Travelreps nagrodził swoich agentów
Podczas uroczystej gali 7 grudnia nagrodzono 20 biur podróży, które były najbardziej aktywne i zrealizowały najwięcej imprez we współpracy z zagranicznymi partnerami Travelreps.
Agentów wyróżniono biletami lotniczymi PLL LOT, Qatar Airways, Turkish Airlines i Ukrainian Airlines , voucherami Princess Cruises , Hilton Worldwide, Kempinski Hotel High Tatras, pobytami w kilkunastu krajach świata oraz nagrodami rzeczowymi Amadeus Polska. System rezerwacyjny Hotelston nagrodził biura podróży za największe sprzedaże w 2016 roku.
Barbara Dziedzic, właścicielka i szefowa TravelReps, powiedziała: „W tym roku zrezygnowaliśmy z kosztownych i nieprzydatnych statuetek konkursowych. Zaoszczędzone środki finansowe przeznaczyliśmy na adopcję samicy puchacza o imieniu MICE-ówka w warszawskim ZOO. Tym sposobem wyróżnione biura mają swój wkład w ochronę jednego z 11 gatunków ptaków drapieżnych objętych ochroną strefową w naszym kraju. Zdjęcie MICE-ówki umieściliśmy na pamiątkowych dyplomach. Pukamy do drzwi tour operatorów, incentive houses, biznesowych biur podróży, firm eventowych i z radością obserwujemy, że nasze prezentacje przekładają się na zapytania do reprezentowanych przez nas klientów, a te z kolei na ciekawe realizacje. W tym roku do Partnerów TravelReps polskie biura podróży wysłały 900 zapytań, z czego 10 proc. zostało zrealizowanych.”
TravelReps reprezentuje na polskim rynku zagraniczne firmy turystyczne . Większość z nich to biura podróży specjalizujące się w organizacji imprez typu MICE. Travelreps przybliża polskiej branży turystycznej ofertę 26 wiarygodnych firm z 51 krajów, dystrybuuje agencyjny system hotelowy Hotelston oraz promuje statki wycieczkowe Princess Cruises.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty