Travelport wprowadza nową konsolę obsługiwaną za pomocą przeglądarki
Firma Travelport, jeden z największych dostawców systemów dystrybucji i rozwiązań z dziedziny e-commerce dla światowej branży turystycznej, poinformowała o wprowadzeniu Travelport Queue Control Console — konsoli obsługiwanej za pomocą przeglądarki internetowej, która pomaga biurom podróży zautomatyzować część operacji związanych ze sprzedażą biletów lotniczych.
Za pomocą tego nowego produktu można opracować reguły określające, kiedy i w jaki sposób wystawiane są bilety, co pozwala biurom podróży oszczędzić czas i zwiększyć wydajność.
Wbudowana funkcja do zarządzania rezerwacjami umożliwia wystawienie biletu bez udziału pracowników, co pozwala biurom podróży oszczędzać czas gwarantując efekt wykonywanego zadania. Produkt ten umożliwia agentom tworzenie harmonogramów zapewniających wykonywanie zadań w określonych dniach, przedziałach czasowych lub porach dnia i może monitorować jedną lub większą ilość kolejek (queues). Dzięki automatycznemu sterowaniu przepływem rezerwacji na kolejkach, bilety mogą być rezerwowane w jednej lokalizacji, a wystawiane w innej, lub rezerwowane przez jednego agenta, a wystawiane przez innego w ramach tej samej lokalizacji. Travelport Queue Control Console jest zlokalizowana na serwerze i komunikuje się z firmą Travelport za pomocą usług internetowych. Zapewnia również agentom pełny dostęp do plików dziennika i raportu działania systemu.
Reginald Warlop, wiceprezes ds. oferty produktów w firmie Travelport powiedział: „Bardzo się cieszymy z wprowadzenia rozwiązania Travelport Queue Control Console. Zarówno tradycyjnym biurom podróży, jak i tym działającym w on-line, zależy na jak najwyższej wydajności, a nasza konsola zapewnia im automatyczny proces, który wykonuje rutynowe, powtarzalne zadania. Dzięki temu agenci mogą skoncentrować się na innych, bardziej zyskownych działaniach”.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty
12 listopada 2024
Fundacja Happy Kids i Rainbow wysyłają mamy zastępcze na wakacje
Pracują 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Bez urlopów, bez L4, bez wolnych…
0 Komentarzy3 Minuty
12 listopada 2024
Biura podróży – powolny spadek cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
8 listopada 2024
Mauritius powitał pierwszych polskich turystów w sezonie zimowym 2024/2025. Czarterowe loty wystartowały z Warszawy
7 listopada 2024 roku na międzynarodowym lotnisku Sir Seewoosagur Ramgoolam wylądował…
0 Komentarzy1 Minuty
8 listopada 2024
Rainbow: pierwszy bezpośredni lot z Polski do Kolumbii – start już 9 listopada
W sobotę, 9 listopada, wyruszy pierwszy bezpośredni lot z Polski do Kolumbii. Samolot…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
Rainbow nagrodzony w konkursie Effie Awards Poland 2024
Rainbow zdobył srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards Poland 2024 za wprowadzenie…
0 Komentarzy1 Minuty
8 listopada 2024
Wakacje.pl rekrutują nowych pracowników. Nowa kampania inspirowana zagrożonymi gatunkami
Serwis Wakacje.pl wystartował z nową kampanią rekrutacyjną. Firma wprowadza potencjalnych…
0 Komentarzy2 Minuty