Travelport Rich Content and Branding – pierwsze urodziny
Travelport świętuje pierwsze urodziny Travelport Rich Content and Branding — rozwiązania umożliwiającego liniom lotniczym efektywne prezentowanie i sprzedawanie swoich produktów biurom podróży na całym świecie.
W ciągu ostatniego roku z rozwiązania Rich Content and Branding skorzystało ponad 120 przewoźników regularnych i niskokosztowych linii lotniczych, reprezentujących ponad 50 proc. naszego segmentu lotniczego, m.in. Lufthansa, SWISS, easyJet, Ryanair, Delta, United, Singapore Airlines, Air Canada, Air China i Kenya Airways. Obecnie z systemu aktywnie korzysta 90 linii lotniczych, które za pośrednictwem tego rozwiązania umożliwiają biurom podróży wyszukiwanie, zakup i rezerwację produktów, a z każdym tygodniem do Rich Content and Branding dołączają kolejne linie.
Travelport Rich Content and Branding umożliwia przewoźnikom prezentację pełnej oferty taryf, usług dodatkowych oraz swojej marki w taki sam sposób, jak robią to na własnych stronach internetowych, zapewniając im maksymalną kontrolę nad tym, jak są wyświetlane ich produkty w systemach rezerwacyjnych biur podróży. Rozwiązanie pozwala na dodawanie szczegółowych opisów i zdjęć produktów oraz oferowanych produktów dodatkowych lub opcjonalnych, w tym rodzin taryf. Od wprowadzenia rozwiązania w ubiegłym roku firma Travelport wciąż je rozszerzała, dodając nowe, zaawansowane funkcje wyszukiwania oraz zwiększając możliwości sprzedaży droższych produktów poprzez prezentację ofert typu „następny produkt/wyższy przedział cenowy” wraz z pełnym zestawieniem powiązanych atrybutów i usług dodatkowych. Ponadto biura podróży mogą obecnie łatwiej dotrzeć do klientów dzięki segmentowaniu swoich ofert i produktów i dopasowywaniu ich do konkretnych biur podróży w celu zwiększenia przychodów. Cały czas szukamy też nowych sposobów na zwiększenie możliwości handlowych naszych klientów.
Derek Sharp, dyrektor zarządzający i wiceprezes ds. współpracy z liniami lotniczymi, powiedział: „Dzisiejszy dzień jest istotnym kamieniem milowym dla jednego ze sztandarowych produktów firmy Travelport”. „Dzięki rozwiązaniu Rich Content and Branding współpracujące z nami linie lotnicze mogą sprzedawać swoje produkty poprzez pośredników, ale na swój własny sposób, co przynosi im realne korzyści. Liczba linii lotniczych, które podzielają naszą wizję polegającą na oferowaniu biurom podróży i turystom interaktywnych i atrakcyjnych wizualnie treści, osiągnęła teraz masę krytyczną, a z każdym tygodniem jeszcze bardziej się zwiększa”.
POWIĄZANE WPISY
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty