Tripsta.pl wprowadza nowa aplikację
Internetowe biuro podróży tripsta.pl wprowadziło nową aplikację mobilną dla systemu Android, która umożliwia użytkownikom łatwe wyszukiwanie i bezpieczną rezerwację lotów na urządzeniach przenośnych.
Aplikacja wyposażona została w dostępny w trybie offline kalendarz przypominający o ważnych datach i niezrealizowanych płatnościach za bilety. Dodatkowo rejestracja indywidualnego konta umożliwia zapisanie w pamięci danych i adresów pasażerów, co znacząco skraca proces rezerwacji. Potwierdzają to statystki tripsta.pl, według których przeciętny użytkownik aplikacji mobilnej rezerwuje podróż w zaledwie 3 minuty.
Rezerwując przez aplikację na Androida, użytkownicy znajdą atrakcyjne oferty biletów lotniczych – dzięki specjalnie opracowanym algorytmom wyniki wyszukiwania są filtrowane i dostosowane do indywidualnych potrzeb. Ponadto aplikacja oferuje ekskluzywne oferty cenowe dla ulubionych kierunków.
Philipp Brinkmann, współzałożyciel i prezes tripsta, powiedział: “Co roku obserwujemy wyraźny wzrost liczby rezerwacji dokonywanych przez urządzenia mobilne. Ich odsetek zwiększył się z 17 proc. w 2014 roku do 21,5 proc. w roku kolejnym. W związku z tym jeszcze dynamiczniej inwestujemy w rozwój naszych usług dostępnych na urządzeniach przenośnych. Jestem przekonany, że nowa aplikacja na Androida to kolejny krok, który zapewni naszym użytkownikom jeszcze większą wygodę rezerwacji mobilnych. Co naprawdę nas cieszy to fakt, że użytkownicy tripsta nie tylko chętnie rezerwują loty przez nasze aplikacje mobilne, ale również korzystają z dodatkowych funkcji, planując swoją podróż. Najpopularniejszą z nich są Ulubione – wskaźnik konwersji wynosi w tym przypadku aż 20 proc.. Dzięki tej funkcji użytkownicy mogą z łatwością wyszukiwać połączenia do swoich ulubionych miejsc.”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty