Travelport wprowadza nową platformę dla biur podróży
Najnowsza wersja platformy – Travelport Smartpoint 6.0, daje pracownikom biur podróży większe możliwości doradzania klientom w wyborze spośród pełnej gamy produktów, usług dodatkowych i ofert linii lotniczych dystrybuowanych przez Travelport, z interaktywnymi graficznymi ekranami i rezerwacją w czasie rzeczywistym.
Wersja Smartpoint 6.0 jest już dostępna do pobrania dla aplikacji komputerowej, a użytkownicy wersji opartej na przeglądarce internetowej otrzymają automatyczne uaktualnienie. Najnowsza wersja umożliwia biurom podróży łatwy dostęp do informacji o taryfach i produktach dodatkowych linii lotniczych z poziomu wyszukiwania dostępności, kalkulacji oraz zapytań typu shopping w procesie rezerwacji. Zapewnia lepszy wgląd w charakterystykę produktów w kluczowych fazach zakupów dokonywanych przez klientów. Ponadto podróżni mogą być lepiej informowani o dostępnych produktach i opcjach, kosztach rezerwacji wyższej taryfy oraz usługach dodatkowych, które pozwalają dostosowywać podróż do indywidualnych potrzeb.
Dalsze usprawnienia to zredukowana liczba kliknięć potrzebnych aby wyświetlić najważniejsze informacje oraz możliwość rezerwowania i opłacania przez biuro podróży szerokiej gamy produktów niskokosztowych linii lotniczych zintegrowanych z platformą, za pomocą kart debetowych (oprócz kart kredytowych), w ramach jednego procesu rezerwacji.
Smartpoint 6.0 to najnowsze rozwiązanie zintegrowane z Travelport Rich Content and Branding, znakomitym rozwiązaniem handlowym dla linii lotniczych, które umożliwia branży turystycznej łatwy dostęp do porównywania taryf, sprzedaży według atrybutów produktów oraz rezerwację usług dodatkowych. Funkcje te spotykają się z zainteresowaniem największych linii lotniczych ze wszystkich głównych regionów. Ponad 100 linii podpisało umowy, a przeszło 70 już wykorzystuje bogate możliwości tego produktu, co pozwala im w pełni prezentować swoje oferty biurom podróży, które wyszukują, rezerwują i sprzedają połączenia lotnicze dla setek milionów pasażerów prywatnych i korporacyjnych na całym świecie.
Jason Clarke, wiceprezes i dyrektor zarządzający ds. globalnej sprzedaży w firmie Travelport, powiedział: „Stale pracujemy nad dalszym doskonaleniem naszej innowacyjnej platformy Travelport Smartpoin. Słuchamy także opinii naszych klientów — biur podróży — aby szczegółowo poznać ich oczekiwania dotyczące naszych produktów i systemów. Ta najnowsza wersja umożliwia im poprawę efektywności sprzedaży, zwiększenie przychodów oraz rozwój działalności. Otrzymaliśmy bardzo pozytywne opinie od biur podróży, które ją dla nas testowały. Chcemy ją szeroko udostępnić, aby wszyscy nasi klienci mogli korzystać z jej zalet.”
POWIĄZANE WPISY
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty
12 listopada 2024
Fundacja Happy Kids i Rainbow wysyłają mamy zastępcze na wakacje
Pracują 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Bez urlopów, bez L4, bez wolnych…
0 Komentarzy3 Minuty
12 listopada 2024
Biura podróży – powolny spadek cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
8 listopada 2024
Mauritius powitał pierwszych polskich turystów w sezonie zimowym 2024/2025. Czarterowe loty wystartowały z Warszawy
7 listopada 2024 roku na międzynarodowym lotnisku Sir Seewoosagur Ramgoolam wylądował…
0 Komentarzy1 Minuty
8 listopada 2024
Rainbow: pierwszy bezpośredni lot z Polski do Kolumbii – start już 9 listopada
W sobotę, 9 listopada, wyruszy pierwszy bezpośredni lot z Polski do Kolumbii. Samolot…
0 Komentarzy2 Minuty