Travelport – szybsza rezerwacja hoteli
Nowa technologia firmy Travelport umożliwia pasażerom wykorzystanie ich urządzeń mobilnych do natychmiastowego wybierania i rezerwowania pokoi hotelowych w przypadku odwołania lub opóźnienia lotu.
Jak wynika ze statystyk firmy FlightStats, w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2017 roku w niemal co piątym locie realizowanym przez duże linie lotnicze w obrębie Europy (403 247 na 2 075 208) odnotowano jakieś zakłócenie. Oferowana przez Travelport nowa, pierwsza w branży technologia mobilna sprawia jednak, że największa bolączka związana z opóźnionymi i odwołanymi lotami przechodzi już do historii.
Firma Travelport poinformowała o wprowadzeniu nowego produktu dla linii lotniczych o nazwie Travelport Resolve. Technologia ta traktuje pasażerów priorytetowo i w przypadku odwołania lub opóźnienia lotu automatyzuje wyszukiwanie i przydzielanie pokoi hotelowych, zmiany rezerwacji lotów oraz zaspokajanie potrzeb w zakresie posiłków i transportu — a wszystko to w jednym, sprawnie działającym, cyfrowym rozwiązaniu.
Travelport Resolve pozwala liniom lotniczym szybko i precyzyjnie reagować na zakłócenia oraz natychmiast komunikować się z pasażerami w przypadku zmiany planu podróży. Pasażerowie mogą więc wykorzystać swoje urządzenia mobilne do szybkiego wyboru i rezerwacji preferowanego hotelu spośród dostępnych lokalnych opcji zakwaterowania. W trakcie testów przeprowadzonych we współpracy z jedną z dużych amerykańskich linii lotniczych pasażerowie docenili prostotę i szybkość korzystania z technologii Travelport Resolve: „Rozwiązanie okazało się fantastyczne… (i) łatwe w obsłudze…! Uratowało sytuację! Nie trzeba było czekać ani dzwonić. Do rezerwacji pokoju wystarczył mój iPhone, a wszystko odbyło się jeszcze przed wyjściem z samolotu!”. W ocenach innych pasażerów przewijały się sformułowania „sprawny proces” i „znakomita obsługa”.
Derek Sharp, dyrektor zarządzający Travelport i wiceprezes ds. współpracy z liniami lotniczymi, powiedział: „Dzięki rozwiązaniu Travelport pasażerowie opóźnionych i odwołanych lotów nie muszą stać w kolejce po vouchery na hotel i posiłek. Wystarczy kilka prostych kroków wykonanych za pomocą własnego urządzenia mobilnego, aby szybko znaleźć się w drodze do wygodnego pokoju w hotelu. Liniom lotniczym i przewoźnikom Travelport Resolve pomaga natomiast usprawnić obsługę klienta w przypadku zakłóceń, uniknąć poważnych szkód dla reputacji oraz budować lepsze relacje z klientami dotkniętymi taką sytuacją”.
Rozwiązanie Travelport Resolve powstało na podstawie pomysłu stworzonego w ramach programu Travelport Labs Accelerator. Zmienia ono przeprowadzany dotychczas ręcznie pracochłonny proces poszukiwania, rezerwowania i opłacania noclegów w hotelach, który jest zwykle dużym utrapieniem dla linii lotniczych w przypadku zakłóceń. Travelport Resolve łączy doświadczenie firmy Travelport w dziedzinie rozwiązań mobilnych i oferowane przez nią narzędzia do wyszukiwania i rezerwowania pokoi hotelowych na całym świecie, co umożliwia liniom lotniczym automatyzację i monitorowanie procesu dystrybucji miejsc w hotelach. Technologia ta uwidacznia wyjątkowe możliwości platformy Travelport jako rozwiązania optymalizującego podróżowanie zarówno z punktu widzenia linii lotniczych, jak i ich klientów.
Travelport Resolve udostępnia też liniom lotniczym przydatne informacje dotyczące nietypowych sytuacji i zakłóceń, takie jak koszty związane z hotelami, wykorzystanie pokoi, status i wzorce aktywności pasażerów. Zapewnia też narzędzia do raportowania działające z dokładnością do jednej minuty, które analizują rzeczywisty koszt zakłóceń dla działalności przewoźnika i wskazują udoskonalenia, jakie linia lotnicza może wprowadzić w obsłudze klienta.
https://www.travelport.com/resolvehttps://www.travelport.com/resolve
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty