Travelport i BCD Travel razem na długie lata
Firmy Travelport (dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności) oraz BCD Travel (firma specjalizująca się w podróżach służbowych, obsługująca ok. 30 proc. spośród 100 największych firm na świecie w ponad 100 krajach) poinformowały o zawarciu długoterminowej umowy globalnej.
W ramach kontraktu biura podróży BCD Travel zostaną wyposażone w Travelport Smartpoint, dynamiczną, interaktywną aplikację, która pozwala zwiększyć produktywność i jakość obsługi klienta. Umowa zapewnia też firmie BCD Travel dostęp do wiodącego w branży rozwiązania Rich Content and Branding firmy Travelport.
Dzięki oferowanej przez Travelport nowoczesnej technologii Rich Content and Branding linie lotnicze mogą efektywniej kontrolować prezentację swoich ofert na ekranach w biurach podróży, upodabniając te ekrany wizualnie do ofert na swoich własnych stronach internetowych.
Rose Stratford, wiceprezes firmy BCD Travel ds. relacji z dostawcami globalnymi i zaopatrzenia strategicznego powiedziała: „Travelport jest niezawodnym partnerem biznesowym firmy BCD Travel od ponad 25 lat. Bardzo się cieszymy, że nasze biura podróży będą mogły używać innowacyjnej technologii Travelport i udostępniać jeszcze więcej korzyści naszym wspólnym klientom biznesowym”.
Sandra McLeod, wiceprezes grupy Travelport ds. klientów globalnych i korporacyjnej sprzedaży dla przedsiębiorstw dodała: „Jesteśmy dumni z tego, że tak ważny, wieloletni partner jak BCD Travel docenia wartość platformy obsługi biur podróży Travelport, w tym naszą znakomitą technologię dla stanowisk sprzedaży i niezrównane informacje o połączeniach lotniczych i hotelach. Technologia Travelport Smartpoint i rozwiązanie Rich Content and Branding przyniosą firmie BCD Travel wiele korzyści dzięki zwiększeniu wydajności i optymalizacji obsługi klienta. Chcemy wspierać firmę BCD Travel w osiąganiu jej celów strategicznych, dlatego udostępniamy jej pracownikom nasze innowacyjne technologie i usługi, które ułatwiają rezerwowanie podróży i pozwalają w większym stopniu koncentrować się na klientach oraz zwiększać zyski”.
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Esky.pl: Malta najchętniej wybierana na listopadowe city breaki
Malta stała się najpopularniejszym kierunkiem listopadowych city breaków, wyprzedzając…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Itaka nagradza medalistów olimpijskich bonami wakacyjnymi
Biuro podróży Itaka nagrodziło polskich medalistów i ich trenerów za sukcesy osiągnięte…
0 Komentarzy1 Minuta
30 października 2024
Itaka podsumowuje sezon 2023/2024 i prezentuje ofertę lato 2025
Itaka podsumowała sezon 2023/2024 i zaprezentowała plany na Lato 2025 podczas cyklu…
0 Komentarzy5 Minuty
27 października 2024
Lato 2025 – ceny na wyjazdy w sierpniu dalej spadają
Analiza Instytutu Badań Rynku Turystycznego TravelDATA wskazuje, że w ubiegłym tygodniu…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
OSAT zaprezentował agentom egzotyczną ofertę Mauritiusa
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) wraz z Mauritius Tourism (MTPA)…
0 Komentarzy2 Minuty
25 października 2024
Ecco Travel organizuje study tour do Chin. Agenci przygotowują się na rosnące zainteresowanie kierunkiem
Ecco Travel organizuje pierwszy, po dłuższej przerwie polski study tour do Chin, który…
0 Komentarzy1 Minuty
24 października 2024
Polacy na zimowe wakacje wybierają egzotyczne kraje. Na czele Indie, Kolumbia i Filipiny
Coraz więcej Polaków decyduje się na egzotyczne wakacje zimą, a liczba podróżujących…
0 Komentarzy1 Minuty
22 października 2024
Brytyjski regulator zatwierdza sprzedaż Thomasa Cooka grupie eSky. Firma spodziewa się miliarda zł ze sprzedaży pakietów w 2025 roku
Na początku października transakcję zakupu Thomasa Cooka przez eSky od chińskiego…
0 Komentarzy4 Minuty
21 października 2024
Korea Południowa z Nekera – dobry kierunek na urlop
Marzysz o wyjątkowych wakacjach, które połączą nowoczesność z tradycją? Szukasz…
0 Komentarzy7 Minuty