Travelport wprowadza nową konsolę obsługiwaną za pomocą przeglądarki
Firma Travelport, jeden z największych dostawców systemów dystrybucji i rozwiązań z dziedziny e-commerce dla światowej branży turystycznej, poinformowała o wprowadzeniu Travelport Queue Control Console — konsoli obsługiwanej za pomocą przeglądarki internetowej, która pomaga biurom podróży zautomatyzować część operacji związanych ze sprzedażą biletów lotniczych.
Za pomocą tego nowego produktu można opracować reguły określające, kiedy i w jaki sposób wystawiane są bilety, co pozwala biurom podróży oszczędzić czas i zwiększyć wydajność.
Wbudowana funkcja do zarządzania rezerwacjami umożliwia wystawienie biletu bez udziału pracowników, co pozwala biurom podróży oszczędzać czas gwarantując efekt wykonywanego zadania. Produkt ten umożliwia agentom tworzenie harmonogramów zapewniających wykonywanie zadań w określonych dniach, przedziałach czasowych lub porach dnia i może monitorować jedną lub większą ilość kolejek (queues). Dzięki automatycznemu sterowaniu przepływem rezerwacji na kolejkach, bilety mogą być rezerwowane w jednej lokalizacji, a wystawiane w innej, lub rezerwowane przez jednego agenta, a wystawiane przez innego w ramach tej samej lokalizacji. Travelport Queue Control Console jest zlokalizowana na serwerze i komunikuje się z firmą Travelport za pomocą usług internetowych. Zapewnia również agentom pełny dostęp do plików dziennika i raportu działania systemu.
Reginald Warlop, wiceprezes ds. oferty produktów w firmie Travelport powiedział: „Bardzo się cieszymy z wprowadzenia rozwiązania Travelport Queue Control Console. Zarówno tradycyjnym biurom podróży, jak i tym działającym w on-line, zależy na jak najwyższej wydajności, a nasza konsola zapewnia im automatyczny proces, który wykonuje rutynowe, powtarzalne zadania. Dzięki temu agenci mogą skoncentrować się na innych, bardziej zyskownych działaniach”.
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta