytu z propozycjami przelotu od różnych przewoźników” – wyjaśnia jeden z założycieli i CEO TOP Touristik Daniel Esavandi.
Aktualizowanie oferty z automatu
Działający na polskim rynku touroperator z niemieckim rodowodem korzysta z systemów pozwalających na dynamiczne pakietowanie, funkcjonujących na podobnych zasadach, jak u naszych zachodnich sąsiadów. Chodzi przede wszystkim o elastyczność i bieżące aktualizacje produktu oraz jego cen i szybkie łączenie ze sobą elementów pakietu: hotelu, przelotu.
„Bardzo dobrze sprzedaje nam się w tym sezonie Bułgaria, stawiamy na ten kierunek bardziej niż np. na Grecję, w której na polskim rynku panuje duża konkurencja wśród touroperatorów. Interesujemy się również Maltą. Jako organizator, który zajmuje się dynamicznym pakietowaniem nasze działania skupiamy na tych kierunkach. Dzięki nowoczesnej technologii w przypadku każdego kierunku oferujemy kilka połączeń kilku różnych przewoźników” – mówi prezes firmy.
Przed wybuchem pandemii TOP Touristik specjalizował się również w wylotach do ZEA, rozpoczął też pakietowanie przelotów do Stanów Zjednoczonych. W sezonie 2020 oczywiście stawia na bliższe kierunki, licząc na to, że kurorty nad Morzem Śródziemnym przekonają klientów ceną, konkurencyjną wobec wczasów nad Bałtykiem.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
29 listopada 2024
Członkowie zarządu LOT odwołani. Michał Fijoł pozostaje na stanowisku prezesa?
PLL LOT oficjalnie poinformował o zmianach w zarządzie i radzie nadzorczej spółki.…
1 Komentarz2 Minuty
[…] wielokrotnie, kluczem w dynamicznym pakietowaniu jest mocna sieć agencyjna. Sukcesy Best Reisen Top Touristik, czy Eximu zostały zbudowane właśnie na sieci agentów. LOT musi zdecydowanie odrzucić pokusę […]