Travelport wchodzi do Bułgarii
Firma Travelport, dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności poinformowała o podpisaniu nowej umowy operacyjnej z Travelport Distribution Bulgaria. Celem umowy jest zwiększenie obecności firmy Travelport w branży turystycznej w Bułgarii. Travelport Distribution Bulgaria będzie dystrybuować ofertę Travelport w zakresie biletów lotniczych, usług hotelowych i wynajmu samochodów oraz udostępniać biurom podróży kompletny zestaw czołowych w branży technologii, obejmujących m.in. Travelport Smartpoint — innowacyjne rozwiązanie do obsługi punktów sprzedaży, które umożliwia skuteczniejszą sprzedaż i zapewnia nowe źródła przychodów.
Oferta Travelport obejmuje bilety około 400 przewoźników z całego świata, w tym niskokosztowych linii lotniczych, jak również 650 tys. hoteli, 35 tys. wypożyczalni samochodów, 61 linii żeglugowych i organizatorów imprez turystycznych oraz 12 dużych sieci kolejowych. Ponadto Travelport oferuje innowacyjne oprogramowanie dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Kaloyan Vangelov, dyrektor generalny Travelport Distribution Bulgaria, powiedział: „Technologia stanowi podstawę współczesnej branży turystycznej oraz czynnik napędzający rozwój naszych klientów. Travelport rozumie potrzeby swoich klientów. Inwestujemy w innowacje oraz przekształcamy naszą ofertę, aby spełnić oczekiwania branży. W szybko zmieniającym się świecie klienci bardziej niż kiedykolwiek wcześniej oczekują błyskawicznego dostępu, szybkiego wyszukiwania oraz przejrzystości procesów i możliwości ich dostosowania. Dzięki odpowiednim narzędziom i czołowej ofercie Travelport jest w stanie spełnić te oczekiwania. Niezmiernie cieszymy się z możliwości pomocy naszym klientom w ich dalszym rozwoju.”
Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający na region Europy Wschodniej w firmie Travelport, dodał: „Umowa ta otwiera nowy rozdział w działalności Travelport w Bułgarii oraz stwarza nowe możliwości dostarczania znakomitych rozwiązań lokalnym biurom podróży. Firma Travelport udowodniła, że jest czołowym dostawcą systemów i technologii dla branży turystycznej. Odgrywamy kluczową rolę w zwiększaniu produktywności biur podróży i umożliwiamy im utrzymanie wysokiego poziomu zadowolenia klienta poprzez zapewnianie jak najszerszych możliwości wyboru.”
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Na konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
9 października 2024
Rekordowy wzrost zainteresowania Austrią wśród polskich turystów
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty
3 października 2024
Hiszpańskie nowości Rainbow: Costa Blanca i Costa Dorada
Na lato 2025 Rainbow przygotował kilka nowych kierunków w sprawdzonych już przez Polaków…
0 Komentarzy8 Minuty