Travelport wchodzi do Bułgarii
Firma Travelport, dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności poinformowała o podpisaniu nowej umowy operacyjnej z Travelport Distribution Bulgaria. Celem umowy jest zwiększenie obecności firmy Travelport w branży turystycznej w Bułgarii. Travelport Distribution Bulgaria będzie dystrybuować ofertę Travelport w zakresie biletów lotniczych, usług hotelowych i wynajmu samochodów oraz udostępniać biurom podróży kompletny zestaw czołowych w branży technologii, obejmujących m.in. Travelport Smartpoint — innowacyjne rozwiązanie do obsługi punktów sprzedaży, które umożliwia skuteczniejszą sprzedaż i zapewnia nowe źródła przychodów.
Oferta Travelport obejmuje bilety około 400 przewoźników z całego świata, w tym niskokosztowych linii lotniczych, jak również 650 tys. hoteli, 35 tys. wypożyczalni samochodów, 61 linii żeglugowych i organizatorów imprez turystycznych oraz 12 dużych sieci kolejowych. Ponadto Travelport oferuje innowacyjne oprogramowanie dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Kaloyan Vangelov, dyrektor generalny Travelport Distribution Bulgaria, powiedział: „Technologia stanowi podstawę współczesnej branży turystycznej oraz czynnik napędzający rozwój naszych klientów. Travelport rozumie potrzeby swoich klientów. Inwestujemy w innowacje oraz przekształcamy naszą ofertę, aby spełnić oczekiwania branży. W szybko zmieniającym się świecie klienci bardziej niż kiedykolwiek wcześniej oczekują błyskawicznego dostępu, szybkiego wyszukiwania oraz przejrzystości procesów i możliwości ich dostosowania. Dzięki odpowiednim narzędziom i czołowej ofercie Travelport jest w stanie spełnić te oczekiwania. Niezmiernie cieszymy się z możliwości pomocy naszym klientom w ich dalszym rozwoju.”
Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający na region Europy Wschodniej w firmie Travelport, dodał: „Umowa ta otwiera nowy rozdział w działalności Travelport w Bułgarii oraz stwarza nowe możliwości dostarczania znakomitych rozwiązań lokalnym biurom podróży. Firma Travelport udowodniła, że jest czołowym dostawcą systemów i technologii dla branży turystycznej. Odgrywamy kluczową rolę w zwiększaniu produktywności biur podróży i umożliwiamy im utrzymanie wysokiego poziomu zadowolenia klienta poprzez zapewnianie jak najszerszych możliwości wyboru.”
POWIĄZANE WPISY
4 marca 2025
Kiwi.com: Maroko i Malta wśród najpopularniejszych kierunków 2025
Najnowsze dane z Kiwi.com wskazują rosnącą popularność Maroka, które odnotowało 54 proc.…
0 Komentarzy2 Minuty
3 marca 2025
Arabia Saudyjska zaprezentowała swoją ofertę turystyczną w Warszawie
26 lutego w Warszawie odbyło się spotkanie przedstawicieli branży turystycznej z…
0 Komentarzy1 Minuty
3 marca 2025
Zwiedzanie bez barier dla każdego z Costa Cruises
Costa Cruises rozszerza swoją ofertę podróży, łącząc rejsy morskie z atrakcjami na…
0 Komentarzy2 Minuty
27 lutego 2025
Berlin przyciąga turystów jak magnes. Więcej turystów, więcej połączeń i nowe atrakcje
Według analizy The Data Appeal Company i Mabrian, berlińską branżę turystyczną czeka w…
0 Komentarzy6 Minuty
26 lutego 2025
Anex Tour – jest w nas moc, której nie da się zatrzymać…
Nowe kierunki, dynamiczny rozwój własnych salonów sprzedaży, doskonała i rozwijająca się…
0 Komentarzy5 Minuty
13 marca 2025
Rekordowy rok polskich turystów w Szwajcarii
Drugi rok z rzędu polscy turyści w Szwajcarii przekroczyli liczbę 200 tys. noclegów. W…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Rekordowa liczba Polaków w Indonezji
Polscy turyści polubili Indonezję. W ubiegłym roku kraj 17 tys. wysp odwiedziła rekordowa…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Polacy pokochali Emilię-Romanię
Polscy turyści na trzecim miejscu wśród turystów zagranicznych we włoskim regionie Emilia…
0 Komentarzy4 Minuty
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty
4 marca 2025
Kiwi.com: Maroko i Malta wśród najpopularniejszych kierunków 2025
Najnowsze dane z Kiwi.com wskazują rosnącą popularność Maroka, które odnotowało 54 proc.…
0 Komentarzy2 Minuty
3 marca 2025
Arabia Saudyjska zaprezentowała swoją ofertę turystyczną w Warszawie
26 lutego w Warszawie odbyło się spotkanie przedstawicieli branży turystycznej z…
0 Komentarzy1 Minuty
3 marca 2025
Zwiedzanie bez barier dla każdego z Costa Cruises
Costa Cruises rozszerza swoją ofertę podróży, łącząc rejsy morskie z atrakcjami na…
0 Komentarzy2 Minuty
27 lutego 2025
Berlin przyciąga turystów jak magnes. Więcej turystów, więcej połączeń i nowe atrakcje
Według analizy The Data Appeal Company i Mabrian, berlińską branżę turystyczną czeka w…
0 Komentarzy6 Minuty
26 lutego 2025
Anex Tour – jest w nas moc, której nie da się zatrzymać…
Nowe kierunki, dynamiczny rozwój własnych salonów sprzedaży, doskonała i rozwijająca się…
0 Komentarzy5 Minuty
13 marca 2025
Rekordowy rok polskich turystów w Szwajcarii
Drugi rok z rzędu polscy turyści w Szwajcarii przekroczyli liczbę 200 tys. noclegów. W…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Rekordowa liczba Polaków w Indonezji
Polscy turyści polubili Indonezję. W ubiegłym roku kraj 17 tys. wysp odwiedziła rekordowa…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Polacy pokochali Emilię-Romanię
Polscy turyści na trzecim miejscu wśród turystów zagranicznych we włoskim regionie Emilia…
0 Komentarzy4 Minuty
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty
4 marca 2025
Kiwi.com: Maroko i Malta wśród najpopularniejszych kierunków 2025
Najnowsze dane z Kiwi.com wskazują rosnącą popularność Maroka, które odnotowało 54 proc.…
0 Komentarzy2 Minuty