Tripsta i airticket razem

arciwum travelmedia.com

W wyniku połączenia dwóch internetowych biur podróży, powstał potentat w Europie Południowo-Wschodniej.

Według przedstawicieli obu firm, fuzja jest odpowiedzią na trendy globalnej turystyce i ma na celu konsolidację technologii i bazy klientów.
W marcu strony obu firm zanotowały 4 749 407 odwiedzin, 168 120 rezerwacji i 206 776 sprzedanych biletów. Obie firmy mają osiągnąć w tym roku sprzedaż wartą 500 mln euro.
Połączone firmy będą miały swoje siedziby w Grecji, Polsce, Rosji, Rumunii, Turcji i Brazylii.

Philipp Brinkmann, prezes zarządu Tripsta powiedział: „Zarówno ja, jak i Dimitris Kontogeorgos jesteśmy niezwykle podekscytowani nie tylko nowym rozdziałem jakim dla naszych firm jest ich fuzja, ale również możliwościami jakie daje nam wielka, globalna scena. Tripsta nadal będzie kontynuować strategię, której celem jest oferowanie klientom najbardziej innowacyjnych i wygodnych rozwiązań dotyczących podróżowania. Jesteśmy przekonani, że fuzja jeszcze bardziej wzmocni nasze możliwości w tym zakresie. Europejski rynek internetowych biur podróży jest bardzo rozdrobniony. My natomiast uważamy, że właśnie taka konsolidacja jest kluczowym czynnikiem naszego sukcesu w przyszłości. Dlatego też w przyszłości będziemy podejmować więcej takich działań.”

Dimitris Kontogeorgos, prezes zarządu airtickets dodał: „Ekonomiczne przesłanki wynikające ze współdziałania naszych firm były wyraźnym argumentem przemawiającym za fuzją. Razem będziemy zdecydowanie silniejsi, co oznacza, że możemy rozpocząć inwestycje technologiczne na zdecydowanie większą skalę, które są ważne dla naszych klientów.”