Travelport wprowadza nową platformę dla biur podróży

Najnowsza wersja platformy – Travelport Smartpoint 6.0, daje pracownikom biur podróży większe możliwości doradzania klientom w wyborze spośród pełnej gamy produktów, usług dodatkowych i ofert linii lotniczych dystrybuowanych przez Travelport, z interaktywnymi graficznymi ekranami i rezerwacją w czasie rzeczywistym.
Wersja Smartpoint 6.0 jest już dostępna do pobrania dla aplikacji komputerowej, a użytkownicy wersji opartej na przeglądarce internetowej otrzymają automatyczne uaktualnienie. Najnowsza wersja umożliwia biurom podróży łatwy dostęp do informacji o taryfach i produktach dodatkowych linii lotniczych z poziomu wyszukiwania dostępności, kalkulacji oraz zapytań typu shopping w procesie rezerwacji. Zapewnia lepszy wgląd w charakterystykę produktów w kluczowych fazach zakupów dokonywanych przez klientów. Ponadto podróżni mogą być lepiej informowani o dostępnych produktach i opcjach, kosztach rezerwacji wyższej taryfy oraz usługach dodatkowych, które pozwalają dostosowywać podróż do indywidualnych potrzeb.
Dalsze usprawnienia to zredukowana liczba kliknięć potrzebnych aby wyświetlić najważniejsze informacje oraz możliwość rezerwowania i opłacania przez biuro podróży szerokiej gamy produktów niskokosztowych linii lotniczych zintegrowanych z platformą, za pomocą kart debetowych (oprócz kart kredytowych), w ramach jednego procesu rezerwacji.
Smartpoint 6.0 to najnowsze rozwiązanie zintegrowane z Travelport Rich Content and Branding, znakomitym rozwiązaniem handlowym dla linii lotniczych, które umożliwia branży turystycznej łatwy dostęp do porównywania taryf, sprzedaży według atrybutów produktów oraz rezerwację usług dodatkowych. Funkcje te spotykają się z zainteresowaniem największych linii lotniczych ze wszystkich głównych regionów. Ponad 100 linii podpisało umowy, a przeszło 70 już wykorzystuje bogate możliwości tego produktu, co pozwala im w pełni prezentować swoje oferty biurom podróży, które wyszukują, rezerwują i sprzedają połączenia lotnicze dla setek milionów pasażerów prywatnych i korporacyjnych na całym świecie.
Jason Clarke, wiceprezes i dyrektor zarządzający ds. globalnej sprzedaży w firmie Travelport, powiedział: „Stale pracujemy nad dalszym doskonaleniem naszej innowacyjnej platformy Travelport Smartpoin. Słuchamy także opinii naszych klientów — biur podróży — aby szczegółowo poznać ich oczekiwania dotyczące naszych produktów i systemów. Ta najnowsza wersja umożliwia im poprawę efektywności sprzedaży, zwiększenie przychodów oraz rozwój działalności. Otrzymaliśmy bardzo pozytywne opinie od biur podróży, które ją dla nas testowały. Chcemy ją szeroko udostępnić, aby wszyscy nasi klienci mogli korzystać z jej zalet.”
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
Itaka spotkała się z partnerami z całej Polski podczas Agent Night Arena
17 grudnia 2025 roku na Itaka Arenie w Opolu odbyło się wydarzenie Itaka Agent Night…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
eSky: Polacy planują podróże z wyprzedzeniem. Wzrost rezerwacji do USA i Meksyku
Dane z internetowego biura podróży eSky pokazują, że Polacy coraz częściej planują…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty










