Travelport wprowadza nową konsolę obsługiwaną za pomocą przeglądarki
Firma Travelport, jeden z największych dostawców systemów dystrybucji i rozwiązań z dziedziny e-commerce dla światowej branży turystycznej, poinformowała o wprowadzeniu Travelport Queue Control Console — konsoli obsługiwanej za pomocą przeglądarki internetowej, która pomaga biurom podróży zautomatyzować część operacji związanych ze sprzedażą biletów lotniczych.
Za pomocą tego nowego produktu można opracować reguły określające, kiedy i w jaki sposób wystawiane są bilety, co pozwala biurom podróży oszczędzić czas i zwiększyć wydajność.
Wbudowana funkcja do zarządzania rezerwacjami umożliwia wystawienie biletu bez udziału pracowników, co pozwala biurom podróży oszczędzać czas gwarantując efekt wykonywanego zadania. Produkt ten umożliwia agentom tworzenie harmonogramów zapewniających wykonywanie zadań w określonych dniach, przedziałach czasowych lub porach dnia i może monitorować jedną lub większą ilość kolejek (queues). Dzięki automatycznemu sterowaniu przepływem rezerwacji na kolejkach, bilety mogą być rezerwowane w jednej lokalizacji, a wystawiane w innej, lub rezerwowane przez jednego agenta, a wystawiane przez innego w ramach tej samej lokalizacji. Travelport Queue Control Console jest zlokalizowana na serwerze i komunikuje się z firmą Travelport za pomocą usług internetowych. Zapewnia również agentom pełny dostęp do plików dziennika i raportu działania systemu.
Reginald Warlop, wiceprezes ds. oferty produktów w firmie Travelport powiedział: „Bardzo się cieszymy z wprowadzenia rozwiązania Travelport Queue Control Console. Zarówno tradycyjnym biurom podróży, jak i tym działającym w on-line, zależy na jak najwyższej wydajności, a nasza konsola zapewnia im automatyczny proces, który wykonuje rutynowe, powtarzalne zadania. Dzięki temu agenci mogą skoncentrować się na innych, bardziej zyskownych działaniach”.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty