TOP Touristik: dynamiczne pakietowanie ratuje sytuację
W dzisiejszych czasach dynamiczne pakietowanie ratuje sytuację – twierdzi prezes TOP Touristik Daniel Esavandi. Touroperator twierdzi, że klienci chcą podróżować, nie narzeka na sprzedaż ofert last minute na sezon 2020 i oferuje już lato 2021.
Po miesiącach epidemii i kwarantanny TOP Touristik zauważa dużą chęć podróżowania wśród klientów.
„90 proc. naszych sprzedanych imprez turystycznych stanowią wyjazdy last minute do śródziemnomorskich kurortów europejskich. Nasz system codziennie otrzymuje aktualizacje cen i ofert na hotele i przeloty. Możemy więc zaproponować dobry produkt last minute. Łączymy ofertę pobytu z propozycjami przelotu od różnych przewoźników” – wyjaśnia jeden z założycieli i CEO TOP Touristik Daniel Esavandi.
Aktualizowanie oferty z automatu
Działający na polskim rynku touroperator z niemieckim rodowodem korzysta z systemów pozwalających na dynamiczne pakietowanie, funkcjonujących na podobnych zasadach, jak u naszych zachodnich sąsiadów. Chodzi przede wszystkim o elastyczność i bieżące aktualizacje produktu oraz jego cen i szybkie łączenie ze sobą elementów pakietu: hotelu, przelotu.
„Bardzo dobrze sprzedaje nam się w tym sezonie Bułgaria, stawiamy na ten kierunek bardziej niż np. na Grecję, w której na polskim rynku panuje duża konkurencja wśród touroperatorów. Interesujemy się również Maltą. Jako organizator, który zajmuje się dynamicznym pakietowaniem nasze działania skupiamy na tych kierunkach. Dzięki nowoczesnej technologii w przypadku każdego kierunku oferujemy kilka połączeń kilku różnych przewoźników” – mówi prezes firmy.
Przed wybuchem pandemii TOP Touristik specjalizował się również w wylotach do ZEA, rozpoczął też pakietowanie przelotów do Stanów Zjednoczonych. W sezonie 2020 oczywiście stawia na bliższe kierunki, licząc na to, że kurorty nad Morzem Śródziemnym przekonają klientów ceną, konkurencyjną wobec wczasów nad Bałtykiem.
POWIĄZANE WPISY
8 listopada 2024
Rainbow nagrodzony w konkursie Effie Awards Poland 2024
Rainbow zdobył srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards Poland 2024 za wprowadzenie…
0 Komentarzy1 Minuty
8 listopada 2024
Wakacje.pl rekrutują nowych pracowników. Nowa kampania inspirowana zagrożonymi gatunkami
Serwis Wakacje.pl wystartował z nową kampanią rekrutacyjną. Firma wprowadza potencjalnych…
0 Komentarzy2 Minuty
7 listopada 2024
Biura podróży – ceny wyjazdów na lato 2025 z nieznacznym spadkiem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wyjazdów na lato 2025 z wylotami planowanymi między 4 a…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Esky.pl: Malta najchętniej wybierana na listopadowe city breaki
Malta stała się najpopularniejszym kierunkiem listopadowych city breaków, wyprzedzając…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
31 października 2024
Itaka nagradza medalistów olimpijskich bonami wakacyjnymi
Biuro podróży Itaka nagrodziło polskich medalistów i ich trenerów za sukcesy osiągnięte…
0 Komentarzy1 Minuta
30 października 2024
Itaka podsumowuje sezon 2023/2024 i prezentuje ofertę lato 2025
Itaka podsumowała sezon 2023/2024 i zaprezentowała plany na Lato 2025 podczas cyklu…
0 Komentarzy5 Minuty
27 października 2024
Lato 2025 – ceny na wyjazdy w sierpniu dalej spadają
Analiza Instytutu Badań Rynku Turystycznego TravelDATA wskazuje, że w ubiegłym tygodniu…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
OSAT zaprezentował agentom egzotyczną ofertę Mauritiusa
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) wraz z Mauritius Tourism (MTPA)…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] wielokrotnie, kluczem w dynamicznym pakietowaniu jest mocna sieć agencyjna. Sukcesy Best Reisen Top Touristik, czy Eximu zostały zbudowane właśnie na sieci agentów. LOT musi zdecydowanie odrzucić pokusę […]