Travelplanet.pl – bony podarunkowe jak świeże bułeczki
Od stycznia do końca listopada 2016 sprzedaż bonów podarunkowych Travelplanet.pl zwiększyła się o ponad 7 proc. w stosunku do podobnego okresu w 2015 roku.
28 proc. bonów (biorąc pod uwagę ich wartość) zakupiły osoby fizyczne, reszta to firmy. Znacznie bardziej, bo o blisko 20 proc. zwiększyła się średnia wartość kupowanego bonu – z ok 800 zł do ok. 1000 zł
Bon o wartości ok. 1000 zł w bieżącej ofercie Travelplanet.pl w całości pokrywa rezerwację wrześniowego wylotu z dwoma posiłkami na tydzień do Bułgarii lub na Maltę albo marcowego wypoczynku w Hiszpanii w podobnym standardzie.
Za bon o wartości ok 1000 zł można pojechać na narty do apartamentów z karnetem w cenie do Austrii (Pillerseeltal, Kossen – marzec), Włoch (Val di Sole, Madessimo – styczeń, marzec) a dokładając 200 – 300 zł można spędzić tydzień na nartach z karnetem w cenie i wyżywieniem (śniadania i obiadokolacje) we Włoszech (Andalo – Paganella, styczeń) lub Świeradowie Zdroju (styczeń, marzec)
Skąd rosnące powodzenie bonów podarunkowych, które przeznaczmy na zagraniczne wojaże? Odpowiedź przynoszą wyniki sondażu Agencji Badania Rynku i Opinii SW Research przeprowadzone wspólnie z Travelplanet.pl w lipcu 2016 (metodą wywiadów on-line CAWI, 1021 ankiet z reprezentatywną grupa Polaków od 18 roku życia). Wynika z nich że w wypadku kłopotów finansowych niechętnie skreślamy z listy wydatków wakacje (zaledwie 9 proc. badanych) za to w wypadku przypływu dodatkowej wolnej gotówki najchętniej wydalibyśmy ją na wypoczynek (ponad 26 proc.).
Radosław Damasiewicz, dyrektor marketingu i e-commerce Travelplanet.pl powiedział: “Nie ma jakichś wyjątkowych kierunków, które są finansowane z bonów podarunkowych, te zakupy nie odbiegają od ogólnych preferencji. Z wielką dozą prawdopodobieństwa można powiedzieć, że królową przyszłego sezonu letniego zostanie Grecja, a na narty polscy turyści najchętniej będą wyjeżdżać do włoskich kurortów.”
POWIĄZANE WPISY
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty
7 marca 2025
Africa Showcase Roadshow po raz trzeci w Polsce
Africa Showcase Roadshow odbył się w zeszłym tygodniu w Polsce, Czechach oraz - po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
6 marca 2025
Urlop.pl – dlaczego warto współpracować z marką
Urlop.pl znany dotąd jako Fostertravel.pl to dynamicznie rozwijająca się sieć biur…
0 Komentarzy6 Minuty
5 marca 2025
Join UP! Polska podpisuje umowę gwarancyjną z Euroins AD
Join UP! Polska podpisało umowę z Euroins AD na udzielenie gwarancji ubezpieczeniowej.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 marca 2025
Rego-Bis rozpoczyna serię Rego Workshops 2025
Rego-Bis rozpoczęło serię spotkań z agentami w ramach Rego Workshops 2025. Wydarzenia…
0 Komentarzy1 Minuty
14 marca 2025
Śląskie powołuje Klub Ambasadora Kongresów
Utworzenie drugiego w Polsce regionalnego Klubu Ambasadora Kongresów polskich jest szansą…
0 Komentarzy4 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Nekera i Turespaña zapraszają na spanish event: największe hiszpańskie wydarzenie branżowe w 2025 roku
Wkrótce odbędzie się kolejna edycja Spanish Event, prestiżowego corocznego wydarzenia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty
7 marca 2025
Africa Showcase Roadshow po raz trzeci w Polsce
Africa Showcase Roadshow odbył się w zeszłym tygodniu w Polsce, Czechach oraz - po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
6 marca 2025
Urlop.pl – dlaczego warto współpracować z marką
Urlop.pl znany dotąd jako Fostertravel.pl to dynamicznie rozwijająca się sieć biur…
0 Komentarzy6 Minuty
5 marca 2025
Join UP! Polska podpisuje umowę gwarancyjną z Euroins AD
Join UP! Polska podpisało umowę z Euroins AD na udzielenie gwarancji ubezpieczeniowej.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 marca 2025
Rego-Bis rozpoczyna serię Rego Workshops 2025
Rego-Bis rozpoczęło serię spotkań z agentami w ramach Rego Workshops 2025. Wydarzenia…
0 Komentarzy1 Minuty
14 marca 2025
Śląskie powołuje Klub Ambasadora Kongresów
Utworzenie drugiego w Polsce regionalnego Klubu Ambasadora Kongresów polskich jest szansą…
0 Komentarzy4 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Nekera i Turespaña zapraszają na spanish event: największe hiszpańskie wydarzenie branżowe w 2025 roku
Wkrótce odbędzie się kolejna edycja Spanish Event, prestiżowego corocznego wydarzenia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty