Travelist – prawie 600 tys. zrealizowanych podróży w 6 lat

Travelist zadebiutował w branży w 2013 roku jako alternatywa dla typowych portali rezerwacyjnych, wprowadzając na polski rynek turystyki online produkt, jakiego wcześniej nie było – elitarny klub dla zarejestrowanych użytkowników. Dzisiaj miesięcznie odnotowuje 12,5 tys. nowych rezerwacji, które generują prawie 17 mln zł obrotu. Na stałe współpracuje z bazą ponad 1000 polskich i zagranicznych hoteli, w tym tak popularnych sieci jak Mercure, Raddisson czy Golden Tulip.

Serwis z założenia dedykowany jest osobom, które chciałyby skorzystać z oferty luksusowych hoteli w preferencyjnej cenie. Przez pierwszy rok działania serwis zdobył 600 tys. użytkowników. Dzisiaj jest ich ponad 5 milionów. Travelist jest też częścią międzynarodowej grupy Secret Escapes, będącej światowym liderem w obszarze turystyki online, która została wsparta między innymi środkami z funduszy Google Ventures.

Od początku 2019 r. jako jedna z 22 polskich spółek figuruje zaś na liście tysiąca najszybciej rozwijających się firm w Europie, według prestiżowego rankingu Financial Times FT1000.

Agata Prosińska, Director of Sales & Planning w Travelist, powiedziała: „W ciągu 6 lat działania Travelist dynamicznie się rozwijał, co roku dołączało do nas około milion nowych użytkowników. Nasza strona odnotowuje każdego miesiąca niemal 4,4 mln odsłon, a pobyty w hotelach kupowane są średnio co 3 minuty. Cieszymy się że możemy inspirować Polaków oraz spełniać ich podróżnicze marzenia i jesteśmy wdzięczni za zaufanie, jakim nas obdarzają.Ten sukces nie byłby możliwy bez naszych partnerów – właścicieli hoteli i pensjonatów, zarówno tych, które są z nami od samego początku istnienia Travelist jak i tych, które od niedawna korzystają z naszych usług Współpracując z bazą ponad 1000 obiektów turystycznych, jesteśmy w stanie dostarczać naszym klientom najlepsze oferty, spełniające ich potrzeby i oczekiwania.”

Przemysław Dembniak z hotelu Aubrecht Country SPA Resort, dodał: „Najważniejsze we współpracy z Travelist jest to, że serwis pomaga nam zwiększyć sprzedaż i obłożenie w momentach kluczowych dla hotelu. Serwis ma bardzo duże możliwości marketingowe oraz szerokie grono stałych klientów, co przekłada się na rezerwacje płynące do hotelu – mówi. Współpracę z Travelist poleciłbym każdemu hotelowi, który chce zwiększyć sprzedaż i ceni sobie dobre relacje, które cechują partnerstwo z serwisem.”

Celem rozwojowym Travelist jest również dążenie do jeszcze lepszej personalizacji oferowanych usług poprzez zindywidualizowane rekomendacje wyjazdowe dla członków klubu.