Triverna: w majówkę chcemy wypoczywać w Polsce
Wystarczą trzy dni urlopu, by majowy urlop trwał dziewięć dni. Według badania przeprowadzonego w połowie kwietnia przez Polską Organizację Turystyczną 40 proc. Polaków wyjedzie na majówkę. Większość pozostanie w kraju i wybiera się w góry. Miasta, morze i inne lokalizacje w tym roku są nieco mniej popularne.
Niewielu Polaków przestraszyła niepewna pogoda i ostatni atak zimy — tylko 4 proc. rezerwacji na majówkę zostało odwołanych lub przesuniętych, co stanowi niewielki procent w porównaniu do ogólnej liczby rezerwujących wyjazdy. Turyści są skłonni zaryzykować i spędzić majówkę poza domem (wg danych serwisu Triverna.pl).
Najnowsze prognozy pokazują, że pogoda w ostatni weekend kwietnia będzie sprzyjała spacerom po górskich szlakach, a także tym nad morzem. Termometry pokażą od 20 st. C w regionach północno-wschodnich po 26 st. C w południowo-wschodniej Polsce.
Góry wygrywają z morzem
Polska w tym roku wygrywa z zagranicą, a góry z morzem. To jednoznacznie wynika z badań, które pokazują, że najwięcej Polaków wybiera majówkę wśród górskich szczytów.
„Planując majówkowe wyjazdy, Polacy kierują się przede wszystkim kosztem pobytu, estetyką oraz komfortem miejsca noclegowego. Zadowolenie z jakości usług i atrakcyjne ceny to kluczowe czynniki wpływające na wybór miejsca zakwaterowania. Dlatego też liczne hotele i pensjonaty oferują atrakcyjne pakiety noclegowe, które zadowolą nawet najbardziej wymagających podróżników. Co więcej, różnorodne atrakcje dopasowane do wszystkich członków rodziny urozmaicą kilkudniowy pobyt” – komentuje Jakub Bączykowski, dyrektor zarządzający Triverna.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty