Travelport współpracuje z Senturią na Ukrainie i Orbitz Worldwide Inc.
Firma Travelport, dostawca systemów dystrybucji i rozwiązań e-commerce dla światowej branży turystycznej, poinformowała o rozszerzeniu i odnowieniu na kolejne lata umowy z firmą Senturia, internetowym biurem podróży z siedzibą na Ukrainie oraz umowy na korzystanie z systemu GDS przez firmę Orbitz Worldwide Inc., jedno z największych internetowych biur podróży.
Serwisy rezerwacyjne firmy Senturia w Rosji, na Ukrainie oraz na Cyprze będą nadal korzystać z treści udostępnianych przez Travelport, a ponadto wdrożą innowacyjne interfejsy API i rozwiązanie e-Pricing, aby zapewnić podróżującym jeszcze szerszy wybór taryf.
Iwan Kowpak, właściciel Senturii powiedział: „Cieszymy się z możliwości rozszerzenia współpracy z firmą Travelport.” Mamy świadomość, że produkty i gama ofert dostępnych w systemach Travelport należą do jednych z najlepszych w branży i cechują się wysoką jakością. Współpraca z Travelport zwiększy nasze możliwości zdobywania nowych klientów”.
Gavin Teale, dyrektor w firmie Travelport ds. innowacji on-line na region Europy Wschodniej, dodał: „Senturia to jedno z czołowych internetowych biur podróży w Europie Wschodniej. Cieszymy się niezmiernie, że mogliśmy wspierać tę firmę do tej pory oraz że wybrała nas jako partnera technologicznego do rozszerzenia działalności na nowe rynki”.
Firma Travelport poinformowała także o zawarciu nowej długoterminowej umowy na korzystanie z systemu GDS przez firmę Orbitz Worldwide Inc., jedno z największych internetowych biur podróży. Orbitz jest właścicielem licznych stron internetowych dotyczących podróży przeznaczonych dla klientów indywidualnych, w tym Orbitz.com, Cheaptickets.com, ebookers i HotelClub.com. Oferuje również zarządzanie podróżami służbowymi dla klientów biznesowych za pośrednictwem rozwiązań Orbitz For Business.
Kurt Ekert, dyrektor ds. handlowych w firmie Travelport powiedział: „Travelport jest dla firmy Orbitz głównym dostawcą usług związanych z rezerwacjami lotniczymi, wynajmem samochodów, wyszukiwaniem i rezerwacją pokoi hotelowych oraz wystawianiem biletów od momentu jej założenia w 2001 roku. Na mocy nowej umowy planujemy wspólnie rozszerzyć naszą współpracę w oparciu o najnowszy interfejs firmy Travelport — Travelport Universal API. Pozwoli to na prezentowanie klientom Orbitz znacznie szerszej oferty, którą może dostarczać teraz firma Travelport dzięki bezpośrednim połączeniom z wieloma liniami lotniczymi. Klienci otrzymają dostęp do rozszerzonych informacji opisowych na temat oferowanych produktów lotniczych, rodzin taryf lotniczych, produktów dodatkowych, jak również do bogatszej oferty dotyczącej hoteli”.
Chris Orton, dyrektor ds. operacyjnych w firmie Orbitz Worldwide dodał: „Firma Travelport jest dla nas istotnym partnerem i cieszymy się z tego, że dzięki tej wieloletniej umowie nadal będzie odgrywać kluczową rolę w zaspokajaniu naszych potrzeb pod względem technologii i zarządzania podróżami. Starając się o to, by nasze strony internetowe były najlepszym miejscem zakupu podróży, będziemy wykorzystywać nowe rozwiązania firmy Travelport dostosowane do ewoluującego rynku lotniczego.”
POWIĄZANE WPISY
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty