Trwa jeszcze wczesna rejestracja na konferencję o marketingu w Chinach

m2C

Rynek chiński to 1,4 mld potencjalnych klientów, ale jak do nich dotrzeć? Odpowiedzi na to pytanie dostarczą eksperci konferencji m2C „marketing to China”, która odbędzie się w dniach 29-30 stycznia 2019 w Pradze. Do końca września można zarejestrować się taniej. Kolejna zniżka przysługuje też naszym czytelnikom.

Rynek chiński, dysponujący największą na świecie grupą potencjalnych klientów należących do klasy średniej, jest bardzo atrakcyjny dla firm zachodnich, w tym dla branży turystycznej. Jednak promocja w tym dynamicznie rozwijającym się kraju niesie ze sobą mnóstwo wyzwań. Jaką strategię obrać, z jakich platform komunikacji korzystać? Aby się tego dowiedzieć, warto wziąć udział w konferencji „marketing to China”. Jednym z patronów wydarzenia jest portal WaszaTurystyka.pl.

Na nic Facebook i Google

Chiny to przede wszystkim zupełnie inny od zachodniego świat wirtualny, inna specyfika procesu zakupowego, a także silna rywalizacja marek zagranicznych z lokalnymi. W Chinach na nic zda się doskonała biegłość w pozycjonowaniu strony w Gogle czy promocji na Facebooku. Aby zaistnieć na tym rynku, potrzebna jest ekspercka wiedza – a w Pradze można będzie zdobyć ją bezpośrednio od menedżerów z praktyką w marketingu na chińskim rynku.

Konferencja m2C „marketing to China” odbędzie się w dniach 29-30 stycznia 2019 roku w czeskiej Pradze, w hotelu Clarion Congress. Trwa jeszcze wczesna rejestracja (do końca września), a dla czytelników naszego portalu organizatorzy przygotowali zniżkę.

Tańsza rejestracja dla czytelników WaszaTurystyka.pl

Aby skorzystać ze zniżki na bilet wstępu należy kliknąć tutaj, następnie wybrać opcję zakupu biletu i na etapie wyboru rodzaju biletu kliknąć „enter promotional code”. Kod promocyjny upoważniający do 15 proc. zniżki dla naszych czytelników to WTUR. Upust dotyczy biletów ALL-IN i VIP.

Organizatorem konferencji m2C „marketing to China” jest firma H8 Education& Consulting. Jej założycielem jest Tomasz Janczak, który od 6 lat współorganizuje dotcomhotel- konferencje poświęcone tematyce e-commerce, revenue management i dystrybucji on-line w branży turystycznej. Imprezy pod tą marką odbywały się w Warszawie, Pradze, Budapeszcie, Moskwie, Zagrzebiu, Belgradzie i Antalii, gdzie zgromadziły ponad 1000 osobową widownię. Tomasz Janczak od ponad 15 lat zajmuje stanowiska zarządzające w działach e-commerce międzynarodowych grup hotelowych, a ostatnie 4 lata zarządzał europejskim biurem Plateno Group- największej chińskiej firmy hotelowej, pod której markami działa ponad 4500 hoteli. H8 Education& Consulting jest też partnerem COTRI ( China Outbound Travel Research Institute), który oferuje certyfikowane szkolenia „Chinese Tourist Welcome” dedykowane dla branży turystycznej.