Travelist – prawie 600 tys. zrealizowanych podróży w 6 lat
Travelist zadebiutował w branży w 2013 roku jako alternatywa dla typowych portali rezerwacyjnych, wprowadzając na polski rynek turystyki online produkt, jakiego wcześniej nie było – elitarny klub dla zarejestrowanych użytkowników. Dzisiaj miesięcznie odnotowuje 12,5 tys. nowych rezerwacji, które generują prawie 17 mln zł obrotu. Na stałe współpracuje z bazą ponad 1000 polskich i zagranicznych hoteli, w tym tak popularnych sieci jak Mercure, Raddisson czy Golden Tulip.
Serwis z założenia dedykowany jest osobom, które chciałyby skorzystać z oferty luksusowych hoteli w preferencyjnej cenie. Przez pierwszy rok działania serwis zdobył 600 tys. użytkowników. Dzisiaj jest ich ponad 5 milionów. Travelist jest też częścią międzynarodowej grupy Secret Escapes, będącej światowym liderem w obszarze turystyki online, która została wsparta między innymi środkami z funduszy Google Ventures.
Od początku 2019 r. jako jedna z 22 polskich spółek figuruje zaś na liście tysiąca najszybciej rozwijających się firm w Europie, według prestiżowego rankingu Financial Times FT1000.
Agata Prosińska, Director of Sales & Planning w Travelist, powiedziała: „W ciągu 6 lat działania Travelist dynamicznie się rozwijał, co roku dołączało do nas około milion nowych użytkowników. Nasza strona odnotowuje każdego miesiąca niemal 4,4 mln odsłon, a pobyty w hotelach kupowane są średnio co 3 minuty. Cieszymy się że możemy inspirować Polaków oraz spełniać ich podróżnicze marzenia i jesteśmy wdzięczni za zaufanie, jakim nas obdarzają.Ten sukces nie byłby możliwy bez naszych partnerów – właścicieli hoteli i pensjonatów, zarówno tych, które są z nami od samego początku istnienia Travelist jak i tych, które od niedawna korzystają z naszych usług Współpracując z bazą ponad 1000 obiektów turystycznych, jesteśmy w stanie dostarczać naszym klientom najlepsze oferty, spełniające ich potrzeby i oczekiwania.”
Przemysław Dembniak z hotelu Aubrecht Country SPA Resort, dodał: “Najważniejsze we współpracy z Travelist jest to, że serwis pomaga nam zwiększyć sprzedaż i obłożenie w momentach kluczowych dla hotelu. Serwis ma bardzo duże możliwości marketingowe oraz szerokie grono stałych klientów, co przekłada się na rezerwacje płynące do hotelu – mówi. Współpracę z Travelist poleciłbym każdemu hotelowi, który chce zwiększyć sprzedaż i ceni sobie dobre relacje, które cechują partnerstwo z serwisem.”
Celem rozwojowym Travelist jest również dążenie do jeszcze lepszej personalizacji oferowanych usług poprzez zindywidualizowane rekomendacje wyjazdowe dla członków klubu.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty