Triverna.pl: Jakub Bączykowski nowym dyrektorem zarządzającym

Jakub Bączykowski, były szef Travelist i Booking na Polskę, a ostatnio dyrektor generalny grupy hotelowej Górskie Resorty, dołącza do Triverna.pl. Objął stanowisko dyrektora zarządzającego (managing director). Jego zadania będą wiązały się głównie z rozwojem całego projektu, do którego wnosi ogromne doświadczenie i bardzo dobrą znajomość rynku.

„Ta decyzja personalna to kolejny etap świadomie realizowanej strategii stałego rozwoju i zwiększania udziałów w perspektywicznym polskim rynku segmentu travel. Jestem pewien, że Jakub z sukcesem pokieruje wciąż powiększającym się zespołem naszej spółki” – powiedział Dawid Dusza, prezes Triverna.pl.

„W branży turystycznej, zarówno krajowej, jak i zagranicznej, działam już ponad 20 lat. Cieszę się, że w okresie pełnym wyzwań i niepewności, gdy turystyka krajowa potrzebuje jeszcze więcej wsparcia, dołączam do zespołu Triverna.pl. Przed nami pracowite miesiące w mocnym zespole” – mówi Jakub Bączykowski.

Doświadczony manager rozpoczynał swoją karierę w hotelarstwie na stanowiskach sprzedażowych w Starwood Hotels and Resorts. Zdobytą wiedzę wykorzystał do otwarcia polskiego oddziału Booking.com, gdzie pełnił funkcję senior account managera i szefa na Polskę.

Po czterech latach dołączył do Groupon i wraz ze swoim 40-osobowym zespołem z sukcesem rozwinął obszar Travel. W latach 2013-2019 był kolejno szefem sprzedaży, general managerem na Polskę i general managerem na Europę Środkowo-Wschodnią serwisu rezerwacyjnego Travelist. W ostatnich latach był zaangażowany w rozwój serwisu Slowhop oraz grupy hoteli Górskie Resorty.

Triverna.pl to wiodący portal oferujący pobyty w hotelach w Polsce i zagranicą, działający od 2014 roku. Nowoczesna platforma rezerwacyjna hoteli, apartamentów i miejsc noclegowych jest stale rozwijana o nowe produkty i funkcjonalności. Spółka ma w 100 proc. polski kapitał i wraz z touroperatorem Nekera specjalizującym się w pakietach wakacyjnych na całym świecie, tworzy jedną z najszybciej rozwijających się grup turystycznych na polskim rynku.

Nekera: klienci nie boją się kupować lata 2023. Warto wcześniej, bo ceny będą rosły