Travelmediate Poland będzie współpracować z turecką DMC
Forma Travelmediate Poland podpisała umowę na reprezentowanie znanej tureckiej firmy DMC: MEP Destination Business Solutions.
Umowa została podpisana 1 lutego i dotyczy usług reprezentacji, marketingu i sprzedaży na polskim rynku turystycznym. MEP Destination Business Solutions to marka firmy Meptur, specjalizująca się w organizacji wyjazdów incentive, konferencji i wydarzeń biznesowych na terenie Turcji, Azerbejdżanu i Cypru Północnego. Firma Meptur z główną siedzibą w Stambule, obchodzi 43-lecie istnienia. Jest jedną z najbardziej znanych i uznanych firm świadczących usługi incoming w Turcji.
Eda Ozden Gunyus, Managing Direktor, powiedziała: „Polska była zawsze jednym z ważniejszych rynków dla nas, dlatego zależało nam na podpisaniu umowy. Wpływ pandemii na nasz biznes jest znaczący. Ale szybko zaadaptowaliśmy się do nowych warunków. Pod marką MEP Live z powodzeniem oferujemy organizację eventów hybrydowych i online na wielu rynkach. Organizujemy też „virtual experiences” – transmisje live z miejsc niedostępnych dla zwykłych turystów na potrzeby konferencji biznesowych. Widzimy wracające duże zainteresowanie turystów indywidualnych z Polski. Chętnie doradzimy agencjom z Polski jak bezpiecznie zorganizować pobyty grupowe.”
Piotr Cieślak, Sales Director Poland Travelmediate, dodał: „Turcja była najpopularniejszym kierunkiem wakacyjnym w Polsce w 2020 roku. Nie ma w tym nic dziwnego – to kierunek bliski, bezpieczny, a dzięki słabszemu kursowi tureckiej liry – również tani. A tureckie hotele słyną z wysokiego standardu. Zależy mi szczególnie na wypromowaniu mniej oczywistych miejsc w Turcji, jak kurorty narciarskie i daleki wschód z biblijną górą Ararat. MEP ma też świetne pomysły na eventy online – takie jak warsztaty winiarskie, kosmetyczne i kulinarne.”
Travelmediate Poland od ponad 5 lat reprezentuje na polskim rynku wybranych Partnerów DMC z 5 kontynentów. Firma ma oddziały w Beneluksie, Francji, Wielkiej Brytanii, USA i Niemczech.
POWIĄZANE WPISY
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Itaka wprowadza własną markę lotniczą. Air 001 wchodzi na rynek
Air 001 to nowy projekt Itaka Holdings. W odpowiedzi na potrzebę większej kontroli nad…
0 Komentarzy4 Minuty
24 kwietnia 2025
Tysiące skarg na eDreams. Ryanair wzywa hiszpańskie władze do interwencji
Ryanair wezwał hiszpańskie władze i organizacje konsumenckie do podjęcia działań w…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2025
Abu Dhabi gościło najlepszych sprzedawców Itaki
Blisko 200 najlepszych partnerów sprzedażowych Itaki spotkało się w dniach 10–17 kwietnia…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2025
Rainbow Złotym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Pozostało już kilka dni do kolejnej edycji Forum Promocji Turystycznej organizowanego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
HolidayPirates umacnia pozycję dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych
HolidayPirates umacnia swoją pozycję na rynku turystycznym dzięki strategii opartej na…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
PLL LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals
Polskie Linie Lotnicze LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals, potwierdzający…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
Bachledka rozpoczyna sezon letni 2025 z nową atrakcją
Ośrodek turystyczny Bachledka rozpoczyna sezon letni w dniach 17–22 kwietnia, obejmującym…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Itaka wprowadza własną markę lotniczą. Air 001 wchodzi na rynek
Air 001 to nowy projekt Itaka Holdings. W odpowiedzi na potrzebę większej kontroli nad…
0 Komentarzy4 Minuty
24 kwietnia 2025
Tysiące skarg na eDreams. Ryanair wzywa hiszpańskie władze do interwencji
Ryanair wezwał hiszpańskie władze i organizacje konsumenckie do podjęcia działań w…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2025
Abu Dhabi gościło najlepszych sprzedawców Itaki
Blisko 200 najlepszych partnerów sprzedażowych Itaki spotkało się w dniach 10–17 kwietnia…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2025
Rainbow Złotym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Pozostało już kilka dni do kolejnej edycji Forum Promocji Turystycznej organizowanego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
HolidayPirates umacnia pozycję dzięki strategii opartej na mediach społecznościowych
HolidayPirates umacnia swoją pozycję na rynku turystycznym dzięki strategii opartej na…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
PLL LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals
Polskie Linie Lotnicze LOT uzyskały certyfikat IATA CEIV Live Animals, potwierdzający…
0 Komentarzy1 Minuty
24 kwietnia 2025
Bachledka rozpoczyna sezon letni 2025 z nową atrakcją
Ośrodek turystyczny Bachledka rozpoczyna sezon letni w dniach 17–22 kwietnia, obejmującym…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Raport IGHP: Marzec 2025 z niższym obłożeniem w hotelach
Wyniki marcowej ankiety przeprowadzonej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty