Travelport Rich Content and Branding – pierwsze urodziny
Travelport świętuje pierwsze urodziny Travelport Rich Content and Branding — rozwiązania umożliwiającego liniom lotniczym efektywne prezentowanie i sprzedawanie swoich produktów biurom podróży na całym świecie.
W ciągu ostatniego roku z rozwiązania Rich Content and Branding skorzystało ponad 120 przewoźników regularnych i niskokosztowych linii lotniczych, reprezentujących ponad 50 proc. naszego segmentu lotniczego, m.in. Lufthansa, SWISS, easyJet, Ryanair, Delta, United, Singapore Airlines, Air Canada, Air China i Kenya Airways. Obecnie z systemu aktywnie korzysta 90 linii lotniczych, które za pośrednictwem tego rozwiązania umożliwiają biurom podróży wyszukiwanie, zakup i rezerwację produktów, a z każdym tygodniem do Rich Content and Branding dołączają kolejne linie.
Travelport Rich Content and Branding umożliwia przewoźnikom prezentację pełnej oferty taryf, usług dodatkowych oraz swojej marki w taki sam sposób, jak robią to na własnych stronach internetowych, zapewniając im maksymalną kontrolę nad tym, jak są wyświetlane ich produkty w systemach rezerwacyjnych biur podróży. Rozwiązanie pozwala na dodawanie szczegółowych opisów i zdjęć produktów oraz oferowanych produktów dodatkowych lub opcjonalnych, w tym rodzin taryf. Od wprowadzenia rozwiązania w ubiegłym roku firma Travelport wciąż je rozszerzała, dodając nowe, zaawansowane funkcje wyszukiwania oraz zwiększając możliwości sprzedaży droższych produktów poprzez prezentację ofert typu „następny produkt/wyższy przedział cenowy” wraz z pełnym zestawieniem powiązanych atrybutów i usług dodatkowych. Ponadto biura podróży mogą obecnie łatwiej dotrzeć do klientów dzięki segmentowaniu swoich ofert i produktów i dopasowywaniu ich do konkretnych biur podróży w celu zwiększenia przychodów. Cały czas szukamy też nowych sposobów na zwiększenie możliwości handlowych naszych klientów.
Derek Sharp, dyrektor zarządzający i wiceprezes ds. współpracy z liniami lotniczymi, powiedział: „Dzisiejszy dzień jest istotnym kamieniem milowym dla jednego ze sztandarowych produktów firmy Travelport”. „Dzięki rozwiązaniu Rich Content and Branding współpracujące z nami linie lotnicze mogą sprzedawać swoje produkty poprzez pośredników, ale na swój własny sposób, co przynosi im realne korzyści. Liczba linii lotniczych, które podzielają naszą wizję polegającą na oferowaniu biurom podróży i turystom interaktywnych i atrakcyjnych wizualnie treści, osiągnęła teraz masę krytyczną, a z każdym tygodniem jeszcze bardziej się zwiększa”.
POWIĄZANE WPISY
16 kwietnia 2025
Więcej lotów z Bydgoszczy do Turcji w sezonie letnim 2025
Port Lotniczy Bydgoszcz ogłosił rozszerzenie siatki połączeń do Turcji w sezonie letnim…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Powstał thriller inspirowany wyprawą z Rainbow
Wyprawa do Kenii zorganizowana przez biuro podróży Rainbow stała się inspiracją dla…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Jak zmienia się świat podróży służbowych? Eksperci spotkali się na Forum Liderów Business Travel
Forum Liderów Business Travel, organizowane przez BCD Travel Poland, przyciągnęło do…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Wakacje.pl: Wielkanoc z widokiem na morze. Polacy coraz częściej świętują za granicą
Z danych biura Wakacje.pl wynika, że najczęściej wybieranymi kierunkami na Wielkanoc i…
0 Komentarzy5 Minuty
24 kwietnia 2025
Itaka wprowadza własną markę lotniczą. Air 001 wchodzi na rynek
Air 001 to nowy projekt Itaka Holdings. W odpowiedzi na potrzebę większej kontroli nad…
0 Komentarzy4 Minuty
23 kwietnia 2025
Abu Dhabi gościło najlepszych sprzedawców Itaki
Blisko 200 najlepszych partnerów sprzedażowych Itaki spotkało się w dniach 10–17 kwietnia…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2025
Rainbow Złotym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Pozostało już kilka dni do kolejnej edycji Forum Promocji Turystycznej organizowanego…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Rainbow: najlepsze zagraniczne kierunki na majówkę 2025
Biuro podróży Rainbow przygotowało przegląd kierunków na majówkę, które właśnie w tym…
0 Komentarzy7 Minuty
16 kwietnia 2025
Więcej lotów z Bydgoszczy do Turcji w sezonie letnim 2025
Port Lotniczy Bydgoszcz ogłosił rozszerzenie siatki połączeń do Turcji w sezonie letnim…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Powstał thriller inspirowany wyprawą z Rainbow
Wyprawa do Kenii zorganizowana przez biuro podróży Rainbow stała się inspiracją dla…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Jak zmienia się świat podróży służbowych? Eksperci spotkali się na Forum Liderów Business Travel
Forum Liderów Business Travel, organizowane przez BCD Travel Poland, przyciągnęło do…
0 Komentarzy2 Minuty
9 kwietnia 2025
Wakacje.pl: Wielkanoc z widokiem na morze. Polacy coraz częściej świętują za granicą
Z danych biura Wakacje.pl wynika, że najczęściej wybieranymi kierunkami na Wielkanoc i…
0 Komentarzy5 Minuty
24 kwietnia 2025
Itaka wprowadza własną markę lotniczą. Air 001 wchodzi na rynek
Air 001 to nowy projekt Itaka Holdings. W odpowiedzi na potrzebę większej kontroli nad…
0 Komentarzy4 Minuty
23 kwietnia 2025
Abu Dhabi gościło najlepszych sprzedawców Itaki
Blisko 200 najlepszych partnerów sprzedażowych Itaki spotkało się w dniach 10–17 kwietnia…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2025
Rainbow Złotym Partnerem XVI Forum Promocji Turystycznej
Pozostało już kilka dni do kolejnej edycji Forum Promocji Turystycznej organizowanego…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2025
Rainbow: najlepsze zagraniczne kierunki na majówkę 2025
Biuro podróży Rainbow przygotowało przegląd kierunków na majówkę, które właśnie w tym…
0 Komentarzy7 Minuty
16 kwietnia 2025
Więcej lotów z Bydgoszczy do Turcji w sezonie letnim 2025
Port Lotniczy Bydgoszcz ogłosił rozszerzenie siatki połączeń do Turcji w sezonie letnim…
0 Komentarzy1 Minuty