Travelport podpisał umowę z HRS
70 tysięcy hoteli w ofercie Travelport. Firma, dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności podpisała wieloletnia umowę z HRS, dostawca rozwiązań hotelowych. W ramach umowy do platformy Travelport Travel Commerce Platform zostanie dodana oferta nawet 70 tysięcy hoteli HRS. Dzięki temu 67 tysięcy biur podróży korzystających z systemu Travelport będzie mieć dostęp do oferty prywatnych dostawców usług hotelowych.
Oferta HRS będzie dostępna dla biur podróży korzystających z uslug Travelport jeszcze w tym roku. Ponadto umowa ta zapewnia biurom podróży korzystającym z systemu Travelport dostęp do programu HRS Business Tariff, w ramach którego 35 tys. hoteli na całym świecie oferuje firmom promocyjne ceny.
Tobias Ragge, dyrektor generalny HRS, powiedział: „Platforma Travelport pozwala nam dotrzeć do nowych klientów na całym świecie, rozszerzając w ten sposób zasięg naszych globalnych partnerów hotelowych i zwiększając liczbę rezerwacji. Zapewnia ona biurom podróży dostęp do większej liczby hoteli i pomaga w znalezieniu odpowiednich ofert — a wszystko to w ramach sprawnego procesu rezerwacji. Współpraca ta przynosi korzyści wszystkim stronom, a dla nas stanowi kluczowy kamień milowy w realizacji naszej strategii obejmującej wiele kanałów.”
Niklas Andréen, wiceprezes ds. globalnych usług hotelarskich i mediów cyfrowych w firmie Travelport, dodał: „HRS to licząca się firma w branży dystrybucji usług hotelowych, zwłaszcza w Niemczech. Cieszymy się, że będziemy mogli dodać ich ofertę do naszej wiodącej w branży platformy i w ten sposób zapewnić biurom podróży i klientom korporacyjnym jeszcze większe możliwości. Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania tej współpracy, która stanowi część naszej długoterminowej strategii przekształcania branży turystycznej oraz rozszerzania naszej strategii Beyond Air w zakresie usług hotelowych i wynajmu samochodów, ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju w segmencie usług hotelowych oraz podróży służbowych.”
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty