Travelport i BCD Travel razem na długie lata
Firmy Travelport (dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności) oraz BCD Travel (firma specjalizująca się w podróżach służbowych, obsługująca ok. 30 proc. spośród 100 największych firm na świecie w ponad 100 krajach) poinformowały o zawarciu długoterminowej umowy globalnej.
W ramach kontraktu biura podróży BCD Travel zostaną wyposażone w Travelport Smartpoint, dynamiczną, interaktywną aplikację, która pozwala zwiększyć produktywność i jakość obsługi klienta. Umowa zapewnia też firmie BCD Travel dostęp do wiodącego w branży rozwiązania Rich Content and Branding firmy Travelport.
Dzięki oferowanej przez Travelport nowoczesnej technologii Rich Content and Branding linie lotnicze mogą efektywniej kontrolować prezentację swoich ofert na ekranach w biurach podróży, upodabniając te ekrany wizualnie do ofert na swoich własnych stronach internetowych.
Rose Stratford, wiceprezes firmy BCD Travel ds. relacji z dostawcami globalnymi i zaopatrzenia strategicznego powiedziała: „Travelport jest niezawodnym partnerem biznesowym firmy BCD Travel od ponad 25 lat. Bardzo się cieszymy, że nasze biura podróży będą mogły używać innowacyjnej technologii Travelport i udostępniać jeszcze więcej korzyści naszym wspólnym klientom biznesowym”.
Sandra McLeod, wiceprezes grupy Travelport ds. klientów globalnych i korporacyjnej sprzedaży dla przedsiębiorstw dodała: „Jesteśmy dumni z tego, że tak ważny, wieloletni partner jak BCD Travel docenia wartość platformy obsługi biur podróży Travelport, w tym naszą znakomitą technologię dla stanowisk sprzedaży i niezrównane informacje o połączeniach lotniczych i hotelach. Technologia Travelport Smartpoint i rozwiązanie Rich Content and Branding przyniosą firmie BCD Travel wiele korzyści dzięki zwiększeniu wydajności i optymalizacji obsługi klienta. Chcemy wspierać firmę BCD Travel w osiąganiu jej celów strategicznych, dlatego udostępniamy jej pracownikom nasze innowacyjne technologie i usługi, które ułatwiają rezerwowanie podróży i pozwalają w większym stopniu koncentrować się na klientach oraz zwiększać zyski”.
POWIĄZANE WPISY
22 stycznia 2025
Travel Advance będzie współpracować z nowym DMC z Abu Dhabi
Od grudnia 2024 roku agencja Travel Advance, specjalizująca się w marketingu destynacji,…
0 Komentarzy1 Minuty
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty