Travelport – szybsza rezerwacja hoteli
Nowa technologia firmy Travelport umożliwia pasażerom wykorzystanie ich urządzeń mobilnych do natychmiastowego wybierania i rezerwowania pokoi hotelowych w przypadku odwołania lub opóźnienia lotu.
Jak wynika ze statystyk firmy FlightStats, w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2017 roku w niemal co piątym locie realizowanym przez duże linie lotnicze w obrębie Europy (403 247 na 2 075 208) odnotowano jakieś zakłócenie. Oferowana przez Travelport nowa, pierwsza w branży technologia mobilna sprawia jednak, że największa bolączka związana z opóźnionymi i odwołanymi lotami przechodzi już do historii.
Firma Travelport poinformowała o wprowadzeniu nowego produktu dla linii lotniczych o nazwie Travelport Resolve. Technologia ta traktuje pasażerów priorytetowo i w przypadku odwołania lub opóźnienia lotu automatyzuje wyszukiwanie i przydzielanie pokoi hotelowych, zmiany rezerwacji lotów oraz zaspokajanie potrzeb w zakresie posiłków i transportu — a wszystko to w jednym, sprawnie działającym, cyfrowym rozwiązaniu.
Travelport Resolve pozwala liniom lotniczym szybko i precyzyjnie reagować na zakłócenia oraz natychmiast komunikować się z pasażerami w przypadku zmiany planu podróży. Pasażerowie mogą więc wykorzystać swoje urządzenia mobilne do szybkiego wyboru i rezerwacji preferowanego hotelu spośród dostępnych lokalnych opcji zakwaterowania. W trakcie testów przeprowadzonych we współpracy z jedną z dużych amerykańskich linii lotniczych pasażerowie docenili prostotę i szybkość korzystania z technologii Travelport Resolve: „Rozwiązanie okazało się fantastyczne… (i) łatwe w obsłudze…! Uratowało sytuację! Nie trzeba było czekać ani dzwonić. Do rezerwacji pokoju wystarczył mój iPhone, a wszystko odbyło się jeszcze przed wyjściem z samolotu!”. W ocenach innych pasażerów przewijały się sformułowania „sprawny proces” i „znakomita obsługa”.
Derek Sharp, dyrektor zarządzający Travelport i wiceprezes ds. współpracy z liniami lotniczymi, powiedział: „Dzięki rozwiązaniu Travelport pasażerowie opóźnionych i odwołanych lotów nie muszą stać w kolejce po vouchery na hotel i posiłek. Wystarczy kilka prostych kroków wykonanych za pomocą własnego urządzenia mobilnego, aby szybko znaleźć się w drodze do wygodnego pokoju w hotelu. Liniom lotniczym i przewoźnikom Travelport Resolve pomaga natomiast usprawnić obsługę klienta w przypadku zakłóceń, uniknąć poważnych szkód dla reputacji oraz budować lepsze relacje z klientami dotkniętymi taką sytuacją”.
Rozwiązanie Travelport Resolve powstało na podstawie pomysłu stworzonego w ramach programu Travelport Labs Accelerator. Zmienia ono przeprowadzany dotychczas ręcznie pracochłonny proces poszukiwania, rezerwowania i opłacania noclegów w hotelach, który jest zwykle dużym utrapieniem dla linii lotniczych w przypadku zakłóceń. Travelport Resolve łączy doświadczenie firmy Travelport w dziedzinie rozwiązań mobilnych i oferowane przez nią narzędzia do wyszukiwania i rezerwowania pokoi hotelowych na całym świecie, co umożliwia liniom lotniczym automatyzację i monitorowanie procesu dystrybucji miejsc w hotelach. Technologia ta uwidacznia wyjątkowe możliwości platformy Travelport jako rozwiązania optymalizującego podróżowanie zarówno z punktu widzenia linii lotniczych, jak i ich klientów.
Travelport Resolve udostępnia też liniom lotniczym przydatne informacje dotyczące nietypowych sytuacji i zakłóceń, takie jak koszty związane z hotelami, wykorzystanie pokoi, status i wzorce aktywności pasażerów. Zapewnia też narzędzia do raportowania działające z dokładnością do jednej minuty, które analizują rzeczywisty koszt zakłóceń dla działalności przewoźnika i wskazują udoskonalenia, jakie linia lotnicza może wprowadzić w obsłudze klienta.
https://www.travelport.com/resolvehttps://www.travelport.com/resolve
POWIĄZANE WPISY
16 kwietnia 2025
Podlaski Bon Turystyczny rusza od Wielkanocy
Ponad 500 przedsiębiorców bierze udział w Programie Podlaski Bon Turystyczny. Od…
0 Komentarzy2 Minuty
24 marca 2025
Nowa odsłona B&B Hotel Wrocław Centrum. Zakończono modernizację obiektu
B&B Hotel Wrocław Centrum przeszedł kompleksową modernizację. Prace objęły zarówno…
0 Komentarzy2 Minuty
24 marca 2025
Ruszył Podlaski Bon Turystyczny
Dziś wystartowała strona Podlaskiego Bonu Turystycznego, programu mającego ożywić ruch…
0 Komentarzy3 Minuty
20 marca 2025
Tribe Krakow Old Town otwiera drzwi dla nowych talentów
Wraz z nadchodzącym otwarciem Tribe Krakow Old Town rozpoczyna się rekrutacja personelu…
0 Komentarzy2 Minuty
19 marca 2025
Sun & Snow: inwestowanie w apartamenty rekreacyjne w Polsce wciąż się opłaca
Wzrost kosztów budowy, zmieniające się preferencje klientów oraz procesy…
0 Komentarzy7 Minuty
18 marca 2025
IGHP: luty z dobrą frekwencją
Lutowe wyniki w hotelach były dobre – lepsze niż w styczniu i wyższe niż rok temu o tej…
0 Komentarzy5 Minuty
12 marca 2025
Julien Mattei nowym dyrektorem ds. inwestycji w a&o Hostels
Julien Mattei objął stanowisko dyrektora ds. inwestycji w a&o Hostels. Doświadczony…
0 Komentarzy2 Minuty
11 marca 2025
Nowe hotele Novotel: otwarcia na Malcie i w Chorwacji w 2025 roku
Novotel zapowiedział otwarcia hoteli w Hiszpanii, Francji i Niemczech oraz debiuty na…
0 Komentarzy4 Minuty
4 marca 2025
Joanna Ostrowska nową dyrektorką Hotelu Bellotto
Pięciogwiazdkowy Hotel Bellotto ma nową dyrektor – Joannę Ostrowską. Wcześniej pełniła…
0 Komentarzy2 Minuty